Volvo: Ταχύς και θετικός μετασχηματισμός

Volvo: Ταχύς και θετικός μετασχηματισμός

Η ταχεία και ισχυρή ανάπτυξη της γκάμας με γοητευτικά αυτοκίνητα που δεν αναγνωρίζονται πλέον μόνο ως ασφαλή, έθεσαν τη Volvo ευθέως ανταγωνιστική στους Γερμανούς premium κατασκευαστές.

Εάν υπάρχει μια φίρμα αυτοκινήτου που έρχεται στο μυαλό όταν σκέφτεσαι έναν ταχύ και θετικό μετασχηματισμό, αυτή είναι η Volvo. 

Η βιομηχανία έχει συνηθίσει πλέον να βλέπει συχνότερα αποκαλύψεις από το Σουηδό κατασκευαστή, μαζί με μια νέα γλώσσα σχεδίασης που απευθύνεται σε περισσότερους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Η Volvo είναι πλέον κορυφαίος παίκτης με βελτιωμένη εικόνα, η οποία οφείλεται εν μέρει στα επιτυχημένα λανσαρίσματα των τελευταίων ετών.

Volvo transformation

Η Volvo λανσάρισε οκτώ διαφορετικά, ολοκαίνουργια μοντέλα από τον Οκτώβριο του 2014 (παρισινό Mondial de l’Automobile) έως τον Ιούνιο του 2018. Αυτό ισοδυναμεί με περίπου δύο νέες εκδόσεις το χρόνο, αρκετά υψηλός μέσος όρος λαμβάνοντας υπόψη την παγκόσμια παρουσία της Volvo και τη μικρή γκάμα των προϊόντων της. 

Συγκριτικά, οι Γερμανοί ανταγωνιστές της λανσάρισαν δέκα νέα αυτοκίνητα ο καθένας κατά τη διάρκεια της ίδιας χρονικής περιόδου. Αναλυτικότερα, σε λιγότερο από τέσσερα χρόνια, η Volvo εμπλούτισε την γκάμα της με τρία SUV, τέσσερις μπερλίνες και ένα σπορ μοντέλο.

Volvo transformation

Τα συνεχή λανσαρίσματα είχαν θετικό αντίκτυπο στις παγκόσμιες πωλήσεις και η σουηδική φίρμα συνεχίζει να καταγράφει ρεκόρ κάθε χρόνο. Στην πραγματικότητα, από την εισαγωγή της νέας γλώσσας σχεδιασμού το 2014 με τη δεύτερη γενιά Volvo XC90, η παγκόσμια αύξηση των πωλήσεων της Volvo έχει επιταχυνθεί και έκτοτε δεν έχει σταματήσει.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volvo: Ρεκόρ πωλήσεων για το πρώτο 6μηνο του 2018

Το 2014, οι παγκόσμιες πωλήσεις ανήλθαν σε 466.000 μονάδες που ανέβηκαν στις 503.000 μονάδες το 2015, αυξημένες κατά 8%.

Volvo transformation

Τα αποτελέσματα συνέχισαν να βελτιώνονται το 2016, ανεβαίνοντας στις 534.000 μονάδες, λόγω της άφιξης του S90 στο North American International Auto Show στο Detroit το 2016 και του V90 στο Salon de l’Auto στη Γενεύη την ίδια χρονιά. Ακόμη και αν δεν ήταν SUV, κατάφεραν να φέρουν νέους πελάτες στη φίρμα, χάρη στο μοναδικό σχεδιασμό και υψηλή ποιότητά τους. 

Παρά τον έντονο ανταγωνισμό από τη Mercedes-Benz E-Class και την BMW 5 Series, τα S90/V90 έχουν, μέχρι στιγμής, λαμπρή καριέρα. Από το λανσάρισμά τους, η Volvo έχει πουλήσει 163.000 μονάδες.

Volvo transformation

Αλλά ο μετασχηματισμός της φίρμας δεν περιορίστηκε στις κορυφαίες κατηγορίες. Το 2017, η Volvo παρουσίασε τη δεύτερη γενιά XC60, προκειμένου να διατηρήσει την ισχυρή θέση της στα premium SUV της μεσαίας κατηγορίας. 

Το νέο XC60 παρουσιάστηκε στο Σαλόνι της Γενεύης το 2017 και, παρόλο που δεν μπόρεσε να ξεπεράσει τον προκάτοχό του, συνεχίζει να είναι ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις premium SUV. Οι παγκόσμιες πωλήσεις της Volvo το 2017 ανήλθαν σε 572.000 μονάδες, αυξημένες κατά 7%.

Volvo transformation

Στη συνέχεια ήρθε το πρώτο κόμπακτ SUV της φίρμας. Το Volvo XC40 παρουσιάστηκε στην IAA 2017, στη Φρανκφούρτη, και έχει γίνει ήδη μεγάλη επιτυχία, με περισσότερα από 17.000 αυτοκίνητα να πωλούνται μεταξύ Ιανουαρίου και Μαΐου του 2018. Το μοντέλο αυτό πρόκειται να καταστεί σε ένα από τα τρία πιο δημοφιλή μοντέλα της Volvo μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. 

Η Volvo παρουσίασε ακόμα το Polestar 1 στην Κίνα, τον Οκτώβριο του 2017, που έγινε το πρώτο σπορ αυτοκίνητο της εταιρείας. Ο μετασχηματισμός ολοκληρώθηκε ύστερα από την παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Volvo V60 στο εφετινό Σαλόνι της Γενεύης και του νέου Volvo S60 που λανσαρίστηκε στις ΗΠΑ τον προηγούμενο μήνα.
Volvo transformationΒάσει των αποτελεσμάτων αυτών, η Volvo βαδίζει ολοταχώς προς ακόμη ένα ρεκόρ εφέτος, το οποίο οφείλεται στη συνέπεια των λανσαρισμάτων της. Η Volvo στοχεύει να φτάσει τις 800.000 πωλήσεις μέχρι το 2020, νούμερο που είναι σαφώς υψηλός στόχος και θα επιτευχθεί μόνο εάν η υφιστάμενη γκάμα συνεχίσει να αναπτύσσεται ισχυρά και τα πρόσφατα S60/V60 γοητεύσουν περισσότερο τους καταναλωτές απ’ ό,τι το πετυχαίνει η φθίνουσα κατηγορία. 

Ακόμη κι αν δεν πετύχει αυτόν το στόχο, η Volvo αποτελεί σήμερα μια ισχυρή εναλλακτική λύση για την Audi, την BMW και τη Mercedes-Benz, χάρη στα ελκυστικά μοντέλα της που δεν αναγνωρίζονται πλέον μόνο για τα χαρακτηριστικά ασφαλείας.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube