node/38606

Volkswagen: Τα θερμικά μοτέρ έχουν ακόμα μέλλον

Νέοι τύποι καυσίμων θα επεκτείνουν τη ζωή των κινητήρων εσωτερικής καύσης σύμφωνα με τον CTO της Volkswagen.

Ο Matthias Rabe, CTO της Volkswagen πιστεύει πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ακόμα αρκετή ζωή στην αυτοκινητοβιομηχανία, χάρη στην εξέλιξη φιλικών προς το περιβάλλον καυσίμων, παρόλο που η νομοθεσία για τις εκπομπές COγίνεται ολοένα και αυστηρότερη.

Το Volkswagen Group έχει θέσει στόχο το μηδενικό αποτύπωμα COεπενδύοντας στην ηλεκτροκίνηση και τη διεύρυνση της γκάμας ID. Παρόλα αυτά, ο Matthias Rabe δήλωσε στο Autocar πως τα θερμικά μοτέρ θα είναι κοντά μας για περισσότερο καιρό από ότι προβλέπουν μερικοί, χάρη στη διεύρυνση χρήσης συνθετικών καυσίμων από βιομάζα και άλλα υλικά. 

Η αμόλυβδη βενζίνη που χρησιμοποιείται σήμερα έχει ένα μικρό ποσοστό αιθανόλης που παράγεται από φυτά, αλλά η έρευνα συνεχίζεται όσον αφορά τα συνθετικά βιοκαύσιμα από φυσικά υλικά με μηδενικό αποτύπωμα εκπομμπών ρύπων. Τα λεγόμενα e-fuels έχουν εδώ και καιρό συγκεντρώσει το ενδιαφέρον της αυτοκινητοβιομηχανίας, όμως είναι ακόμα μακριά από τη μαζική παραγωγή. Όπως αναφέρει ο Rabe, οι περιορισμοί της ηλεκτροκίνησης σε άλλους τομείς των μετακινήσεων λόγω του μεγέθους και του βάρους των σημερινών μπαταριών (όπως η αεροπλοία), θα συμβάλλουν στην εξέλιξη των e-fuels.

«Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη τους στόχους μας για εκπομπές CO2, και θέλουμε να γίνουμε παράδειγμα στο CO2, όμως αυτό δεν σημαίνει πως εξαιρούμε τα θερμικά μοτέρ.» δήλωσε ο Rabe, τονίζοντας τη δέσμευση της Volkswagen για ένα ευρύ φάσμα από επιλογές συστημάτων κίνησης τουλάχιστον για μια ακόμα δεκαετία - συμπεριλαμβανομένου του φυσικού αερίου CNG σε ορισμένες αγορές.

[Πηγή: Autocar]

TAGS
node/39091

Ποιο αυτοκίνητο έχει τις καλύτερες θέσεις για τους πίσω επιβάτες [video]

Επειδή πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που αγοράζουν αυτοκίνητο για να κάθονται... πίσω, αφήνοντας την οδήγηση στον υπάλληλό τους.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Ποιο αυτοκίνητο έχει τις καλύτερες θέσεις για τους πίσω επιβάτες [video]

Συνηθίζουμε, όταν αναφερόμαστε σε ένα αυτοκίνητο, να γράφουμε για τη θέση οδήγησης και όλα όσα έχει στη διάθεσή του ο οδηγός. Την ίδια στιγμή, για τους πίσω επιβάτες αφιερώνουμε λίγες λέξεις που έχουν να κάνουν με το αν βρίσκει το κεφάλι στους στην οροφή και τα γόνατά τους στα εμπρός καθίσματα. Μέχρις εκεί.

Και όμως, υπάρχουν αυτοκίνητα που δίνουν σαφώς μεγάλη έμφαση στους πίσω επιβάτες, μεγαλύτερη και από όση ίσως δίνουν στον οδηγό. Και αυτό διότι κάποιοι αγοράζουν αυτοκίνητο για να κάθονται πίσω,αφήνοντας την εμπρός θέση στον οδηγό τους.

Ανάμεσα σε αυτούς τους «κάποιους» είναι σίγουρα και η πλειοψηφία των πελατών της Bentley που θα επιλέξουν να πληρώσουν κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για να πάρουν την ολοκαίνουργια Flying Spur, η οποία μετά το τέλος της παραγωγής της Mulsanne, είναι αυτή που αναλαμβάνει το ρόλο της ναυαρχίδας της μάρκας. 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ όλα όσα θέλετε να ξέρετε για τη νέα Bentley Flying Spur [+video]

Όπως λέει η Bentley οι δημιουργοί του εσωτερικού της Flying Spur είναι έτοιμοι να ανταποκριθούν σε ό,τι τους ζητήσει ο πελάτης. Μάλιστα, πάνω από το 80% των αγοραστών θα επιλέξουν το Mulliner Driving Specification, το οποίο περιλαμβάνει τρισδιάστατα δερμάτινα πάνελ θυρών, πλήρως δερμάτινη επένδυση κορυφαίας ποιότητας, κεντημένα εμβλήματα Bentley και πολλά άλλα. Η Flying Spur θα έχει επίσης μερικά εντυπωσιακά χαρακτηριστικά στα πίσω καθίσματα που θα την αναδείξουν ίσως στην πλέον πολυτελή λιμουζίνα που κυκλοφορεί. 

spur

Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει ένα πολυλειτουργικό τηλεχειριστήριο οθόνης αφής 5 ιντσών που επιτρέπει στους επιβάτες να ελέγχουν τα καθίσματα, τον έλεγχο του κλιματισμού, τις περσίδες παραθύρων, τη θέση της ηλιοροφής, ακόμη και τη θέση του σήματος του αυτοκινήτου στο καπό, του περίφημου Flying B. Επίσης τα πίσω καθίσματα που ρυθμίζονται ηλεκτρικά σε 14 διαφορετικές θέσεις, θερμαίνονται και αερίζονται και διαθέτουν πέντε διαφορετικές ρυθμίσεις μασάζ.

Επιπλέον, οι αγοραστές μπορούν επίσης να επιλέξουν το πακέτο Rear Seat Entertainment, το οποίο προσθέτει δύο αφαιρούμενα tablet Android 10,2 ιντσών με συνδέσεις 4G, Wi-Fi και Bluetooth, ενώ παρέχουν και δυνατότητα ελέγχου του συστήματος ψυχαγωγίας της Bentley. Για την καλύτερη δυνατή εμπειρία ήχου, η Flying Spur προσφέρει σύστημα ήχου Naim 2.200 watt, ενισχυτή 21 καναλιών και 19 ηχεία, συμπεριλαμβανομένων των Super Tweeters και δύο μετατροπείς μπάσων που είναι τοποθετημένοι στο κάθισμα με φωτιζόμενες γρίλιες ηχείων.

bentley6

Για μια επιπλέον πολυτελή πινελιά, ένα ψυγείο μπουκαλιών μπορεί να φιλοξενήσει δύο μπουκάλια σαμπάνιας πλήρους μεγέθους ή άλλα ποτά που μπορεί να θέλετε να έχετε. Σε ό,τι έχει να κάνει με την ποιότητα των υλικών, οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δεκαπέντε διαφορετικές αποχρώσεις του δέρματος και ανάμεσα σε οκτώ καπλαμάδες για να δημιουργήσουν τις δικές τους ξεχωριστές προδιαγραφές. 

bentley7

«Το εσωτερικό της Flying Spur είναι ένας εντυπωσιακός συνδυασμός της πιο πρόσφατης τεχνολογίας, ποιοτικών υλικών και σχεδιαστικής τελειότητας, ενώ διατηρεί μια διαχρονική ποιότητα που θα εξακολουθεί να είναι κομψή και ελκυστική για τις επόμενες δεκαετίες», λέει ο Brett Boydell, επικεφαλής του εσωτερικού σχεδιασμού για την Flying Spur.

node/39088

Νέο μοντέλο δράσης για τη Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi 

Ποιοι είναι οι ξεχωριστοί τομείς δράσης που θα επικεντρωθεί η κάθε εταιρεία. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Νέο μοντέλο δράσης για τη Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi 

Η αλήθεια είναι πως η Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi πέρασε δύσκολες μέρες. Η αιτία ήταν κατά κύριο λόγο το τσουνάμι που προέκυψε μετά τον σεισμό του σκανδάλου Ghosn. Μετά από πολλές αλλαγές στην ηγεσία των τριών brands που την αποτελούν, τώρα όπως φαίνεται ήρθε η ώρα να μπει σε ήρεμα νερά και να επαναπροσδιορίσει τους στόχους της. 

Για το λόγο αυτό παραχωρήθηκε κοινή συνέντευξη Τύπου στο Παρίσι, όπου στο τραπέζι μπήκαν οι στόχοι της κάθε μάρκας και η πορεία που θα ακολουθήσει τόσο ανεξάρτητα όσο και μέσα στην Συμμαχία. Σαφώς ο στόχος είναι η ανάπτυξη και ένα βιώσιμο μέλλον μέσα στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην αυτοκινητοβιομηχανία. 

Στην πράξη, όλα τα παραπάνω σημαίνουν πως η κάθε μάρκα θα είναι επιφορτισμένη με την έρευνα και εξέλιξη συγκεκριμένων μοντέλων και τεχνολογιών, με τις υπόλοιπες να τις υιοθετούν έτσι ώστε να επιτευχθούν οι αναμενόμενες οικονομίες κλίμακας. 
Με βάση το πλάνο που αναλύθηκε, η Nissan θα επικεντρωθεί στις αγορές της Ιαπωνίας, της Κίνας και της Βόρειας Αμερικής, με την Renault να «στοχεύει» τις αγορές της Ευρώπης, της Ρωσίας και της Βόρειας Αφρικής. Τέλος, η Mitsubishi θα πάρει την Αυστραλία και τις αγορές της υπόλοιπης Ασίας. 

alli

Καθώς η κατηγορία των SUV είναι αυτή που συνεχώς αναπτύσσεται, η Nissan θα αναλάβει την εξέλιξη των C-SUV και τη Renault θα πάρει τα μικρότερα, τα B-SUV. Την ίδια στιγμή η Nissan θα εξελίσσει όλες τις τεχνολογίες που έχουν να κάνουν με την αυτόνομη οδήγηση, ενώ οι Γάλλοι θα αναλάβουν να εξελίξουν ό,τι έχει να κάνει με έναν άλλο τομέα που γνωρίζει μεγάλη άνθιση, αυτόν της συνδεσιμότητας. 

Σε ό,τι αφορά στην ηλεκτροκίνηση, η Nissan με τη Renault θα αναπτύξουν από κοινού ό,τι έχει να κάνει με τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς αμφότερες έχουν ήδη ισχυρή τεχνογνωσία στον τομέα αυτό, ενώ η Mitsubishi θα ασχοληθεί αποσκλειστικά με τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά. 
Tέλος και σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, η Renault θα εξελίσσει τους μικρούς βενζινοκινητήρες και τους diesel και η  Nissan τους μεγάλους βενζινοκινητήρες και αυτούς των ultra mini αυτοκινήτων.