Volkswagen: Στα σουπερμάρκετ το πιο επιτυχημένο προϊόν της

Volkswagen: Στα σουπερμάρκετ το πιο επιτυχημένο προϊόν της

Με πωλήσεις ρεκόρ 8,6 εκατ. τεμαχίων το 2024, το πιο επιτυχημένο προϊόν της Volkswagen δεν είναι κάποιο από τα αυτοκίνητά της και πλέον θα μπορείς να το βρεις στα σούπερ μάρκετ της Γερμανίας.

Volkswagen Currywurst

Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι το πιο επιτυχημένο της προϊόν για το 2024 δεν ήταν κάποιο αυτοκίνητο, αλλά το διάσημο Volkswagen Currywurst. 

Με πωλήσεις που έφτασαν τα 8,55 εκατομμύρια τεμάχια, τα λουκάνικα ξεπέρασαν κατά πολύ τα 5,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα που πωλήθηκαν με το σήμα «VW» την ίδια χρονιά. Το Currywurst, που πρωτοπαρασκευάστηκε το 1973 στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Wolfsburg με μυστική συνταγή, ξεκίνησε ως γεύμα για τους εργαζομένους της VW. Ωστόσο, η δημοτικότητά του εκτοξεύθηκε, καθιστώντας το αναπόσπαστο μέρος της γερμανικής γαστρονομικής κουλτούρας και της εταιρικής ταυτότητας της Volkswagen. Μάλιστα, το λουκάνικο διαθέτει και δικό του αριθμό ανταλλακτικού στον κατάλογο της εταιρείας: 199 398 500 A.

Το Currywurst δεν είναι απλώς ένα έδεσμα, είναι κομμάτι της βιομηχανικής και πολιτιστικής ταυτότητας της Volkswagen

Volkswagen Currywurst

Από τον Ιούνιο του 2025, η Volkswagen προχωρά σε ένα νέο βήμα, λανσάροντας το Currywurst ως έτοιμο γεύμα για φούρνο μικροκυμάτων σε αλυσίδες σουπερμάρκετ όπως οι Edeka και Netto στη βόρεια και ανατολική Γερμανία, με στόχο την πανεθνική διανομή στο μέλλον.

Η νέα αυτή εκδοχή του Currywurst διατίθεται κομμένο και συνοδεύεται από τη χαρακτηριστική σάλτσα ντομάτας με κάρι της VW, χωρίς την ανάγκη προσθήκης επιπλέον μπαχαρικών. Όπως δήλωσε ο Dietmar Schulz, επικεφαλής του τμήματος κρεάτων της εταιρείας, «υπάρχει ήδη αρκετό κάρι -τόσο στο λουκάνικο όσο και στη σάλτσα».

Παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε η Volkswagen το 2024, με τα καθαρά κέρδη να μειώνονται κατά 30,6% λόγω αυξημένων παραγωγικών εξόδων και πτώσης των πωλήσεων στην Κίνα , η επιτυχία του Currywurst αποτέλεσε ένα φωτεινό σημείο. Η εταιρεία πούλησε επίσης 654.000 φιάλες της χαρακτηριστικής της σάλτσας κάρι το 2024.

Volkswagen Currywurst

Το Currywurst έχει γίνει τόσο αναπόσπαστο μέρος της ταυτότητας της Volkswagen, που οποιαδήποτε προσπάθεια απομάκρυνσής του προκαλεί αντιδράσεις. Το 2021, όταν η εταιρεία προσπάθησε να αντικαταστήσει τα λουκάνικα με χορτοφαγική εναλλακτική σε ένα από τα εστιατόριά της, προκλήθηκε έντονη αντίδραση, με τον πρώην Καγκελάριο της Γερμανίας, Gerhard Schröder, να δηλώνει ότι το Currywurst είναι «η ενεργειακή μπάρα του εργαζόμενου».

Με την εισαγωγή του Currywurst στα σουπερμάρκετ, η Volkswagen φαίνεται να επεκτείνει επιτυχώς την παρουσία της πέρα από τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενισχύοντας το brand της και σε άλλους τομείς της καθημερινής ζωής.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube