Λουκάνικα Volkswagen

Λουκάνικα Volkswagen

Ο όρος «λουκάνικο» στην αργκό του αυτοκινήτου, αν υπήρχε τέτοιος, σαφώς δεν θα ήταν για κάποιο κολακευτικό λόγο. Λέτε; Είναι το ακριβώς αντίθετο!

Από τη στιγμή μάλιστα που η Volkswagen τα παρασκευάζει, θα λέγαμε ότι αποκτά ξεχωριστή σημασία και βαρύτητα ένα δυνητικά τέτοιος όρος. Ή μήπως όχι;

Και εκεί ανάμεσα στις συσκευές χειραγώγησης, στις ανακλήσεις και στα επικείμενα πρόστιμα, προέκυψαν κι οι πελάτες για τα χοιρομέρια, για να έχουν κάτι να βάλουν δίπλα στο ξυνολάχανο, συνοδευμένα με μια μπύρα επαναζύμωσης από το Wolfsburg. Όχι δεν διαβάσατε λάθος. Εκτός απ’ όλα τα άλλα, η Volkswagen είναι επίσης παρασκευαστής λουκάνικων και μάλιστα πολύ ιδιαίτερων.

Τα λουκάνικα της VW είναι «currywurst» και το κάπνισμά τους είναι μέχρι στιγμής χωρίς αντίπαλο, πριν φυσικά ο «καπνός» των TDI βάλει φωτιά στα πληκτρολόγια. Πρόκειται για ένα λουκάνικο πολύ δημοφιλές στο Wolfsburg και που συνιστά ένα αναπόδραστο πιάτο για τους εργαζομένους της εταιρείας που το βρίσκουν συλλήβδην οικονομικό και χορταστικό. Για κατανάλωση από τις 09:00 και σε ό,τι ποσότητα αντέχεις.



Φτιαγμένο από επιλεγμένα κομμάτια κρέατος και μίγμα μπαχαρικών σε μυστική δόση, το «currywurst» αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της κουλτούρας της βιομηχανίας στη Volkswagen. Ακόμη και η κέτσαπ που το συνοδεύει και παρασκευάζεται από εξωτερικό προμηθευτή, πατάει πάνω σε μυστική συνταγή της Volkswagen. Ο Γερμανός κατασκευαστής, που εξέτρεφε ζώα μέχρι το 1946, προμηθεύεται το χοιρινό πλέον από άλλους εκτροφείς από την περιοχή του Wolfsburg.

Και δεν τελειώνουμε εδώ. Μέχρι και έκθεση υπάρχει αφιερωμένη στο λουκάνικο με κάρι του Γερμανού κατασκευαστή, ανοικτή μέχρι το τέλος του Μαΐου, στο μουσείο της Volkswagen στο Wolfsburg. Βλέπετε, να μπορούσαν να κάνουν κάτι λιγότερο από τη στιγμή που έχουν το δικό τους γαστρονομικό τμήμα;

Και αν είστε χορτοφάγος, δεν υπάρχει λόγος αναστάτωσης. Η Volkswagen από το 2000, λανσάρισε και μια χορτοφαγική βερσιόν του πιάτου της, Για να σας δώσουμε δε το μέγεθος της επιτυχίας του «currywurst» της VW, αρκεί να σας πούμε ότι η εταιρεία το 2015 πούλησε 7,2 εκατ. κομμάτια. Οπότε και να πάψει να υφίσταται το αυτοκίνητο στον πλανήτη, ο Γερμανός κατασκευαστής έχει πού να στρέψει την επιχειρηματικότητά του.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube