Τoyota Supra
node/44376

Τίνος είναι το κιβώτιο της Τοyota Supra τελικά;

Το νέο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο της 6κύλινδρης Toyota Supra προέρχεται από την 4κύλινδρη BMW Z4 sDrive20i.

Ύστερα από πολύχρονη αναμονή, η Toyota Supra είναι πλέον διαθέσιμη και με χειροκίνητο κιβώτιο το οποίο συνδυάζεται αποκλειστικά με τον 3λιτρο κινητήρα τούρμπο. Ωστόσο, ο Ιάπωνας κατασκευαστής δεν αποκάλυψε αναλυτικές λεπτομέρειες για την καταγωγή και την εξέλιξη του μοντέλου.

Σε συνέντευξη του στο αμερικανικό The Drive, στέλεχος της ιαπωνικής εταιρεία δήλωσε ότι το 6τάχυτο σασμάν της Toyota Supra κατασκευάζεται από έναν μοναδικό συνδυασμό εξαρτημάτων από προϊόντα της ZF.

Επιπλέον, ανέφερε ότι η Τoyota συνεργάστηκε με την ZF και την BMW για τη διάταξη και τη σχεδίαση του λεβιέ και των πεντάλ, για την τελική σχέση μετάδοσης, για την αίσθηση του λεβιέ και τη ρύθμιση της λειτουργίας iMT (intelligent Manual Transmission).

Η Toyota Supra με το δίλιτρο μοτέρ θα παραμείνει διαθέσιμη αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο.

Τoyota Supra

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το 6τάχυτο σασμάν το οποίο χρησιμοποιείται από την BMW Z4 sDrive20i και άλλα μοντέλα του Βαυαρού κατασκευαστή έχει κωδική ονομασία GS6L40LZ. Παράλληλα, ο κωδικός του κιβωτίου της 6κύλινδρης GR Supra είναι GS6L50TZ. Το «GS6» αναφέρεται στο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και το «Ζ» αναφέρεται στον κατασκευαστή ο οποίος είναι η ZF. Οι διαφορές μεταξύ «L40L» και «L50T» περιορίζονται στο γρανάζωμα τους.

Η Toyota ονομάζει το κιβώτιο intelligent Manual Transmission (iMT), καθώς περιλαμβάνει λογισμικό που βελτιστοποιεί τη ροπή του μοτέρ κατά τη διάρκεια της σύμπλεξης/αποσύμπλεξης στο ανέβασμα της ταχύτητας. Επιπλέον, η τελική σχέση της χειροκίνητης έκδοσης έχει μειωθεί στο 3,46 από το 3,15:1 της αυτόματης, χαρίζοντας έτσι καλύτερη επιτάχυνση.