Toyota Supra
node/44350

Έτοιμη η Toyota Supra με το χειροκίνητο κιβώτιο

Μετά από πολύχρονη αναμονή, η Toyota Supra είναι πλέον διαθέσιμη και με χειροκίνητο κιβώτιο το οποίο συνδυάζεται αποκλειστικά με τον 3λιτρο τούρμπο κινητήρα.

Περίπου τρία χρόνια μετά την παρουσίαση της νέας γενιάς Toyota Supra, ο κατασκευαστής από την Ιαπωνία κάνει δώρο στους ρομαντικούς petrolheads την επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου στην Supra.

Η χειροκίνητη έκδοση ξεχωρίζει εξωτερικά από την κόκκινη επιγραφή του ονόματος Supra στο πίσω μέρος, με το 6τάχυτο σασμάν να έχει εξελιχθεί από την Toyota αποκλειστικά για τον 3,0 lt εξακύλινδρο τούρμπο του σπορ μοντέλου της.

Toyota Supra

Η Toyota ονομάζει το κιβώτιο intelligent Manual Transmission (iMT) καθώς περιλαμβάνει λογισμικό που βελτιστοποιεί την ροπή του μοτέρ κατά τη διάρκεια της σύμπλεξης/αποσύμπλεξης στο ανέβασμα της ταχύτητας. Επιπλέον, η τελική σχέση της χειροκίνητης έκδοσης έχει μειωθεί στο 3,46 από το 3,15 της αυτόματης, χαρίζοντας έτσι καλύτερη επιτάχυνση. Να σημειώσουμε ότι η Supra με το δίλιτρο μοτέρ θα παραμείνει διαθέσιμη αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο.

Παράλληλα, η Toyota παρουσίασε και μια νέα έκδοση εξοπλισμού, την A91-MT που συνδυάζεται με το χειροκίνητο κιβώτιο. Η τελευταία περιλαμβάνει δέρμα σε χρώμα κονιάκ, επιλογέα επενδυμένο σε δέρμα Alcantara, ηχοσύστημα JBL και είναι διαθέσιμη σε λευκό ή γκρι χρώμα. Η παραγωγή της νέας έκδοσης θα περιοριστεί στα μόλις 500 κομμάτια, ωστόσο είναι μέχρι στιγμής άγνωστο εάν θα διατεθεί και στην Ευρώπη.

Toyota Supra

Η Toyota δεν περιορίστηκε μονάχα στην προσθήκη του νέου κιβωτίου για το διθέσιο κουπέ της. Ο κατασκευαστής έκανε μικροεπεμβάσεις στο σύστημα διεύθυνσης, στην ανάρτηση και στο οδηγικό προφίλ Track, το οποίο προσφέρει πλέον τη δυνατότητα για πιο εύκολα ντριφτ. Η Supra απέκτησε και την λειτουργία Hairpin+ που «χαλαρώνει» το σύστημα ευστάθειας κάνοντας την πιο απολαυστική σε κλειστές στροφές με ανηφορική κλίση.

H Toyota Supra με το 6τάχυτο χειροκίνητο σασμάν θα κάνει σύντομα το ντεμπούτο της και στις αγορές της Ευρώπης.