Τι συνδυαστική αυτονομία θα έχουν τα μελλοντικά PHEV της BYD;

Τι συνδυαστική αυτονομία θα έχουν τα μελλοντικά PHEV της BYD;

Η BYD, ούσα ηγέτιδα στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, σχεδιάζει μία νέα, εξελιγμένη πλατφόρμα για τα PHEV μοντέλα της, με την συνδυαστική αυτονομία τους να ξεπερνά τα 1.900 km!

BYD

Έτοιμη να προσφέρει τεράστια αυτονομία στα plug-in hybrid μοντέλα της είναι η BYD, μέσω του εξελιγμένου, πέμπτης γενιάς συστήματός της.

Περισσότερες πληροφορίες γύρω από το νέο κινητήριο σύνολο και τα χαρακτηριστικά του θα γίνουν γνωστές τον Απρίλιο, στο πλαίσιο του Σαλονιού του Πεκίνο. Αυτό που μέχρι στιγμής γνωρίζουμε είναι πως αποτελεί μία εξέλιξη του συστήματος Dual Mode-I (DM-i), το οποίο χρησιμοποιείται στα μοντέλα του κινεζικού κολοσσού.

Στόχος της BYD είναι η συνδυαστική αυτονομία των επόμενων PHEV της μοντέλων να ξεπερνά τα 1.900 km

BYD Seal U DM-i

Η πέμπτη γενιά του συστήματος αναμένεται να κάνει ντεμπούτο το 2025. Σύμφωνα με πηγές κοντά στο περιβάλλον της εταιρείας, το νέο αυτό σύστημα θα διατηρήσει τα πλεονεκτήματα του εν κυκλοφορία συστήματος DM-i, φέρνοντας παράλληλα ορισμένες βελτιώσεις και αναβαθμίσεις στον κινητήρα βενζίνης, τον ηλεκτροκινητήρα και την μπαταρία. Για την χωρητικότητα της τελευταίας, δεν έχει δοθεί καμία απολύτως πληροφορία, ωστόσο στόχος της BYD είναι μια συνδυαστική απόδοση που θα εξασφαλίζει συνδυαστική αυτονομία κοντά στα 1.930-2.000 km.

H νέα γενιά των PHEV μοντέλων της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα βασίζονται στην νέα πλατφόρμα ePlatform 4.0, η οποία έρχεται να αντικαταστήσει την ePlatform, που πρωτοείδαμε το 2021. Η είδηση για το σχέδιο της BYD να επεκτείνει σημαντικά την αυτονομία των plug-in hybrid επιλογών της έρχεται μετά την αποκάλυψη της διοίκησης της εταιρείας ότι έχει δρομολογήσει μια νέα τριετή επιχειρηματική στρατηγική που στοχεύει στην περαιτέρω ενίσχυση της θέσης της BYD στο κομμάτι των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είτε μιλάμε για αμιγώς ηλεκτρικά είτε μιλάμε για PHEV.

BYD Seal

Να θυμίσουμε τέλος πως η BYD, παρουσίασε στο Σαλόνι της Γενεύης το BYD Seal U DM-i, ένα μεγάλο επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο που προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά. Για την κίνηση του αυτοκινήτου φροντίζει ένας 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,5 lt 110 ίππων, μαζί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, η μπαταρία του οποίου μπορεί να αγγίξει τις 18,3 ή 26,6 kWh, Για την φόρτιση της μπαταρίας υπάρχει επιλογή DC, φορτίζοντας από το 30 στο 80% σε 35 λεπτά (ισχύς 18 kW). Επιπροσθέτως, το νέο SUV της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας διαθέτει επίσης λειτουργία VTOL ως στάνταρ, επιτρέποντας σε εξωτερικές συσκευές να φορτίζονται ή να τροφοδοτούνται από την μπαταρία του αυτοκινήτου.

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube