node/39760

Tesla Model Y: Τέλειο, μετά από... επτά service

Χρειάστηκαν επτά επισκέψεις στο συνεργείο σε διάστημα πέντε μηνών, έτσι ώστε το Tesla Model Y του Andy Cheng να είναι επιτέλους «τέλειο».

Τα αυτοκίνητα της Tesla μπορεί να εντυπωσιάζουν με τα χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις τους, όμως σε επίπεδο ποιότητας κατασκευής πολλοί είναι οι ιδιοκτήτες που έχουν παράπονα από αυτή. Ένας τέτοιος είναι και ο Andy Cheng, ο οποίος ανέβασε τις περιπέτειές του με το καινούργιο του Model Y στο κανάλι του στο YouTube.

Η πρώτη αναφορά του Cheng έγινε τον περασμένο Απρίλιο, με ένα video στο οποίο απαριθμούσε τα προβλήματα τα οποία είχε από το εργοστάσιο το Tesla Model Y που είχε παραλάβει το Μάρτιο, μέσω της υπηρεσίας «ανέπαφης παράδοσης» της εταιρίας. Κάποια από αυτά ήταν ατέλειες και γρατζουνιές στη βαφή και τους αρμούς, και πορτμπαγκάζ που δεν έκλεινε όπως θα έπρεπε. Η Tesla προθυμοποιήθηκε να τα διορθώσει όλα άμεσα, προσφέροντας μάλιστα στον Cheng και $100/ημέρα στο Uber, για να μετακινείται τις ημέρες που δεν θα είχε το αυτοκίνητό του. Αυτό όμως δεν ήταν το τέλος, αλλά... η αρχή της ταλαιπωρίας του.

Από εκείνη την επίσκεψη στο συνεργείο προέκυψαν κι άλλα προβλήματα. Και στην επόμενη επίσκεψη επαναλήφθηκε το ίδιο. Φαίνεται ότι για τους τεχνικούς του δικτύου της Tesla ήταν πολύ δύσκολο το να εγκαταστήσουν κάποιο ανταλλακτικό ή να επισκευάσουν κάτι, χωρίς να χαλάσουν ταυτόχρονα κάτι άλλο στο αυτοκίνητο. Το σφάλμα του αισθητήρα ασφάλισης του εμπρός καπό υποτίθεται ότι διορθώθηκε μέσα σε μία εβδομάδα, όμως ξαναεμφανίστηκε τη στιγμή που ο Cheng παρέλαβε το αυτοκίνητό του. Όταν αλλάχτηκε όλος ο μηχανισμός, προκλήθηκαν ζημιές από τους τεχνικούς στο καπό. Η ζημιά διορθώθηκε, όμως λίγες μέρες αργότερα ξεκόλλησαν τα πλαϊνά φλας και η αεροτομή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ποια μοντέλα της Tesla είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα;

Τελικά, αυτό το Model Y αναγκάστηκε να επισκεφτεί το service της Tesla, ούτε λίγο ούτε πολύ, επτά φορές μέσα σε πέντε μήνες. Τουλάχιστον, όπως λέει ο ίδιος ο Cheng, η εταιρία ήταν «φιλική καθ’ όλο αυτό το διάστημα», κάτι που έκανε την κατάσταση «πιο υποφερτή». Και σήμερα, ετοίμασε ένα video με το οποίο κάνει μια αναδρομή σε όλα όσα έκανε τους περασμένους πέντε μήνες. Μετά από επτά επισκέψεις στο συνεργείο (η μία εξ αποστάσεως, με κινητό συνεργείο που ήρθε στο σπίτι) διορθώθηκαν όλα τα προβλήματα και το Model Y έγινε «τέλειο». Ο Cheng το προτείνει για αγορά, αλλά... όχι για όποιον δεν βρίσκεται κοντά σε ένα συνεργείο Tesla, έτσι ώστε να μπορεί να διορθώσει τα προβλήματα που σίγουρα θα έχει.

node/40222

Αυτό το VW Golf Cabriolet πουλήθηκε για $70.000!

Το Volkswagen Cabriolet Wolfsburg Edition του 1985 ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό το VW Golf Cabriolet πουλήθηκε για $70.000!

Δεν είναι λίγες οι φορές που τα αποτελέσματα διαδικτυακών δημοπρασιών κλασικών αυτοκινήτων σοκάρουν με το ύψος της τελικής προσφοράς. Τα τελευταία χρόνια όμως παρατηρούμε ολοένα και περισσότερα καθημερινά αυτοκίνητα χωρίς ιδιαίτερη συλλεκτική αξία να πωλούνται για αστρονομικά ποσά λόγω της κατάστασης βιτρίνας και των χαμηλών χιλιομέτρων που έχουν στο οδόμετρο. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το εικονιζόμενο Volkswagen Cabriolet Wolfsburg Edition (1985) το οποίο δημοπρατήθηκε έναντι $70.000 (€59.084) μέσω της σελίδας Bring A Trailer!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Το αυτοκίνητο είναι βαμμένο σε απόχρωση Flash Silver Clearcoat Metallic με χρωμιωμένες λεπτομέρειες, φορά προφυλακτήρες αμερικανικών προδιαγραφών, εργοστασιακές ζάντες Avus 14″, εμβλήματα Wolfsburg Edition στα φτερά και μπεζ υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή της Karmann. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ραδιοκασετόφωνο, υδραυλικό τιμόνι, ψηφιακό ρολόι, επενδύσεις από μπλε δέρμα σε πόρτες και καθίσματα, cruise control και air conditioning  - τα δύο τελευταία στοιχεία ήταν προαιρετικά εν έτη 1985.

VW Golf Cabriolet

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο όμως είναι το γεγονός ότι το οδόμετρο έχει γράψει μόλις 63 km από το 1985 μέχρι και σήμερα! Ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,8 λίτρων αποδίδει 90 PS και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων που στέλνει τη δύναμη στους εμπρός τροχούς. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη με εμπρός και πίσω αντιστρεπτικές, ενώ τα φρένα αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω.

Όπως αποκαλύπτει το γνήσιο window sticker, η αρχική τιμή αυτού του Golf Cabriolet το 1985 ήταν $14.225 ενώ από όταν βγήκε από την αντιπροσωπεία δεν έχει εμπλακεί σε κανένα ατύχημα σύμφωνα με το ιστορικό Carfax.

VW Golf Cabriolet

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτό το Honda Civic Type R πουλήθηκε έναντι €62.000 ευρώ!

Δεν ξέρουμε αν η ομολογουμένως εξαιρετική κατάσταση στην οποία έχει διατηρηθεί το ανοιχτό Golf τα τελευταία 35 χρόνια δικαιολογεί την εξωφρενική τιμή των $70.000 η οποία ξεπερνά ακόμα και την ακριβότερη έκδοση του σημερινού Golf VIII, όμως είναι πολύ πιθανό ο αγοραστής να βλέπει το αυτοκίνητο ως μελλοντική επένδυση.

Το σίγουρο έιναι πως με τόσο μεγάλη αξία, δύσκολα θα δείτε αυτό το Golf να κυκλοφορεί στους δρόμους, καθώς μάλλον θα περάσει και την υπόλοιπη ζωή του σε κλιματιζόμενο γκαράζ!

[Πηγή: Bring A Trailer]

node/40227

Πώς θα ήταν η νέα BMW M3 με τη μάσκα της E30;

Ένα rendering παντρεύει το παρελθόν με το παρόν της βαυαρικής φίρμας.

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πώς θα ήταν η νέα BMW M3 με τη μάσκα της E30;

Η ολοκαίνουρια γενιά G80 της BMW M3 Sedan που παρουσιάστηκε πριν από ένα μήνα, υιοθέτησε τη μεγάλη γρίλια της συγγενικής M4, διχάζοντας με τους φίλους της βαυαρικής φίρμας. Έκτοτε, έχουμε δει πάρα πολλά renderings από ανεξάρτητους σχεδιαστές που προτείνουν τη δική τους εκδοχή για τη μάσκα των σπορ μοντέλων, ενώ πρόσφατα η Prior Design ανακοίνωσε πως θα διαθέσει στην αγορά aftermarket προφυλακτήρα για την Μ4 με πιο συμβατικό σχεδιασμό.

Ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής πήγε την υπόθεση ένα βήμα παραπέρα, συνδυάζοντας το αμάξωμα της νέας M3 Sedan (G80) με τα τετραπλά στρογγυλά φώτα και την ενιαία γρίλια της κλασικής πλέον M3 (E30) από το 1986! Το αποτέλεσμα είναι αρκετά ενδιαφέρον, καθώς παντρεύει το παρόν της BMW με το ένδοξο παρελθόν της.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέες BMW M3 Sedan και M4 Coupé [video]

Συνήθως, ο συνδυασμός σχεδιαστικών στοιχείων από δύο μοντέλα με διαφορά 35 ετών δεν καταλήγει σε κάτι αρμονικό, όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση τα πράγματα δεν είναι και τόσο άσχημα. Το πιο περίεργο είναι πως ο καλλιτέχνης κατάφερε να διατηρήσει το κάτω μέρος του προφυλακτήρα και τις εισαγωγές αέρα από την καινόυρια M3 αντί για μια απλόυστερη σχεδιαστικά λύση που ίσως ταίριαζε περισσότερο με τη λιττή μάσκα της E30.

Η ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία έκανε την εμφάνισή της στη σελίδα The Automobilist και παρόλο που έχει watermark δεν μπορούμε να πούμε με σαφήνεια ποιος είναι ο δημιουργός της. Φυσικά, το project είναι απλά μια άσκηση δημιουργικότητας και τίποτα παραπάνω καθώς μια τέτοια μετατροπή δεν θα ήταν εφικτή στην πραγματικότητα λόγω της σημαντικής διαφοράς μεγέθους μεταξύ των δύο αυτοκινήτων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πώς θα ήταν η νέα BMW 4 Series με μάσκα Alfa Romeo;