node/26695

Tesla: «Κόλαση» η παραγωγή του Model 3, 63.000 ακυρώσεις

Εάν παραγγείλεις σήμερα, θα παραλάβεις το αυτοκίνητό σου σε 12 έως 18 μήνες, όμως ο Musk λέει πως η εταιρεία είναι στην καλύτερη στιγμή της.

Παρότι οι παραδόσεις του ολοκαίνουργιου, βασικού μοντέλου της Tesla έχουν ήδη ξεκινήσει, γίνονται με πολύ αργούς ρυθμούς.

Για τον απλούστατο λόγο ότι με αντίστοιχο ρυθμό προχωράει και η παραγωγή του, αν και η εταιρεία έχει διαβεβαιώσει ότι θα αρχίσει να αυξάνεται με ραγδαίο ρυθμό.

Προς το παρόν μόνο 30 άνθρωποι έχουν παραλάβει το αυτοκίνητό τους, σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση-παρουσίαση που έγινε την προηγούμενη εβδομάδα. Οι προπαραγγελίες όμως για το αυτοκίνητο είχαν φτάσει στις 518.000 κι έτσι έχει δημιουργηθεί μια τεράστια ουρά στις παραδόσεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Tesla Model 3: Πλήρεις προδιαγραφές [video]

Είναι χαρακτηριστικό ότι εάν παραγγείλεις ένα Model 3 σήμερα, θα το παραλάβεις σε διάστημα 12 με 18 μηνών. Προφανώς αυτό ήταν κάτι που δεν άρεσε καθόλου σε αρκετούς από αυτούς που το είχαν παραγγείλει, γι’ αυτό και προχώρησαν στην ακύρωση της παραγγελίας τους.

Ο Elon Musk αποκάλυψε ότι περίπου 63.000 παραγγελίες έχουν ήδη ακυρωθεί μέσα στον προηγούμενο χρόνο, χαρακτήρισε όμως το μέγεθος ως «ασήμαντο». Ο ίδιος πιστεύει πως με μικρή προσπάθεια στην προώθηση, οι παραγγελίες μπορούν να εκτοξευθούν και πάλι, δε βρίσκει όμως κανένα νόημα σε αυτό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Στα μέσα του 2018 η κορυφαία έκδοση του Tesla Model 3

«Είναι σα να έχεις ένα εστιατόριο στο οποίο υπάρχει ήδη πολύ μεγάλος χρόνος αναμονής και να παροτρύνεις τους πελάτες σου να παραγγέλνουν συνεχώς κι άλλα πιάτα» δήλωσε.

Ωστόσο, μέχρι το τέλος του χρόνου η εταιρεία έχει υποσχεθεί ότι θα έχει αυξήσει την παραγωγή της στα 5.000 αυτοκίνητα την εβδομάδα, ενώ στις αρχές του 2018 το νούμερο αυτό θα διπλασιαστεί.

Πάντως, ο Musk δείχνει να μην ανησυχεί -τουλάχιστον στις δηλώσεις του- λέγοντας: «Όταν έλεγα ότι η παραγωγή του Model 3 θα είναι μια κόλαση, το εννοούσα. Το γνωρίζαμε αυτό, το επιλέξαμε. Δε μπορούμε να κατηγορήσουμε κανέναν που βρισκόμαστε σε αυτή τη θέση τώρα. Ωστόσο, αισθάνομαι ότι είναι η καλύτερη στιγμή στην οποία έχει βρεθεί ποτέ η εταιρεία».

[Πηγή: Motor1]

TAGS
node/39969

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Αύριο η επίσημη αποκάλυψη του πρώτου ηλεκτρικού SUV της VW. 

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Με την επίσημη αποκάλυψη του ηλεκτρικού SUV της VW, του ID.4 να είναι προγραμματισμένη για αύριο, η VW στις ΗΠΑ ξεκίνησε ήδη τις προωθητικές ενέργειες για να μεπι όσο πιο δυναμικά γίνεται στην αγορά. 
Έτσι ανακοίνωσε ότι όσοι αγοράσουν το ID.4 θα μπορούν να έχουν για τρία χρόνια δωρεάν φόρτιση στο δίκτυο ταχυφορτιστών της Electrify America.

Η ιδέα δεν γεννήθηκε από «λευκό χαρτί», καθώς κάτι αντίστοιχο είχε κάνει πριν από χρόνια και η Tesla. 
Το δίκτυο της Electrify America μετρά περίπου 2.000 ταχυφορτιστές, εγκατεστημένους σε 470 επιλεγμένα σημεία ανά τη χώρα, έτσι ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των κατόχων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. 
Στο πλαίσιο μάλιστα της επέκτασης του δικτύου, υπολογίζεται πως ως τον Δεκέμβριο του 2021 ο αριθμός των ταχυφορτιστών παρέχουν τη δυνατότητα φόρτισης έως και 350 kW), θα έχει ανέβει στους 3.000 και πλέον θα καλύπτονται 800 διαφορετικά σημεία.

Η ενέργεια αυτή της VW έρχεται και ως μέρος μιας συμφωνίας της εταιρείας με τις ΗΠΑ για να αντισταθμιστούν οι συνέπειες του dieselgate στην αμερικανική αγορά. Η  Electrify America έχει κάνει συμφωνίες και με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων για να φορτίζουν τα ηελκτρικά τους μοντέλα. 

node/39967

Εσείς τι χρώμα θα αγοράζατε το αυτοκίνητό σας; [video]

Γιατί το λευκό και το μαύρο συγκεντρώνουν πάνω από το 50% των προτιμήσεων του κοινού.

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Εσείς τι χρώμα θα αγοράζατε το αυτοκίνητό σας; [video]

Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι λευκά, μαύρα ή γκρι, αλλά έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί συμβαίνει αυτό; Το CNBC εξέτασε ποια είναι τα χρώματα που προτιμούν οι καταναλωτές και με βάση τα δεδομένα της BASF, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι για το 2019 το λευκό ήταν καθαρά ο νικητής με 39%, ακολουθούμενο από το μαύρο (16%), το γκρι (13%) και το ασήμι (10%).

Γιατί λοιπόν οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν αυτά τα χρώματα; Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που παίζουν ρόλο, συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι το λευκό, το μαύρο, το γκρι και το ασήμι «ταιριάζουν με τα πάντα», αλλά κυρίως ότι είναι διαθέσιμα σχεδόν σε κάθε όχημα και μοντέλο. 

Ένας άλλος παράγοντας είναι ότι τα τέσσερα αυτά χρώματα θεωρούνται «κλασικά» και ως εκ τούτου κρατούν υψηλές τιμές μεταπώλησης σε σχέση με κάποια άλλα που θεωρούνται πιο εκκεντρικά.

Ένας άλλος λόγος που αποκαλύπτει η έρευνα, είναι πως σε πολλές ανά τον κόσμο αγορές οι πελάτες τείνουν να αγοράζουν τα οχήματά τους από τις παρτίδες που οι αντιπροσωπείες έχουν ως ετοιμοπαράδοτα, ενώ αν επιλέξουν κάποιο ειδικό χρώμα ή συνδυασμό χρωμάτων θα πρέπει να περιμένουν καιρό. 

Ωστόσο σε κάποιες κατηγορίες οχημάτων ο παραπάνω κανόνας δεν φαίνεται να ισχύει. Για παράδειγμα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνεται να υπερισχύει το μπλε χρώμα. Η αιτία πρέπει να αναζητηθεί στο γεγονός ότι αυτό ήταν το χρώμα που επέλεξαν οι περισσότερες εταιρείες για να λανσάρουν τα EV και έτσι το μπλε έγραψε πιο έντονα στο υποσυνείδητο του καταναλωτή. 

Το άσπρο και το ασημί επίσης είναι χρώματα που προτιμούν οι καταναλωτές της μεσαίας κατηγορίας οχημάτων, σε αντίθεση με το μαύρο ή το γκρι σκούρο που το προτιμούν όσοι ανεβαίνουν κατηγορία, μια που ειδικά το πρώτο θεωρείται ότι δίνει ένα επιπλέον κύρος στο αυτοκίνητο και κατ' επέκταση στον ιδιοκτήτη του. Ίσως και αυτός να είναι ο λόγος που Mercedes-Benz S-Class για παράδειγμα προσφέρει μια επιλογή μέσα από πολλαπλές αποχρώσεις του μαύρου.

Σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από το iSeeCars, που εξέτασε 9,4 εκατομμύρια οχήματα στις ΗΠΑ πέρυσι, από το 2014 μέχρι και το 2018, το λευκό προηγείται στις επιλογές με 23,9%, ακολουθούμενο από το μαύρο με 23,2%.

Στην τρίτη θέση συναντάμε το γκρι με 15,5%, ακολουθούμενο από ασήμι, κόκκινο και μπλε, με 14,5%, 10,3% και 9,0% αντίστοιχα. 

Τα περίεργα και χτυπητά χρώματα όπως το πορτοκαλί μπορεί να είναι δημοφιλές μεταξύ εκείνων που αγοράζουν σπορ μοντέλα ή σούπερκαρ, αλλά αντιπροσωπεύει μόνο 0,4%, ενώ ένα άλλο 0,3% σε χρυσό, με το κίτρινο να βρίσκεται μόλις στο 0,2%.