node/36866

Συνεργασία Porsche και Boeing για την ανάπτυξη ηλεκτρικού ιπτάμενου οχήματος

Μελέτες θέλουν τη συγκεκριμένη αγορά να επιταχύνεται σημαντικά μετά το 2025.

H Porsche και η Boeing υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας για την εξέλιξη ενός ιπτάμενου ηλεκτρικού οχήματος που θα μπορούσε στο μέλλον να χρησιμοποιηθεί για αστικές μετακινήσεις.

Αυτή δεν είναι η πρώτη προσπάθεια, καθώς η Audi έχει υπογράψει συνεργασία με την Airbus για την ανάπτυξη ενός αντίστοιχου ιπτάμενου ΤΑΧΙ, ενώ κάτι αντίστοιχο προσπαθεί να κάνει και η Rolls-Royce.
Μάλιστα το ιπτάμενο ΤΑΧΙ των Audi-Airbus έχει ήδη πραγματοποιήσει μια δοκιμαστική πτήση και σύμφωνα με τα όσα ανακοινώθηκαν θα μπορεί να φιλοξενήσει από 2-4 επιβάτες και να πετάξει σε απόσταση έως και 80 χιλιομέτρων.

Ακόμη, η ιαπωνική εταιρεία Cartivator εργάζεται πάνω σε ένα τέτοιο πρότζεκτ με την οικονομική υποστήριξη της Toyota, η οποία θα να είναι πανταχού παρούσα σε αυτούς τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Boeing και η Porsche θα αναλύσουν τις δυνατότητες  της αγοράς για οχήματα υψηλής τεχνολογίας και την πιθανή χρήση τους σε ιδιαίτερα πυκνοκατοικημένες πόλεις, ανέφεραν οι εταιρείες σε κοινό δελτίο Τύπου.

«Η Porsche θέλει να ενισχύσει το πεδίο εφαρμογών της και να επεκταθεί πέρα από την κατασκευή κορυφαίων σπορ αυτοκινήτων και μακροπρόθεσμα να μπει σε νέες μορφές κινητικότητας», δήλωσε ο επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Porsche, Detlev von Platen.
Μια μελέτη από το 2018 που έχει εκπονήσει η Porsche Consulting προβλέπει ότι η αγορά της αστικής αεροπορικής κινητικότητας θα επιταχυνθεί μετά το 2025.
Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι οι εναλλακτικές αστικές λύσεις κινητικότητας θα μπορούν να μεταφέρουν τους επιβάτες πιο γρήγορα, με χαμηλότερο κόστος και μεγαλύτερη ευελιξία από ότι τα συμβατικά μέσα μεταφοράς.

Αναλυτές τονίζουν την ανάγκη τόσο της Porsche να οικοδομήσει μια νέα εικόνα μετά το dieselgate του VW Group , όσο και της Boeing που πρέπει να ξεφύγει από την χειρότερη κρίση που έχει γνωρίσει μετά το πρόβλημα με τα 737 ΜΑΧ που οδήγησε στην καθήλωσε του παγκόσμιου στόλου των συγκεκριμένων αεροσκαφών.

node/39176

Βελτιωμένο Audi RS Q8 με 1.010 PS!

Η Wheelsandmore ανεβάζει την ισχύ του Audi RS Q8 σε επίπεδα Bugatti Veyron.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Βελτιωμένο Audi RS Q8 με 1.010 PS!

Η Wheelsandmore είναι γνωστή για τις βελτιώσεις που κάνει σε μοντέλα της Audi και άλλων κατασκευαστών, οπότε θα ήταν περίεργο αν δεν έβαζε το χεράκι της και στο κορυφαίο SUV επιδόσεων της γερμανικής φίρμας - το Audi RS Q8 - ανεβάζοντας την ισχύ του έως και τους 1.010 PS!

Πιο συγκεκριμένα, χάρη στο κορυφαίο βελτιωτικό πακέτο που περιλαμβάνει όλες τις επεμβάσεις σε λογισμικό, εξάτμιση, εισαγωγή, φίλτρο και turbo, ο twin-turbo V8 4.0 TFSI αποδίδει 1.010 PS (+410 PS) και 1.250 Nm (+450 Nm) τοποθετώντας το SUV στα χωράφια των υπεραυτοκινήτων. Φυσικά, όλες αυτές οι βελτιώσεις έχουν και το αντίστοιχο οικονομικό τίμημα, καθώς το κόστος του πακέτου ανέρχεται στα €41.933 επιπλέον του αυτοκινήτου. Να θυμίσουμε πως η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και του συστήματος τετρακίνησης quattro.

Η εταιρεία δεν ανακοινώνει επίσημα τα νούμερα των επιδόσεων, όμως είναι σίγουρο πως το πανίσχυρο RS Q8 θα επιταχύνει από τα 0-100 km/h ταχύτερα από τα 3,8" του εργοστασιακού, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 305 km/h χάρη στην αφαίρεση του κόφτη.

Για όσους δεν θέλουν κάτι τόσο ακραίο αλλά προτιμούν να μη μείνουν "εργοστασιακοί", υπάρχουν και τα πιο προσιτά Stage 1 (710 PS/920 Nm) με €2.100, Stage 2 (725 PS/930 Nm) με €7.688, Stage 3 (800 PS/1.060) με €12.521 και Stage 4 (965 PS/1.250 Nm) με €33.529. Όλα τα πακέτα συνοδεύονται με εγγύηση 2 ετών.

Εκτός από τις επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη, η Wheelsandmore προσφέρει την επιλογή του συστήματος LowMaXX για την αερανάρτηση έναντι €1.680, που επιτρέπει το χαμήλωμα του SUV από την οθόνη του smartphone! Επιπλέον, έχουμε και ένα σετ από θηριώδεις τροχούς 24" με ελαστικά Vredestein 295/30 εμπρός και 355/25 πίσω.

[Πηγή: Wheelsandmore μέσω Carscoops]

node/39174

Πώς θα ήταν ένα νέο Peugeot RCZ;

Το γαλλικό coupé ξαναγεννιέται σε ψηφιακό περιβάλλον με τη βοήθεια ανεξάρτητου σχεδιαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πώς θα ήταν ένα νέο Peugeot RCZ;

Μπορεί η Peugeot να έχει εξηγήσει τους λόγους που τα coupé μοντέλα έχουν καταργηθεί από τη γκάμα της, όμως αυτό δεν εμπόδισε τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Czyzewski  από το να οραματιστεί μια νέα γενιά του RCΖ (2009-2015).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Peugeot μας εξηγεί γιατί έχουν πεθάνει τα coupé

Ο σχεδιαστής διατήρησε τις αναλογίες, την διάταξη 2+2, τη διχρωμία και τα φουσκώματα στην οροφή που χαρακτήριζαν το τελευταίο δίπορτο μοντέλο της Peugeot. Παράλληλα, ενσωμάτωσε σε αυτό στοιχεία από την σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της γαλλικής φίρμας. Στη μάσκα τα επιθετικά φώτα LED έχουν τους "χαυλιόδοντες" που εισήγαγε το Peugeot 508 και πλαισιώνουν τη φαρδιά γρίλια με το έμβλημα της Peugeot. 

Peugeot RCZ

Στο προφίλ ξεχωρίζουν τα μεγάλα μαρσπιέ, και η διακοσμητική εισαγωγή αέρα που διαμορφώνει ένα πιο γωνιώδες σχήμα για τα φουσκωμένα πίσω φτερά. Πίσω έχουμε μια ενιαία μαύρη λωρίδα που φιλοξενεί τα φώτα LED που αποτελούνται από τρεις λεπτές "νυχιές" για τα στοπ και δύο οριζόντιες γραμμές για τα φλας σε κάθε πλευρά. Από κάτω βρίσκουμε δύο πλευρικές εσοχές και ένα φαρδύ διαχύτη με δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Εκτός από το λεπτομερές τρισδιάστατο μοντέλο του εξωτερικού και τα φωτορεαλιστικά renderings, ο σχεδιαστής δημιούργησε και το εσωτερικό! Εκεί βρίσκουμε το ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης i-Cockpit της Peugeot, με τρισδιάστατο ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα. Την εικόνα συμπληρώνουν τα καθίσματα τύπου bucket, το flat-bottom τιμόνι μικρής διαμέτρου και οι μεταλλικές λεπτομέρειες που χαρίζουν μια premium εικόνα.

Peugeot RCZ

Γνωρίζουμε πως το σχέδιο του Czyzewski  δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια σχεδιαστική μελέτη που έκανε στον ελεύθερο χρόνο του για να διαφημίσει τις δυνατότητές του στο σχεδιασμό και τη δημιουργία τρισδιάστατων μοντέλων σε υπολογιστή. Παρόλα αυτά, τέτοια projects είναι πάντα καλοδεχούμενα καθώς ανοίγουν τη συζήτηση στο αυτοκινητιστικό φόρουμ και αφήνουν ελεύθερη τη φαντασία μας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 10+1 Peugeot που έκλεψαν την καρδιά μας [videos]

[Πηγή: Czyzewski Design μέσω Motor1]