Europe CO₂ emissions reduction
node/38429

Στόχοι CO₂: Οι κατασκευαστές θα διαπραγματευθούν μια επαναξιολόγηση με την Ευρώπη

Θα μπορέσουν οι κατασκευαστές να επιτύχουν τον ατομικό στόχο τους για το CO₂ το 2020 με ένα περικομμένο έτος λόγω του κορονοϊού; Αντιμέτωποι με αυτό τον φόβο, ορισμένοι θα μπορούσαν να διαπραγματευτούν την επανεξέταση των εφετινών στόχων.

Όπως ίσως ήδη γνωρίζετε, οι κατασκευαστές θα πρέπει να συμμορφωθούν με συγκεκριμένους στόχους CO2 για το 2020, οι οποίοι θα εφαρμοστούν πλήρως έως το 2021. Πρόβλημα: Ο κορωνοϊός κατακρήμνισε την παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου, η οποία στην Κίνα μειώνεται σχεδόν κατά 80%, και τώρα πιθανότατα θα πέσει άλλο τόσο στην Ευρώπη.

Στην καλύτερη περίπτωση, οι εταιρείες δεν προσδοκούν την επιστροφή στην κανονικότητα για ένα μήνα. Διότι ακόμη κι αν η ευρωπαϊκή αγορά και κυρίως τα εργοστάσια επανεκκινήσουν πλησίστια ύστερα από παύση δύο εβδομάδων, η βιομηχανική μηχανή θα εμφανίσει αδράνεια για τουλάχιστον άλλες δύο. 

Δεδομένου δε ότι ο περιορισμός κυκλοφορίας σε δύο από τις μεγαλύτερες αγορές, τη Γαλλία και την Ιταλία, πιθανώς θα παραταθεί για ένα μήνα, η πλήρης ανάκαμψη δεν μπορεί να συντελεστεί πριν από την αρχή του καλοκαιριού για τους κατασκευαστές.

Europe CO₂ emissions reduction

Έτσι, σχεδόν ένα ολόκληρο 6μηνο θα έχει χαθεί, κάτι που θα τους αναγκάσει να διπλασιάσουν τις προσπάθειές τους κατά το δεύτερο 6μηνο του έτους για να επιτύχουν τον στόχο για το CO2 που επέβαλε η Ευρώπη. Υπενθυμίζουμε ότι ο στόχος υπολογίζεται με βάση ορισμένες παραμέτρους, περιλαμβανομένου του μέσου βάρους των οχημάτων του κάθε κατασκευαστή, των πωλήσεών του και των εκπομπών που αναφέρονται στον κατάλογό του για τη χρονιά που τρέχουμε.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κόλαφος! Κανένας κατασκευαστής δεν πιάνει το όριο CO₂ το ’21

Σε αυτό το πλαίσιο, ορισμένοι κατασκευαστές θα ζητήσουν από την Ευρώπη και τις κυβερνήσεις να επανεξετάσουν, για το τρέχον έτος, τις τιμές που πρέπει να επιτευχθούν στο διοξείδιο του άνθρακα. Η λογική είναι ότι οι κατασκευαστές, οι οποίοι θα υποφέρουν πολύ εφέτος (μια αγορά που ανακοινώνεται προσώρας στο -10% μέχρι τον Δεκέμβριο), δικαιούνται χείρα βοηθείας εκ μέρους της Ευρώπης.

node/40235

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

Παραποίησε και χρησιμοποίησε χωρίς την άδεια της Ferrari, αυτοκίνητά της σε επίδειξη μόδας. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

O Ελβετός σχεδιαστής μόδας, Philipp Plein, καλείται με δικαστική απόφαση να πληρώσει αποζημίωση ύψους €300.000 στη Ferrari, αλλά και €25.000 για αμοιβή δικηγόρων, καθώς δικαστήριο του Μιλάνο έκρινε ότι παρατύπως χρησιμοποίησε αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας σε επίδειξη μόδας. 

Ο Philipp Plein πραγματοποίησε το 2017 μια επίδειξη μόδας στα... εφέ της οποίας συμπεριέλαβε αρκετά supercars και μοτοσικλέτες, στα οποία για να τα κάνει πιο εντυπωσιακά τοποθέτησε φώτα LED, αλλοιώνοντας ουσιαστικά την εικόνα των οχημάτων.

Επιπλέον, όπως αναφέρεται στην αγωγή της Ferrari, ο σχεδιαστής μόδας χρησιμοποίησε τα αυτοκίνητα της εταιρείας χωρίς την άδειά της για διαφημιστικούς λόγους και για να προμοτάρει τις δημιουργίες του. 

Με βάση την απόφαση ο Plein υποχρεούται να αφαιρέσει από τον ιστότοπό του αλλά και από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όλες τις φωτογραφίες και τα βίντεο στα οποία μπορεί να εμφανίζεται αυτοκίνητο ή το σήμα της Ferrari του, απειλούμενος με πρόστιμο €10.000 για κάθε φωτογραφία ή βίντεο που θα εμφανίζεται μετά την έκδοση της απόφασης. 

Η απόφαση για τις φωτογραφίες και τα βίντεο είναι άμεσα εκτελεστή, παρόλο που ο Plein άσκησε έφεση η οποία θα εκδικαστεί την άνοιξη του 2021. 

node/40232

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η κοινή εταιρεία Stellantis που θα δημιουργηθεί θα είναι η 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η Fiat Chrysler και η PSA αναμένεται να πάρουν την οριστική έγκριση της ΕΕ για τη συγχώνευσή τους ύψους €38 δις, μια κίνηση που θα δημιουργήσει την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. 

Το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επισημοποιήσει τη δημιουργία της Stellantis, ενός ομίλου που προβλέπεται να αποκομήσει τεράστια κέρδη από κοινά δίκτυα πωλήσεων σε ΗΠΑ και Ευρώπη, ενώ τα σχέδια προβλέπουν και ευρεία ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Κϊνα και στη Γηραία Ήπειρο. 

Η συγχώνευση ανακοινώθηκε στα τέλη του περασμένου έτους και θα ενώσει μάρκες όπως οι FΙΑΤ, Jeep, Dodge, Ram και Maserati με τις Peugeot, Opel και DS - ενώ στοχεύει σε ετήσιες περικοπές κόστους € 5 δις χωρίς να κλείσει εργοστάσια.

Για να μετριάσει τις αντιμονοπωλιακές ανησυχίες της ΕΕ, η PSA προσφέρθηκε να ενισχύσει την ιαπωνική αντίπαλη Toyota Motor Corp, με την οποία έχει μια κοινή επιχείρηση van, αυξάνοντας την παραγωγή και πωλώντας τα φορτηγά σε τιμή κόστους.

Η FCA και η PSA θα επιτρέψουν επίσης στους αντιπροσώπους τους σε ορισμένες πόλεις να επισκευάσουν ανταγωνιστικές μάρκες.

FCA και PSA δήλωσαν ότι ελπίζουν να ολοκληρώσουν τη συγχώνευση το πρώτο τρίμηνο του 2021. Μόλις τον περασμένο μήνα, η FCA και η PSA αναδιάρθρωσαν τους όρους της συμφωνίας τους για να εξοικονομήσουν χρήματα και αύξησαν τη στοχευμένη εξοικονόμηση κόστους λόγω της οικονομικής κρίσης λόγω του κορωνοϊού.

Οι εταιρείες δήλωσαν ότι περίπου το 40% της εξοικονόμησης θα προέλθει από έξοδα που σχετίζονται με προϊόντα, 40% από αγορές και 20% από άλλους τομείς, όπως μάρκετινγκ, πληροφορική και logistics.