Στόχοι CO₂: Οι κατασκευαστές θα διαπραγματευθούν μια επαναξιολόγηση με την Ευρώπη

Στόχοι CO₂: Οι κατασκευαστές θα διαπραγματευθούν μια επαναξιολόγηση με την Ευρώπη

Θα μπορέσουν οι κατασκευαστές να επιτύχουν τον ατομικό στόχο τους για το CO₂ το 2020 με ένα περικομμένο έτος λόγω του κορονοϊού; Αντιμέτωποι με αυτό τον φόβο, ορισμένοι θα μπορούσαν να διαπραγματευτούν την επανεξέταση των εφετινών στόχων.

Europe CO₂ emissions reduction

Όπως ίσως ήδη γνωρίζετε, οι κατασκευαστές θα πρέπει να συμμορφωθούν με συγκεκριμένους στόχους CO2 για το 2020, οι οποίοι θα εφαρμοστούν πλήρως έως το 2021. Πρόβλημα: Ο κορωνοϊός κατακρήμνισε την παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου, η οποία στην Κίνα μειώνεται σχεδόν κατά 80%, και τώρα πιθανότατα θα πέσει άλλο τόσο στην Ευρώπη.

Στην καλύτερη περίπτωση, οι εταιρείες δεν προσδοκούν την επιστροφή στην κανονικότητα για ένα μήνα. Διότι ακόμη κι αν η ευρωπαϊκή αγορά και κυρίως τα εργοστάσια επανεκκινήσουν πλησίστια ύστερα από παύση δύο εβδομάδων, η βιομηχανική μηχανή θα εμφανίσει αδράνεια για τουλάχιστον άλλες δύο. 

Δεδομένου δε ότι ο περιορισμός κυκλοφορίας σε δύο από τις μεγαλύτερες αγορές, τη Γαλλία και την Ιταλία, πιθανώς θα παραταθεί για ένα μήνα, η πλήρης ανάκαμψη δεν μπορεί να συντελεστεί πριν από την αρχή του καλοκαιριού για τους κατασκευαστές.

Europe CO₂ emissions reduction

Έτσι, σχεδόν ένα ολόκληρο 6μηνο θα έχει χαθεί, κάτι που θα τους αναγκάσει να διπλασιάσουν τις προσπάθειές τους κατά το δεύτερο 6μηνο του έτους για να επιτύχουν τον στόχο για το CO2 που επέβαλε η Ευρώπη. Υπενθυμίζουμε ότι ο στόχος υπολογίζεται με βάση ορισμένες παραμέτρους, περιλαμβανομένου του μέσου βάρους των οχημάτων του κάθε κατασκευαστή, των πωλήσεών του και των εκπομπών που αναφέρονται στον κατάλογό του για τη χρονιά που τρέχουμε.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κόλαφος! Κανένας κατασκευαστής δεν πιάνει το όριο CO₂ το ’21

Σε αυτό το πλαίσιο, ορισμένοι κατασκευαστές θα ζητήσουν από την Ευρώπη και τις κυβερνήσεις να επανεξετάσουν, για το τρέχον έτος, τις τιμές που πρέπει να επιτευχθούν στο διοξείδιο του άνθρακα. Η λογική είναι ότι οι κατασκευαστές, οι οποίοι θα υποφέρουν πολύ εφέτος (μια αγορά που ανακοινώνεται προσώρας στο -10% μέχρι τον Δεκέμβριο), δικαιούνται χείρα βοηθείας εκ μέρους της Ευρώπης.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube