node/36863

Στην... πρίζα μια Jaguar XK120 του 1953 και μια Rolls-Royce Phantom του 1961

Τα δύο κλασικά βρετανικά αυτοκίνητα έγιναν ηλεκτροκίνητα με μια σειρά από καθοριστικές παρεμβάσεις. 

Η βρετανική εταιρεία Lunaz αποφάσισε να δώσει μια... νέα ζωή σε δύο κλασικά αυτοκίνητα, μια Jaguar XK120 του 1953 και μια Rolls-Royce Phantom του 1961. 
Δεν πρόκειται για μια απλή «αναπαλαίωση», αλλά για ολοκληρωτική μετασκευή, καθώς τα δύο αυτοκίνητα μετατρέπονται σε αμιγώς ηλεκτρικά. Το κόστος αγγίζει τις £ 350.000 και όπως λέει η εταιρεία, συνδυάζεται το κλασικό, αρχοντικό στιλ και η σύγχρονη χρηστικότητα.

Και οι δύο μετατροπές ξεκινούν με μια πλήρη απογύμνωση του οχήματος. Οποιεσδήποτε ατέλειες του αμαξώματος διορθώνονται χρησιμοποιώντας παραδοσιακές τεχνικές, ενώ τα πατώματα επανασχεδιάζονται για να φιλοξενήσουν το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν νέα αμορτισέρ, νέα ελατήρια, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης και αναβαθμισμένα φρένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το FIAT Panda 4X4 του Giugiaro έγινε ηλεκτρικό!

Η εξωτερική όψη και των δύο οχημάτων εκσυγχρονίζεται (λίγο) με μια σειρά από νέες διακριτικές προσθήκες, όπως προβολείς LED, ενώ και στα δύο οχήματα, εκεί που ήταν η τάπα του ρεζερβουάρ βρίσκεται πλέον η θύρα φόρτισης.
Στο εσωτερικό ο εκσυγχρονισμός είναι ακόμη πιο εκτενής. Η Lunaz τοποθετεί WiFi hotspot, σύγχρονα συστήματα θέρμανσης και κλιματισμού και μια οθόνη ψυχαγωγίας με δορυφορική πλοήγηση. Ο πίνακας οργάνων έχει και αυτός προσαρμοστεί ώστε να παρέχει στον οδηγό πληροφορίες για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Τέλος και τα δύο αυτοκίνητα διαθέτουν σύστημα ανάκτησης ενέργειας στο φρενάρισμα, ABS, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, cruise control, κτλ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ο Σκαραβαίος εξηλεκτρίζεται

Το Jaguar XK120 διαθέτει μια μπαταρία ιόντων λιθίου των 80kWh, η οποία τροφοδοτεί ένα ζεύγος ηλεκτρικών κινητήρων που παράγουν συνδυασμένη ισχύ 375 ίππων και 700 Nm ροπής. Ο κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Η Lunaz δεν έχει ακόμη δημοσιοποιήσει πλήρεις προδιαγραφές για τη Rolls-Royce Phantom V του 1961. Λόγω του μεγαλύτερου μεγέθους της, θα τροφοδοτείται από μια μπαταρία 120kWh.

Ο ιδρυτής της εταιρείας,  David Lorenz δήλωσε: «Ήθελα να κινούμαι κάθε μέρα με τη Jaguar του 1953, Η Lunaz παίρνει ένα ιστορικό αυτοκίνητο που όλοι αγαπάμε και του δίνει ένα λαμπρό μέλλον. Έχουμε καινοτομίες τέτοιες ώστε να κάνουμε τα κλασικά αυτοκίνητα, οχήματα της σύγχρονης καθημερινότητας». 
 

node/39174

Πώς θα ήταν ένα νέο Peugeot RCZ;

Το γαλλικό coupé ξαναγεννιέται σε ψηφιακό περιβάλλον με τη βοήθεια ανεξάρτητου σχεδιαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πώς θα ήταν ένα νέο Peugeot RCZ;

Μπορεί η Peugeot να έχει εξηγήσει τους λόγους που τα coupé μοντέλα έχουν καταργηθεί από τη γκάμα της, όμως αυτό δεν εμπόδισε τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Czyzewski  από το να οραματιστεί μια νέα γενιά του RCΖ (2009-2015).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Peugeot μας εξηγεί γιατί έχουν πεθάνει τα coupé

Ο σχεδιαστής διατήρησε τις αναλογίες, την διάταξη 2+2, τη διχρωμία και τα φουσκώματα στην οροφή που χαρακτήριζαν το τελευταίο δίπορτο μοντέλο της Peugeot. Παράλληλα, ενσωμάτωσε σε αυτό στοιχεία από την σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της γαλλικής φίρμας. Στη μάσκα τα επιθετικά φώτα LED έχουν τους "χαυλιόδοντες" που εισήγαγε το Peugeot 508 και πλαισιώνουν τη φαρδιά γρίλια με το έμβλημα της Peugeot. 

Peugeot RCZ

Στο προφίλ ξεχωρίζουν τα μεγάλα μαρσπιέ, και η διακοσμητική εισαγωγή αέρα που διαμορφώνει ένα πιο γωνιώδες σχήμα για τα φουσκωμένα πίσω φτερά. Πίσω έχουμε μια ενιαία μαύρη λωρίδα που φιλοξενεί τα φώτα LED που αποτελούνται από τρεις λεπτές "νυχιές" για τα στοπ και δύο οριζόντιες γραμμές για τα φλας σε κάθε πλευρά. Από κάτω βρίσκουμε δύο πλευρικές εσοχές και ένα φαρδύ διαχύτη με δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Εκτός από το λεπτομερές τρισδιάστατο μοντέλο του εξωτερικού και τα φωτορεαλιστικά renderings, ο σχεδιαστής δημιούργησε και το εσωτερικό! Εκεί βρίσκουμε το ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης i-Cockpit της Peugeot, με τρισδιάστατο ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα. Την εικόνα συμπληρώνουν τα καθίσματα τύπου bucket, το flat-bottom τιμόνι μικρής διαμέτρου και οι μεταλλικές λεπτομέρειες που χαρίζουν μια premium εικόνα.

Peugeot RCZ

Γνωρίζουμε πως το σχέδιο του Czyzewski  δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια σχεδιαστική μελέτη που έκανε στον ελεύθερο χρόνο του για να διαφημίσει τις δυνατότητές του στο σχεδιασμό και τη δημιουργία τρισδιάστατων μοντέλων σε υπολογιστή. Παρόλα αυτά, τέτοια projects είναι πάντα καλοδεχούμενα καθώς ανοίγουν τη συζήτηση στο αυτοκινητιστικό φόρουμ και αφήνουν ελεύθερη τη φαντασία μας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 10+1 Peugeot που έκλεψαν την καρδιά μας [videos]

[Πηγή: Czyzewski Design μέσω Motor1]

node/39173
BP gas station EV chargers

Γερμανία: Υποχρεώνει τα πρατήρια να τοποθετήσουν φορτιστές

Για να υποστηρίξει το σχέδιο οικονομικής ανάκαμψης, η Γερμανία θα αναπτύξει ταχέως το δίκτυο φόρτισης, υποχρεώνοντας κάθε πρατήριο να εγκαταστήσει τουλάχιστον έναν σταθμό φόρτισης.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Γερμανία: Υποχρεώνει τα πρατήρια να τοποθετήσουν φορτιστές

Προκειμένου να αναθερμάνει την οικονομία της και να στηρίξει την αυτοκινητοβιομηχανία, η Γερμανία παρουσίασε πρόσφατα ένα νέο ιστορικό σχέδιο, ύψους 130 δισεκατομμυρίων ευρώ. Προσανατολισμένο στην ανάπτυξη της καθαρής κινητικότητας, το τελευταίο προβλέπει διπλασιασμό του οικολογικού μπόνους για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μείωση του ΦΠΑ τους.

Για να δώσει βάρος στα μέτρα της και να επιταχύνει τη γενικευμένη χρήση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, η γερμανική κυβέρνηση έχει επίσης επικεντρωθεί στην ανάπτυξη υποδομών και πιο συγκεκριμένα σε αυτό του δικτύου φόρτισης. Σήμερα αυτό το δίκτυο αριθμεί σε 27.730 σταθμούς φόρτισης σύμφωνα με τη BDEW, τη γερμανική ένωση για τη βιομηχανία ενέργειας και νερού.

Με το χαρτοφυλάκιο αποκλειστικά αφιερωμένο σε αυτήν την αποστολή, η Γερμανία θα επιβάλλει επίσης έναν ελάχιστο αριθμό σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης για καθένα από τα 14.118 πρατήρια καυσίμων της χώρας, όπως αναφέρει το Reuters. Κατώφλι προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος του ενός εκατομμυρίου τερματικών φόρτισης στη χώρα έως το 2030.

Σύμφωνα με τη BDEW, το δίκτυο πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον 70.000 συμβατικούς σταθμούς φόρτισης και 7.000 σταθμούς ταχείας φόρτισης για την υποστήριξη μιας μαζικής αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Επίσης, η πυκνότητα του δικτύου θα καθησυχάσει τους πιθανούς αγοραστές, των οποίων ο φόβος μήπως και ξεμείνουν από ενέργεια είναι το κύριο εμπόδιο στην αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.