node/34658

Škoda: Νέα μοντέλα και ανανέωση στην Κίνα για «στοπ» στην πτώση των κερδών

Ύστερα από την πτώση της κερδοφορίας πέρυσι, η Škoda επιδιώκει να ξαναβρεί την οκοινομική λάμψη της με μεγάλη επίθεση προϊόντων και ανανέωση στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά της.

Η Škoda βρίσκεται σε τροχιά ισχυρής ανάπτυξης, σημειώνοντας νέο ρεκόρ πωλήσεων για το 2018 με 1,25 εκατ. παραδόσεις –αύξηση 4,4% σε σχέση με το 2017. Και ενώ όλοι οι δείκτες της είχαν θετικό πρόσημο, το λειτουργικό κέρδος μειώθηκε κατά 15%, στα 1,38 δισ. ευρώ, ενώ και το περιθώριο λειτουργικού κέρδους έπεσε από το 9,7% στο 8%, στη σύγκριση των ετών 2017 και 2018. Βέβαια, μέσα στο VW Group, το λειτουργικό κέρδος της Škoda παρέμεινε υψηλότερο από αυτό της Audi (7,9%) και σαφώς μακράν από της VW που ήταν μόλις 3,8%.

Τα κέρδη της Škoda επηρεάστηκαν από τις καθυστερήσεις στην πιστοποίηση των αυτοκινήτων για τους νέους ευρωπαϊκούς κανονισμούς εκπομπών WLTP, τη μεταβλητότητα των συναλλαγματικών ισοτιμιών, συμπεριλαμβανομένης της αδυναμίας της βρετανικής στερλίνας και του ρωσικού ρουβλίου, καθώς και την αύξηση του κόστους εργασίας στην Τσεχία, όπου η Škoda κατασκευάζει τα περισσότερα από τα αυτοκίνητά της.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Škoda: Νέο ρεκόρ πωλήσεων και μπόλικα πρότζεκτ εν όψει

Η εμπορική ένταση μεταξύ των ΗΠΑ και της Κίνας δημιούργησε αβεβαιότητα και έπληξε τις πωλήσεις της Škoda στην Κίνα. Οι παγκόσμιες παραδόσεις της Škoda μειώθηκαν κατά 2%, σε 90.900 αυτοκίνητα το Φεβρουάριο, κυρίως λόγω της πτώσης της αγοράς στην Κίνα κατά 18%.

Η Κίνα δεν είναι το ίδιο κερδοφόρα για τη Škoda όπως Ευρώπη, δήλωσε ο Bernhard Maier, CEO της εταιρείας, προσθέτοντας: «Δεν έχουμε χάσει χρήματα στην Κίνα, αλλά φυσικά δεν έχουμε καταφέρει πραγματικά να επιτύχουμε την απόδοση των πωλήσεων που έχουμε στην Ευρώπη».

O Maier είπε ότι η Škoda έχει θέσει σε εφαρμογή ένα σχέδιο με τον εταίρο της στην κοινοπραξία SAIC που στοχεύει στη βελτίωση της κερδοφορίας στην Κίνα. Η Škoda σχεδιάζει να λανσάρει περισσότερα μοντέλα ειδικά για την Κίνα. Πέρυσι η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε το Kodiaq GT, μια έκδοση σε στιλ κουπέ του Kodiaq και το μικρό SUV Kamiq που χτίστηκε σε διαφορετική πλατφόρμα από αυτή του ευρωπαϊκού Kamiq.

Τα σχέδια για την Ινδία
Η Škoda αναλαμβάνει το ρόλο της εμπροσθοφυλακής για την επίθεση του Volkswagen Group στην Ινδία, όπου ο όμιλος επενδύει ένα δισεκατομμύριο ευρώ από σήμερα έως το 2021 για να εξελίξει μοντέλα Škoda και VW προσαρμοσμένα στις ανάγκες των Ινδών αγοραστών. Το πρώτο από αυτά τα μοντέλα θα είναι ένα Α-SUV που θα παρουσιαστεί το 2020. Θα διατίθεται δε τόσο από το δίκτυο της Škoda όσο και από αυτό της VW.

node/39174

Πώς θα ήταν ένα νέο Peugeot RCZ;

Το γαλλικό coupé ξαναγεννιέται σε ψηφιακό περιβάλλον με τη βοήθεια ανεξάρτητου σχεδιαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πώς θα ήταν ένα νέο Peugeot RCZ;

Μπορεί η Peugeot να έχει εξηγήσει τους λόγους που τα coupé μοντέλα έχουν καταργηθεί από τη γκάμα της, όμως αυτό δεν εμπόδισε τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Czyzewski  από το να οραματιστεί μια νέα γενιά του RCΖ (2009-2015).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Peugeot μας εξηγεί γιατί έχουν πεθάνει τα coupé

Ο σχεδιαστής διατήρησε τις αναλογίες, την διάταξη 2+2, τη διχρωμία και τα φουσκώματα στην οροφή που χαρακτήριζαν το τελευταίο δίπορτο μοντέλο της Peugeot. Παράλληλα, ενσωμάτωσε σε αυτό στοιχεία από την σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της γαλλικής φίρμας. Στη μάσκα τα επιθετικά φώτα LED έχουν τους "χαυλιόδοντες" που εισήγαγε το Peugeot 508 και πλαισιώνουν τη φαρδιά γρίλια με το έμβλημα της Peugeot. 

Peugeot RCZ

Στο προφίλ ξεχωρίζουν τα μεγάλα μαρσπιέ, και η διακοσμητική εισαγωγή αέρα που διαμορφώνει ένα πιο γωνιώδες σχήμα για τα φουσκωμένα πίσω φτερά. Πίσω έχουμε μια ενιαία μαύρη λωρίδα που φιλοξενεί τα φώτα LED που αποτελούνται από τρεις λεπτές "νυχιές" για τα στοπ και δύο οριζόντιες γραμμές για τα φλας σε κάθε πλευρά. Από κάτω βρίσκουμε δύο πλευρικές εσοχές και ένα φαρδύ διαχύτη με δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Εκτός από το λεπτομερές τρισδιάστατο μοντέλο του εξωτερικού και τα φωτορεαλιστικά renderings, ο σχεδιαστής δημιούργησε και το εσωτερικό! Εκεί βρίσκουμε το ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης i-Cockpit της Peugeot, με τρισδιάστατο ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα. Την εικόνα συμπληρώνουν τα καθίσματα τύπου bucket, το flat-bottom τιμόνι μικρής διαμέτρου και οι μεταλλικές λεπτομέρειες που χαρίζουν μια premium εικόνα.

Peugeot RCZ

Γνωρίζουμε πως το σχέδιο του Czyzewski  δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια σχεδιαστική μελέτη που έκανε στον ελεύθερο χρόνο του για να διαφημίσει τις δυνατότητές του στο σχεδιασμό και τη δημιουργία τρισδιάστατων μοντέλων σε υπολογιστή. Παρόλα αυτά, τέτοια projects είναι πάντα καλοδεχούμενα καθώς ανοίγουν τη συζήτηση στο αυτοκινητιστικό φόρουμ και αφήνουν ελεύθερη τη φαντασία μας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 10+1 Peugeot που έκλεψαν την καρδιά μας [videos]

[Πηγή: Czyzewski Design μέσω Motor1]

node/39173
BP gas station EV chargers

Γερμανία: Υποχρεώνει τα πρατήρια να τοποθετήσουν φορτιστές

Για να υποστηρίξει το σχέδιο οικονομικής ανάκαμψης, η Γερμανία θα αναπτύξει ταχέως το δίκτυο φόρτισης, υποχρεώνοντας κάθε πρατήριο να εγκαταστήσει τουλάχιστον έναν σταθμό φόρτισης.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Γερμανία: Υποχρεώνει τα πρατήρια να τοποθετήσουν φορτιστές

Προκειμένου να αναθερμάνει την οικονομία της και να στηρίξει την αυτοκινητοβιομηχανία, η Γερμανία παρουσίασε πρόσφατα ένα νέο ιστορικό σχέδιο, ύψους 130 δισεκατομμυρίων ευρώ. Προσανατολισμένο στην ανάπτυξη της καθαρής κινητικότητας, το τελευταίο προβλέπει διπλασιασμό του οικολογικού μπόνους για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μείωση του ΦΠΑ τους.

Για να δώσει βάρος στα μέτρα της και να επιταχύνει τη γενικευμένη χρήση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, η γερμανική κυβέρνηση έχει επίσης επικεντρωθεί στην ανάπτυξη υποδομών και πιο συγκεκριμένα σε αυτό του δικτύου φόρτισης. Σήμερα αυτό το δίκτυο αριθμεί σε 27.730 σταθμούς φόρτισης σύμφωνα με τη BDEW, τη γερμανική ένωση για τη βιομηχανία ενέργειας και νερού.

Με το χαρτοφυλάκιο αποκλειστικά αφιερωμένο σε αυτήν την αποστολή, η Γερμανία θα επιβάλλει επίσης έναν ελάχιστο αριθμό σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης για καθένα από τα 14.118 πρατήρια καυσίμων της χώρας, όπως αναφέρει το Reuters. Κατώφλι προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος του ενός εκατομμυρίου τερματικών φόρτισης στη χώρα έως το 2030.

Σύμφωνα με τη BDEW, το δίκτυο πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον 70.000 συμβατικούς σταθμούς φόρτισης και 7.000 σταθμούς ταχείας φόρτισης για την υποστήριξη μιας μαζικής αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Επίσης, η πυκνότητα του δικτύου θα καθησυχάσει τους πιθανούς αγοραστές, των οποίων ο φόβος μήπως και ξεμείνουν από ενέργεια είναι το κύριο εμπόδιο στην αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.