SΕΑΤ Minimo concept: H «απάντηση» στο Renault Twizy

Ηλεκτρικό, με αφαιρούμενες επαναφορτιζόμενες μπαταρίες και αυτονομία 100 χιλιομέτρων.

Η SΕΑΤ λέει ότι δημιούργησε το ένα διθέσιο τετράτροχο όχημα, το Minimo, που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου με την ευελιξία μιας μοτοσικλέτας και όλα αυτά σε ένα ηλεκτρικό όχημα πόλης.

Το Minimo θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως μια λύση για εταιρείες που θέλουν να έχουν στον στόλο τους ένα αυτοκίνητο πόλης, αλλά να αγοραστεί και από ιδιώτες για τη συγκεκριμένη χρήση.
Το όχημα έχει μήκος 2500 mm, το ίδιο δηλαδή με το smart fortwo πρώτης γενιάς, ενώ είναι στενότερο από αυτό με το πλάτος του να είναι  1240 mm σε σύγκριση με τα 1510 mm του fortwo.

mi

Tο στενό προφίλ του Minimo σημαίνει ότι θα μπορούσε να σταθμεύσει κάθετα στις πόλεις που επιτρέπουν ή ανέχονται τέτοιου είδους στάθμευση.

Η σχεδίαση του Minimo παραπέμπει σε αυτήν του Renault Twizy, όπου ο επιβάτης κάθεται πίσω από τον οδηγό με τρόπο που θυμίζει μοτοσικλέτα.

Σε αντίθεση με το ηλεκτρικό Twizy, το Minimo δεν βασίζεται μόνο σε σταθερά σημεία φόρτισης. Η μπαταρία του μπορεί να αφαιρείται και να αντικαθίσταται από μια πλήρως φορτισμένη με την άδεια να μένει σπίτι ή στο γραφείο για να επαναφορτιστεί.  Σύμφωνα με τη SEΑΤ η αυτονομία του Minimo φτάνει τα 100 χιλιόμετρα.

mini

Το Minimo είναι μακρύτερο και φαρδύτερο από το Twizy (μήκος 2337 mm και πλάτος 1191 mm) που σημαίνει ότι προσφέρει πιο άνετους χώρους για τους δύο του επιβάτες. Οι πόρτες είναι ασύμμετρες και αρθρωτές ώστε να ανοίγουν κάθετα ακόμα και σε πολύ στενούς χώρους. Η μικρότερη πόρτα του οδηγού στην αριστερή πλευρά αυξάνει τη γυάλινη επιφάνεια εξασφαλίζοντας καλύτερη ορατότητα στους επιβάτες, την ώρα που η μεγαλύτερη δεξιά πόρτα συμβάλλει στην ευκολότερη είσοδο και έξοδο από το όχημα.  

minimo

Το Minimo θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, όπου και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες θα παρουσιάσουν ανάλογες προτάσεις συμβατές με την ηλεκτρική αστική κινητικότητα.

Η Citroën για παράδειγμα θα παρουσιάσει το Ami One, ένα ηλεκτρικό διθέσιο concept που είναι περίπου στο μέγεθος ενός fortwo και στο οποίο οδηγός και επιβάτης κάθονται δίπλα-δίπλα.
Τόσο το Ami One όσο και το Minimo θα μπορούν να οδηγηθούν από νέους κάτω των 16 ετών αν η νομοθεσία στη χώρα τους το επιτρέπει.

Επιπλέον το Minimo ενσωματώνει  λύσεις συνδεσιμότητας και κινητικότητας που υποστηρίζονται από την τεχνολογία Android Auto, ενώ η SEAT λέει πως υπάρχει πρόβλεψη ενσωμάτωσης τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 στο μέλλον.

TAGS