node/39611

Renault: Ζημιά €7,29 δισ στο πρώτο εξάμηνο του 2020

Η Renault και η Nissan βρίσκονται σε φάση αναδιοργάνωσης.

Η συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2020 με ζημία ρεκόρ ύψους €7,29 δισεκατομμυρίων σε μια δύσκολη περίοδο που σημαδεύτηκε από την πανδημία του κορονοιού. Ένα μεγάλο μέρος από αυτο το ποσό οφείλεται στη Nissan που σημείωσε ζημία €4,8 δισεκατομμυρίων, συμπεριλαμβανομένων €4,29 δισ από απομειώσεις και κόστη που σχετίζονται με την αναδιοργάνωση της.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Nissan: Με 12 νέα μοντέλα η επιστροφή στην κερδοφορία [video]

Οι πωλήσεις μοντέλων της Renault μειώθηκαν πάνω από 33% μέσα στο πρώτο μισό του έτους, καθώς εργοστάσια και αντιπροσωπείες παρέμειναν κλειστές για αρκετές εβδομάδες κατά τη διάρεια του lockdown. Παράλληλα, οι μετοχές της γαλλικής εταιρείας έχουν σημειώσει πτωση 47% μέσα στο 2020.

Ο CEO της Renault, Luca de Meo που ανέλαβε τη θέση του τον προηγούμενο μήνα, δήλωσε πως δουλεύουν σε συνεργασία με υψηλόβαθμα στελέγχη της Nissan έτσι ώστε η «φωτιά να μην επεκταθεί σε ολόκληρο το σπίτι». Όπως περιέγραψε σε δημοσιογράφους, «H Renault βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο μιας καθοδικής πορείας που ξεκίνησε πριν από χρόνια».

Η Renault δεν θέλησε να κάνει προβλέψεις για την πορεία του έτους λόγω της αβεβαιότητας που επικρατεί σχετικά με την πορεία της πανδημίας, όμως δήλωσε πως βρίσκεται σε καλή πορεία όσον αφορά τη μείωση του κόστους και θα παρουσιάσει ένα σχέδιο ανάκαμψης τον Ιανουάριο. Μέσα στο σχέδιο αναδιάρθωσης της γαλλικής φίρμας περιλαμβάνεται η περικοπή 14.600 θέσεων εργασίας σε παγκόσμια κλίμακα, η μείωση του αριθμού παραγωγής κατά 1/5 με στόχο την εξοικονόμηση πάνω από €2 δισεκατομμυρίων (τα €600 εκατομμύρια από αυτά αφορούν το 2020).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτό είναι το σχέδιο αναδιάρθρωσης της Renault

Όπως έχει ανακοινωθεί τους προηγούμενους μήνες, στο άμεσο μέλλον η Renault θα αφοσιωθεί στα ηλεκτρικά οχήματα, η Nissan στα συστήματα αυτόνομης οδήγησης και η Mitsubishi στα plug-in υβριδικά.

[Πηγή: Bloomberg]

TAGS
node/39984

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Ο Luca de Meo θα σώσει το Renault Mégane με μια νέα έκδοση crossover.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Οι πληροφορίες για κατάργηση του Renault Mégane φαίνεται πως δεν θα επιβεβαιωθούν καθώς ο νέος CEO, Luca de Meo, φαίνεται αποφασισμένος να διατηρήσει το μικρομεσαίο μοντέλο στη γκάμα της Renault. Εξάλλου, είναι γνωστό πως ο επικεφαλής της Renault έχει αποφασίσει να στρέψει το τιμόνι της εταιρείας προς τις κατηγορίες C-Segment και D-Segment καθώς εκεί βλέπει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters, τρεις πηγές επιβεβαίωσαν πως ο Luca de Meo οραματίζεται το μέλλον του Mégane ως ένας πυλώνας στην κατηγορία C-Segment, με τη μορφή ενός σπορ crossover. Μια τέτοια κίνηση θα επέτρεπε στη Renault να τιμολογήσει πιο ακριβά το μικρομεσαίο της, να αυξήσει τις πωλήσεις του με μια πιο ελκυστική πρόταση στο αγοραστικό κοινό και να εμπλουτίσει τη γκάμα των SUV δίπλα στα Captur, Kadjar, Arcana και τα δύο νέα ηλεκτρικά crossover/SUV που θα παρουσιαστούν μέχρι το 2022.

Από το 1995 μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει τέσσερις γενιές του γαλλικού μικρομεσαίου. Το πιο πρόσφατο Mégane IV έκανε πρεμιέρα το 2016, ενώ το 2020 παρουσιάστηκε η ανανεωμένη εκδοχή του. Αυτό σημαίνει πως η εμπορική του πορεία θα συνεχιστεί για τουλάχιστον 3-4 χρόνια ακόμα. Η καλύτερη χρονιά του Mégane από πλευράς πωλήσεων ήταν το 2004 με 465.778 μονάδες, ενώ η χειρότερη ήταν το 2019 με μόλις 129.222 μονάδες - αρκετά πίσω από τα ανταγωνιστικά Volkswagen Golf (410.779) και Ford Focus (224.401).

Renault Megane

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανεωμένο Renault Mégane [video]

Όπως έχουμε γράψει, η Renault σκοπεύει να μειώσει τον αριθμό μοντέλων κατά 30% στα πλαίσια εξορθολογισμού του κόστους. Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τα Espace, Scenic και Talisman να καταργούνται από τη γκάμα μετά το πέρας της ζωής των σημερινών γενιών τους.

[Πηγή: Reuters]

node/39977

Το Tesla Model S Plaid με τους 1.100 ίππους θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του 2021 [video]

Το ανακοίνωσε επισήμως ο Elon Musk με την τιμή του να καθορίζεται στα $135.000.

Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το Tesla Model S Plaid με τους 1.100 ίππους θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του 2021 [video]

Το είχαμε δει για πρώτη φορά το 2019 να κάνει δοκιμές στο Ring με τη μορφή πρωτοτύπου
Τότε η Tesla είχε πει ότι ετοιμάζει το πιο δυνατό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατασκυεάστηκε ποτέ με στόχο να καταλάβει την κορυφή της κατηγορίας. 
Τώρα, ο Elon Musk ανακοίνωσε πως το Model S Plaid θα είναι έτοιμο στα τέλη του 2021 για να παραδωθεί στους πρώτους τυχερούς πελάτες που θα είναι έτοιμοι να εκταμιεύσουν περίπου $135.000 για να μπορούν να υπερηφανεύονται ότι οδηγούν κάτι πολύ πιο γρήγορο από την Porsche Taycan. Οι παραγγελίες μάλιστα - σύμφωνα με την ανακοίνωση του Musk - έχουν ήδη ανοίξει και μπορεί κάποιος να το «κλείσει» με μια προκαταβαολή $1.000 όπως αναφέρεται στον ιστότοπο της Tesla. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: H Tesla μάλλον διέλυσε το ρεκόρ της Porsche Taycan στο Nürburgring

H εταιρεία περά από την ισχύ των 1.100 ίππων ανακοινώνει επιτάχυνση της τάξης των 2'' για το 0-96 km/h και τελική ταχύτητα 322 km/h. 
Το αυτοκίνητο θα έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες και σαφώς πιοεπιθετικό σχεδιασμό αλλά και στήσιμο, με την αυτονομία του να φτάνει τα 835 km με μια πλήρη φόρτιση. 

Πέρυσι, ο Musk είχε δηλώσει ότι ο κινητήρας Plaid θα ήταν επίσης διαθέσιμος στο Model X αλλά και στο επερχόμενο Roadster. Τώρα όμως ο Musk δεν έκανε καμία αναφορά για το αν αυτά τα μοντέλα θα φορέσουν το πιο ισχυρό αυτό σύστημα, και αρκε΄στηκε να πει πως το Model S Plaid στην πίστα Laguna Sega, έγραψε χρόνο 1:30.3, χρόνος που είναι κατά 6'' μικρότερος από αυτόν που είχε κάνει πέρυσι, στις αρχικές δοκιμές του μοντέλου.