Renault: Ηλεκτρικό low-cost κάτω από τις €7.000

Renault: Ηλεκτρικό low-cost κάτω από τις €7.000

Η Renault ετοιμάζει για την κινεζική αγορά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο χαμηλού κόστους, με τον Carlos Ghosn να επιβεβαιώνει ότι η εκτιμώμενη, επιδοτούμενη τιμή θα είναι 7-8 χιλιάδες δολάρια.

Το πρότζεκτ για ένα ηλεκτρικό Renault χαμηλής τιμής που θα προορίζεται για τις αναπτυσσόμενες αγορές είναι γνωστό εδώ και αρκετές εβδομάδες.

Αλλά πλέον έπαψε να είναι μια «είδηση των διαδρόμων». Επιβεβαιώθηκε με τον πιο επίσημο τρόπο, καθώς ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Renault, το δήλωσε κατά τη διάρκεια μια συνέντευξης σχετικά με τις «μελλοντικές ενεργειακές προκλήσεις» που διοργανώθηκε στο Παρίσι.

Ακόμα καλύτερα, ο Carlos Ghosn αποκάλυψε ποια θα μπορούσε να είναι η τιμή ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Όπως αναφέρει το Reuters, ο Ghosn είπε χαρακτηριστικά, «μιλάμε για μια σημερινή τιμή των 7.000 έως 8.000 δολαρίων», το ισόποσο των 6.300 έως 7.200 ευρώ. Ο Carlos Ghosn ωστόσο προσδιόρισε ότι αυτή η τιμή αρχικά θα μπορούσε να επιτευχθεί με κινεζική κρατική ενίσχυση, αλλά στη συνέχεια πρόθεση της Renault είναι να διαθέτει το αυτοκίνητο στο ίδιο επίπεδο τιμής χωρίς επιδότηση.

Για τη Renault, ένα τέτοιο πρότζεκτ φαίνεται λογικό, δεδομένου ότι συνδυάζει δύο τομείς στους οποίους η γαλλική εταιρεία είναι «μάστορας»: Το low-cost και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Από τη μια μεριά, ο Γάλλος κατασκευαστής πλασάρεται σε όλον τον κόσμο με προσφορές χαμηλού κόστους: Στην οικογένεια Dacia, ένα Sandero στη Γαλλία ξεκινά από τις €8.000 (στην Ελλάδα από… €9.900), ενώ το μικρό Kwid στην Ινδία πουλιέται περίπου στις €3.500. Από την άλλη, παρουσίασε στο Mondial de l'Automobile, στο Παρίσι τον Οκτώβριο, ένα Zoé με θεωρητική αυτονομία 400 km, κάτι που δημιουργεί μια σχέση τιμής/αυτονομίας-κανόνι στην αγορά των EV.

Αυτή τη φορά, το στοίχημα φαίνεται τρελό…, αλλά ρεαλιστικό, καθώς όλος ο φάκελος υποβλήθηκε από τον Gérard Detourbet, τον άνθρωπο που εργάστηκε για τη γέννηση των Logan και Kwid. Ο Carlos Ghosn δεν προσδιόρισε πότε θα λανσαριστεί το νέο μοντέλο, αλλά οι πρώτες φήμες μιλούν για το 2020. Δυστυχώς, η περίπτωση να δούμε αυτό το αυτοκίνητο στην Ευρώπη, πόσω μάλλον στην Ελλάδα είναι μάλλον απίθανη. Και φυσικά δεν αναφερόμαστε στην ανυπαρξία της υποδομής στη χώρα μας, αλλά διότι η τιμή θα είναι σημαντικά ψηλότερη, καθώς το αυτοκίνητο θα χρειαστεί να είναι σύννομο με τις πιο αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube