Ρεκόρ πωλήσεων για την Dacia το 2022, παρά την πτώση της αγοράς

Ρεκόρ πωλήσεων για την Dacia το 2022, παρά την πτώση της αγοράς

Η Dacia πέτυχε το μεγαλύτερο μερίδιο της ιστορίας της στις ευρωπαϊκες πωλήσεις λιανικής το 2022, παρά την γενικότερη ύφεση της αγοράς.

Παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, από την πανδημία του Covid-19, την έλλειψη ηλεκτρονικών εξαρτημάτων και τα προβλήματα στα logistics, η Dacia σημείωσε εντυπωσιακή επίδοση, πουλώντας 573.800 οχήματα το 2022. Αυτό συνεπάγεται αύξηση κατά 6,8% σε σύγκριση με το 2021, εξασφαλίζοντάς της κι έναν σημαντικό στόχο, αυτόν της πώλησης 8 εκατομμυρίων οχημάτων παγκοσμίως, από το 2004.

Οι αγορές που δραστηριοποιείται εμπορικά η Dacia συρρικνώθηκαν κατά 5,5% σε σχέση με το 2021. Η εντυπωσιακή απόδοση της μάρκας επιβεβαιώνει τη συνέπεια στις αρχές της, στο να προσφέρει δηλαδή την καλύτερη σχέση τιμής/αξίας, καθώς η νέα της γκάμα έχει αποδειχθεί η δημοφιλέστερη επιλογή μεταξύ των πελατών λιανικής. 

Το 2022, η Dacia πέτυχε μερίδιο αγοράς ρεκόρ στην Ευρώπη, με 7,6%, στις πωλήσεις επιβατικών οχημάτων σε πελάτες λιανικής, ενισχύοντας τη θέση της για δεύτερη συνεχή χρονιά (έχοντας κατακτήσει μερίδιο 6,2% το 2021). Η μάρκα πέτυχε επίσης το μερίδιο ρεκόρ της τάξεως του 3,7% των πωλήσεων PC+LCV στην Ευρώπη (αύξηση 0,5% σε σχέση με το 2021) και 4,2% των πωλήσεων PC (αύξηση 0,7% σε σχέση με το 2021). 

Dacia

Η Dacia κέρδισε έδαφος στην Ευρώπη, με τους όγκους πωλήσεων των επιβατικών να εμφανίζονται κατά 15,4% αυξημένοι, παρά τη συρρίκνωση της αγοράς κατά 4%.

Στη Γαλλία, που είναι και η μεγαλύτερη αγορά της Dacia, καταγράφηκαν 130.800 πωλήσεις επιβατικών ΙΧ μέσα στο 2022, που αντιπροσωπεύουν αύξηση 4,5% σε σχέση με το 2021, και αυτό παρά την πτώση της αγοράς κατά 7,8%. 

Αυτή η επίδοση οδήγησε στην αύξηση του μεριδίου αγοράς της Dacia κατά μία ποσοστιαία μονάδα, φθάνοντας στο 8,6%, και τοποθετώντας για πρώτη φορά τη μάρκα στην τρίτη θέση στην αγορά των επιβατικών. Η Dacia επέτυχε μερίδιο πωλήσεων της τάξεως του 15,8% σε πελάτες λιανικής (αύξηση 1,3 μονάδες), πράγμα που σημαίνει ότι ένας στους έξι πελάτες λιανικής επέλεξε ένα μοντέλο Dacia το 2022. 

Στη Γερμανία, μια αγορά που κυριαρχούν τα μοντέλα της κατηγορίας C, η Dacia κατέγραψε την καλύτερη μέχρι σήμερα επίδοσή της, επιτυγχάνοντας αύξηση 50% στον όγκο πωλήσεων, με 60.300 οχήματα που πωλήθηκαν σε πελάτες λιανικής, νούμερο που αντιστοιχεί, για πρώτη φορά, σε πάνω από το 2% των συνολικών πωλήσεων επιβατικών ΙΧ οχημάτων, και στο 5% των πωλήσεων επιβατικών, σε πελάτες λιανικής. Η Dacia ξεπέρασε αρκετές καταξιωμένες μάρκες, καταλαμβάνοντας την 6η θέση στη γερμανική αγορά λιανικής.

Η Dacia κέρδισε επίσης μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ιταλία, όπου πούλησε 67.300 επιβατικά ΙΧ, σημειώνοντας αύξηση 9,2% σε σχέση με το 2021, παρά την πτώση της αγοράς κατά 9,7%. 

Στην Ισπανία, η Dacia πούλησε 37.800 Ιδιωτικά οχήματα -2,7% περισσότερο από το 2021– παρά τη συρρίκνωση της αγοράς κατά 5,3%. 

Στην Αγγλία, η Dacia υπερδιπλασίασε τον όγκο των πωλήσεών της, σημειώνοντας αύξηση 55% σε σχέση με το 2021, παρά την πτώση της αγοράς κατά 2%. 

Στην χώρα μας τώρα, η Dacia πέτυχε εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων της τάξης του 39,7% σε σχέση με το 2021, ενώ το μερίδιό της αυξήθηκε από το 2,3% το 2021, στο 3,0% τη χρονιά που μας πέρασε. Αξίζει να σημειωθεί ότι το μερίδιο λιανικής της Dacia στην ελληνική αγορά αυξήθηκε από το 3,1% (2021) στο 4,4% (2022).

Πηγή: Dacia

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube

Videos από το DRIVE