node/39294

Ψηφίστε: BMW M5 Competition ή Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+

Μάχη κορυφής στην κατηγορία των premium σπορ σεντάν.

Η αιώνια μάχη μεταξύ BMW και Mercedes-Benz έχει εδώ και αρκετό καιρό μεταφερθεί στην αρένα των σπορ εκδόσεων με τα αντίστοιχα τμήματα BMW M GmbH και Mercedes-AMG GmbH.

Η τελευταία έκφραση του ανταγωνισμού μεταξύ των δύο γερμανών κατασκευαστών εκφράζεται στις ανανεωμένες εκδόσεις των BMW M5 Competition και Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ που παρουσιάστηκαν με διαφορά μιας μόνο ημέρας. Έχουμε λοιπόν να κάνουμε με δύο γερμανικά premium σπορ σεντάν με διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 και απόδοση άνω των 600 PS!

Ας δούμε λοιπόν την άτυπη μάχη μεταξύ των δύο πριν ζητήσουμε να εκφράσετε την προτίμησή σας μέσω της καθιερωμένης online ψηφοφορίας.


Συνοπτική Παρουσίαση

BMW M5: Παρουσιάστηκε τον Ιούνιο του 2020 ως η κορυφαία έκδοση της ανανεωμένης 5 Series. Το μοντέλο ξεχωρίζει από τις πιο ταπεινές εκδόσεις χάρη στο πιο επιθετικό bodykit που περιλαμβάνει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα, τροχούς 20", αεροτομή από ανθρακονήματα, διαχύτη και τέσσερις στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας twin-turbo V8 4,4 λίτρων με απόδοση 600 PS / 750 Nm στην M5 και 625 PS / 750 Nm στην Μ5 Competition. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου M Steptronic 8 σχέσεων με Drivelogic και του συστήματος τετρακίνησης M xDrive το οποίο διαθέτει πισωκίνητη λειτουργία και διαφορικό Active M Differential στον πίσω άξονα. Το μοντέλο έχει επίσης ενεργή ανάρτηση Variable Damper Control (VDC), τιμόνι M Servotronic, φρένα M Compound (προαιρετικά M Carbon Ceramic) και ενεργή εξάτμιση M Sport Exhaust.

Η M5 Competition επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,3" (3,4" για την M5) ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 305 km/h με το προαιρετικό M Driver's Package.

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+: Παρουσιάστηκε τον Ιούνιο του 2020 ως η κορυφαία έκδοση της ανανεωμένης E-Class. Ξεχωρίζει από τις πιο ταπεινές εκδόσεις χάρη στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, την ανάποδη γρίλια της AMG, τα φουσκωμένα φτερά, τους τροχούς 20", την αεροτομή, τον διαχύτη και τις τεσσερις τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας V8 biturbo 4,0 λίτρων με απόδοση 571 PS / 750 Nm στην E 63 και 612 PS / 850 Nm στην Ε 63 S. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων AMG SPEEDSHIFT MCT 9G και του συστήματος τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+. Επιπλέον, η E 63 S διαθέτει ενεργές βάσεις κινητήρα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα και λειτουργία Drift Mode. Την εικόνα συμπληρώνουν η ενεργή αερανάρτηση AMG Ride Control+, προαιρετικά φρένα AMG Carbon Ceramic και η προαιρετική εξάτμιση AMG Performance.

Η E 63 S 4MATIC+ επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,4" (3,5" για την Ε 63) ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 300 km/h για την E 63 S.


Εξωτερική Σχεδίαση

BMW M5 Competition VS Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+

BMW M5 Competition VS Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+

BMW M5 Competition VS Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+

BMW M5 Competition VS Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+

 


Εσωτερικό

BMW M5 Competition VS Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+


Κινητήρας

BMW M5 Competition VS Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+


Ψηφοφορία

Ποιο θα προτιμούσατε;
BMW M5 Competition
Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+
 
 
 
 
 
 
Φωτογραφίες: CarExpert

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφίστε: BMW M135i xDrive VS Mercedes-AMG A 35 4MATIC

node/39483
BBS Vintage

Πάει για πτώχευση η BBS

Ο θρυλικός Γερμανός κατασκευαστής με τις ζάντες BBS αυτήν την εβδομάδα υπέβαλε αίτηση πτώχευσης και προστασίας (Κεφάλαιο 11): Συνέχεια λειτουργίας, συμφωνία με πιστωτές, αναδιάρθρωση επιχείρησης.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Πάει για πτώχευση η BBS

Είτε στη Formula 1 είτε σε κορυφαία αυτοκίνητα, η BBS απέκτησε τεράστια φήμη χάρη στις θρυλικές ζάντες της. Η γερμανική εταιρεία εδώ και για μερικά χρόνια αγωνίζεται μπας και δει φως στην άκρη του τούνελ. Ήδη με μια χρεωκοπία στην πλάτη το 2007 και στη συνέχεια σε μια ατέρμονη πορεία εξαγορών και πωλήσεων, η BBS βρέθηκε και πάλι σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση το 2011.

Από το 2015, ανήκει σε μια νοτιοκορεατική εταιρεία Nice Holdings Co, η οποία και καλείται να βρει μια λύση με την BBS. Πιθανώς τη μεταπώλησή της, εάν η επιχείρηση έχει μέλλον… Εν τω μεταξύ όμως, ο Γερμανός κατασκευαστής ζήτησε προστασία όπως αυτή περιγράφεται στο Κεφάλαιο 11 του πτωχευτικού κώδικα, προκειμένου να διατηρήσει τη δραστηριότητά της. Έτσι θα διασφαλίσει τον απαραίτητο χρόνο τον χρόνο για να βρει λύσεις με τους πιστωτές της και, βεβαίως, για να αναδιαρθρώσει την επιχείρηση. 

Προσώρας, η BBS ανακοινώνει ότι μπορεί να συνεχίσει να πληρώνει μισθούς και να μην δημιουργεί νέα χρέη. Δυστυχώς, η κορεατική εταιρεία, ο κύριος μέτοχος δηλαδή, δεν επιθυμεί πλέον να παρέχει υποστήριξη. Ας ελπίσουμε λοιπόν γι’ αυτόν τον ιστορικό παίκτη του γερμανικού αυτοκινήτου να επιτευχθεί ένα ευνοϊκό αποτέλεσμα και ότι μέλλον του θα γίνει λίγο πιο φωτεινό.

TAGS
node/39480

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Μετατροπή του Honda Jazz σε όχημα εκτός δρόμου!

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Το Honda Jazz (γνωστό με το όνομα Fit στις ΗΠΑ) είναι ένα μοντέλο που φημίζεται για την πρακτικότητά του, όμως κανείς μέχρι στιγμής δεν είχε φανταστεί πως θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για ένα πραγματικό εκτός δρόμου εργαλείο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Δημιουργός του οχήματος που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι ο Jefferson Baluyot Palma. Όλα ξεκίνησαν το 2017, όταν αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Honda Fit του 2015 σε εργοστασιακή κατάσταση, με λίγο πάνω από 32.000 km στο οδόμετρο. Στην αρχή το χαμήλωσε, πρόσθεσε νέους τροχούς, φουκωμένα φτερά και ποδιές για ένα πιο επιθετικό look.

Αργότερα άλλαξε στρατηγική, και άρχισε να προετοιμάζει το αυτοκίνητο για να τον συντροφεύει στα ταξίδια που έκανε, με γνώμονα την πρακτικότητα και τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Αύξησε την απόσταση από το έδαφος με επεμβάσεις στην ανάρτηση, πρόσθεσε ελαστικά παντός εδάφους 30", σχάρα οροφής, επιπλέον ντεπόζιτο, αναπνευστήρα από Toyota Land Cruiser, προεκτάσεις των φτερών από Jeep Cherokee, εξωτερική ρεζέρβα, βαρούλκο, κεραία ενισχυμένου σήματος, μεταλλικό προφυλακτήρα εμπρός, προστατευτικά μαρσπιέ και LED φώτα, μεταμορφώνοντας κυριολεκτικά το ιαπωνικό σουπερμίνι.

Honda Jazz

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Αντίθετα με άλλα project που δημιουργούνται κυρίως για λόγους επίδειξης, ο Jefferson χρησιμοποιεί συχνά το βελτιωμένο Honda ταξιδεύοντας σε γνωστά μονοπάτια, χωματόδρομους και βραχώδεις περιοχές, ενώ έχει φτάσει ακόμα και στα βάθη ενός ορυχείου! Μπορεί το Jazz να μην σχεδιάστηκε για αυτό το σκοπό, όμως οι συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, οι κοντοί πρόβολοι και το χαμηλό του βάρος είναι στοιχεία που βοηθούν σε διαδρομές εκτός της ασφάλτου.

Όπως αναφέρει ο ίδιος, δεν είναι απαραίτητο να έχεις τετρακίνηση για να απολαύσεις μια περιπέτεια στην άγρια φύση, κάτι που απέδειξε και στην πράξη με το προσθιοκίνητο Honda. Λέτε το νέο Jazz Crosstar να του ανοίξει την όρεξη για καινούριο project;

[Πηγή: TheDrive]