node/39294

Ψηφίστε: BMW M5 Competition ή Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+

Μάχη κορυφής στην κατηγορία των premium σπορ σεντάν.

Η αιώνια μάχη μεταξύ BMW και Mercedes-Benz έχει εδώ και αρκετό καιρό μεταφερθεί στην αρένα των σπορ εκδόσεων με τα αντίστοιχα τμήματα BMW M GmbH και Mercedes-AMG GmbH.

Η τελευταία έκφραση του ανταγωνισμού μεταξύ των δύο γερμανών κατασκευαστών εκφράζεται στις ανανεωμένες εκδόσεις των BMW M5 Competition και Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ που παρουσιάστηκαν με διαφορά μιας μόνο ημέρας. Έχουμε λοιπόν να κάνουμε με δύο γερμανικά premium σπορ σεντάν με διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 και απόδοση άνω των 600 PS!

Ας δούμε λοιπόν την άτυπη μάχη μεταξύ των δύο πριν ζητήσουμε να εκφράσετε την προτίμησή σας μέσω της καθιερωμένης online ψηφοφορίας.


Συνοπτική Παρουσίαση

BMW M5: Παρουσιάστηκε τον Ιούνιο του 2020 ως η κορυφαία έκδοση της ανανεωμένης 5 Series. Το μοντέλο ξεχωρίζει από τις πιο ταπεινές εκδόσεις χάρη στο πιο επιθετικό bodykit που περιλαμβάνει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα, τροχούς 20", αεροτομή από ανθρακονήματα, διαχύτη και τέσσερις στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας twin-turbo V8 4,4 λίτρων με απόδοση 600 PS / 750 Nm στην M5 και 625 PS / 750 Nm στην Μ5 Competition. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου M Steptronic 8 σχέσεων με Drivelogic και του συστήματος τετρακίνησης M xDrive το οποίο διαθέτει πισωκίνητη λειτουργία και διαφορικό Active M Differential στον πίσω άξονα. Το μοντέλο έχει επίσης ενεργή ανάρτηση Variable Damper Control (VDC), τιμόνι M Servotronic, φρένα M Compound (προαιρετικά M Carbon Ceramic) και ενεργή εξάτμιση M Sport Exhaust.

Η M5 Competition επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,3" (3,4" για την M5) ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 305 km/h με το προαιρετικό M Driver's Package.

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+: Παρουσιάστηκε τον Ιούνιο του 2020 ως η κορυφαία έκδοση της ανανεωμένης E-Class. Ξεχωρίζει από τις πιο ταπεινές εκδόσεις χάρη στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, την ανάποδη γρίλια της AMG, τα φουσκωμένα φτερά, τους τροχούς 20", την αεροτομή, τον διαχύτη και τις τεσσερις τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας V8 biturbo 4,0 λίτρων με απόδοση 571 PS / 750 Nm στην E 63 και 612 PS / 850 Nm στην Ε 63 S. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων AMG SPEEDSHIFT MCT 9G και του συστήματος τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+. Επιπλέον, η E 63 S διαθέτει ενεργές βάσεις κινητήρα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα και λειτουργία Drift Mode. Την εικόνα συμπληρώνουν η ενεργή αερανάρτηση AMG Ride Control+, προαιρετικά φρένα AMG Carbon Ceramic και η προαιρετική εξάτμιση AMG Performance.

Η E 63 S 4MATIC+ επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,4" (3,5" για την Ε 63) ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 300 km/h για την E 63 S.


Εξωτερική Σχεδίαση

BMW M5 Competition VS Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+

BMW M5 Competition VS Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+

BMW M5 Competition VS Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+

BMW M5 Competition VS Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+

 


Εσωτερικό

BMW M5 Competition VS Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+


Κινητήρας

BMW M5 Competition VS Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+


Ψηφοφορία

Ποιο θα προτιμούσατε;
BMW M5 Competition
Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+
 
 
 
 
 
 
Φωτογραφίες: CarExpert

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφίστε: BMW M135i xDrive VS Mercedes-AMG A 35 4MATIC

node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39939
BMW 128ti

BMW: Τεχνολογία για βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς

Η BMW συνεργάζεται με μια εταιρεία τεχνολογίας για να σχεδιάσει ένα σύστημα που θα μπορεί να αναλύει τον δρόμο σε πραγματικό χρόνο για να βελτιώσει το κράτημα και την άνεση. Μια ιδέα που, ωστόσο, δεν είναι πραγματικά νέα.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

BMW: Τεχνολογία για βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς

Η δυνατότητα της απόσβεσης σε ένα αυτοκίνητο έχει προφανώς μεγάλο περιθώριο βελτίωσης, ακόμη και εν έτει 2020. Οι κορυφαίοι κατασκευαστές έχουν ήδη, ως επί το πλείστον, συστήματα που αναλύουν τον δρόμο, χάρη στις κάμερες, και έτσι καθιστούν δυνατή την προσαρμογή της ανάρτησης στο επικείμενο ανάγλυφο. Ένα είδος προγνωστικής απόσβεσης (και όχι μόνο «παθητικής») που συναντάμε ιδιαίτερα σε μοντέλα της Mercedes-Benz, αλλά και στη Rolls-Royce που ανήκει στο γκρουπ της BMW.

Η BMW για το ανάλογο σύστημά της συνεργάστηκε με την ισραηλινή Tactile Mobility, εταιρεία που ειδικεύεται στην τεχνολογία συλλογής και ανάλυσης δεδομένων. Στόχος είναι να σχεδιάσει ένα σύστημα νέας γενιάς βασισμένο σε αισθητήρες που θα συλλέγουν και θα αναλύουν δεδομένα από τα λάστιχα, τα φρένα, τον κινητήρα, την ανάρτηση και την κατάσταση του δρόμου για να τελειοποιήσουν την οδική συμπεριφορά και την άνεση.

Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η Tactile Mobility δεν μας είναι άγνωστη, καθώς συνεργάζεται ήδη με αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford και η Porsche, καθώς και με δήμους και οδικές αρχές στις Ηνωμένες Πολιτείες, στην Ευρώπη και στην Ασία.

Η τρόπον τινά καινοτομία στην προκειμένη περίπτωση όμως είναι ότι αυτή η τεχνολογία δεν θα προορίζεται για τη Rolls-Royce, αλλά θα αποτελέσει κοινό τόπο σε μια νέα γενιά μοντέλων BMW από το 2021. Επίσης, τα δεδομένα που συλλέγονται από τους αισθητήρες δεν θα χρησιμοποιηθούν μόνο για την προσαρμογή των αναρτήσεων αφού «θα μοιράζονται και σε άλλα οχήματα και υποδομές για τη βελτίωση της ασφάλειας στον δρόμο, ειδικά στις περιπτώσεις που αφορούν μεγάλες λακκούβες ή αντικείμενα στον δρόμο.