Πού το πάει η Škoda;

Πού το πάει η Škoda;

Τα σχέδια για το μέλλον και τι σηματοδοτεί η αλλαγή φρουράς στην ηγεσία της Škoda. 

Η Škoda υπόσχεται τη μεγαλύτερη ανανέωσή της από τότε που έγινε μέλος του Ομίλου Volkswagen, καθώς ηλεκτρίζει περαιτέρω την γκάμα της και επεκτείνει την παρουσία της σε νέες αγορές, υπό νέα διοίκηση.

Από την 1η Ιουλίου 2022, ο Klaus Zellmer αναλαμβάνει το τιμόνι της μάρκας. Ο Klaus Zellmer είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου που είναι υπεύθυνος για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ για την Volkswagen Passenger Cars, ενώ έχει διατελέσει πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Porsche Cars North America από το 2015 έως το 2020.

Klaus Zellmer
Klaus Zellmer

«Η νέα μας στρατηγική και ο συνολικός μετασχηματισμός απαιτούν μια ολοκληρωμένη αναθεώρηση του σχεδιασμού, όχι μόνο όσον αφορά στα προϊόντα αλλά και σε ολόκληρο το brand», δήλωσε το μέλος του διοικητικού συμβουλίου Martin Jahn, προσθέτωντας ότι «το Modern Solid είναι η νέα κατεύθυνση για τη μάρκα».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τα νέα Škoda Enyaq Coupé iV και Enyaq Coupé RS iV

Το Modern Solid είναι η νέα σχεδιαστική γλώσσα της Škoda και η μάρκα νωρίτερα φέτος κυκλοφόρησε ένα teaser ενός SUV, του Škoda Vision 7S, με αυτά τα νέα χαρακτηριστικά, περισσότερες πληροφορίες για το οποίο θα είναι διαθέσιμες το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς. Σχολιάζοντας τις αλλαγές στη μάρκα, ο απερχόμενος CEO Thomas Schäfer είπε ότι η νέα σχεδιαστική γλώσσα περικλείει τις «ταχέως μεταβαλλόμενες απαιτήσεις» των πελατών της και επιτρέπει στη μάρκα να «ευθυγραμμιστεί με τον τρόπο ζωής τους».

Skoda teaser

Σε ό,τι αφορά τη νέα στρατηγική της μάρκας, στόχος είναι να αυξήσει την προυσία της σε κάποιες αγορές που αεβαίνουν δυναμικά, όπως αυτή της Ινδίας, ενώ παράλληλα θα παρουσιάσει στο μέλλον τρία ακόμη ηλεκτρικά οχήματα, τα οποία θα τοποθετηθούν κάτω από το Enyaq.

Παρόλα αυτά,μέσα στον Όμιλο της VW υπάρχει μια γκρίνια για τη Škoda, καθώς κάποιοι λένε πως η συνεχής της ανάπτυξη «κόβει» πελάτες από την Volkswagen και για το λόγο αυτό υποστηρίζουν ότι η Skoda δεν πρέπει να έχει πρόσβαση στην σύγχρονη τεχνολογία της VW. Με άλλα λόγια την θέλουν ένα βήμα πίσω. 

Την ώρα λοιπόν που ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου VW, Herbert Diess, δηλώνει ότι επιθυμεί την ελάχιστη δυνατή επικάλυψη μεταξύ των εμπορικών σημάτων του Ομίλου, ο επικεφαλής πωλήσεων Christian Dahlheim είπε ότι η Škodaδεν θα γίνει ανταγωνιστής της Dacia. Αντίθετα, λέει ο Dahlheim, η Škoda θα συνεχίσει να ανταγωνίζεται εταιρείες όπως η Ford, η Peugeot και η Renault.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube