Porsche 718 Cayman GT4 ePerformance: Ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό της Cayman

Porsche 718 Cayman GT4 ePerformance: Ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό της Cayman

Η Porsche μετέτρεψε μια 718 Cayman GT4 Clubsport σε ηλεκτρικό αγωνιστικό με 1.088 PS. Ονομάζεται 718 Cayman GT4 ePerformance και φέρνει την Cayman ακόμη πιο κοντά στον πλήρη εξηλεκτρισμό.

Ο Γερμανός κατασκευαστής προετοιμάζει το έδαφος για τον πλήρη εξηλεκτρισμό των Cayman και Βoxster το 2025, παρουσιάζοντας την Porsche 718 Cayman GT4 ePerformance. Το αγωνιστικό προέρχεται από μια 718 Cayman GT4 Clubsport η οποία έχει αποχαιρετήσει τον θερμικό κινητήρα και την θέση του έχουν πάρει δύο ηλεκτρικά μοτέρ.

Όπως και ο προκάτοχος της, η Mission R, η Porsche 718 Cayman GT4 ePerformance είναι τετρακίνητη και τα δύο μοτέρ της προσφέρουν μέγιστη συνδυαστική ισχύ 1.088 PS. Στη λειτουργία αγώνα, το αγωνιστικό αποδίδει 612 PS για διάρκεια 30'. Η Porsche ισχυρίζεται ότι το ηλεκτρικό αγωνιστικό είναι εξίσου γρήγορο στην πίστα με την αγωνιστική 911 κατηγορίας GT3.

Η μπαταρία της Porsche 718 Cayman GT4 ePerformance διαθέτει τεχνολογία 900V που σημαίνει ότι μπορεί να φορτίσει από 5% σε 80% σε μόλις 15'.

Porsche 718 Cayman GT4 ePerformance

Αν και η Porsche 718 Cayman GT4 ePerformance βασίζεται στην GT4 Clubsport, χρειάστηκε για χάρη της να σχεδιαστούν 6.000 νέα εξαρτήματα. Το αμάξωμα της είναι κατασκευασμένο από συνθετικά υλικά από φυσικές ίνες και έχει 140 mm περισσότερο πλάτος από το συμβατικό αγωνιστικό. Πατάει στην πίστα με ζάντες 18" και λάστιχα της Michelin, τα οποία είναι κατασκευασμένα σε μεγάλο ποσοστό από ανακυκλωμένα υλικά.

Το ηλεκτρικό αγωνιστικό θα συμμετάσχει στην διάσημη ανάβαση του Goodwood Festival of Speed τον Ιούνιο και έπειτα θα ξεκινήσει το ταξίδι του για εκδηλώσεις στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Ασία.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube