Πατέντα για Ferrari Targa;

Πατέντα για Ferrari Targa;

Η Ferrari κατοχύρωσε πατέντα για ένα νέο αμάξωμα τάργκα στο Ευρωπαϊκό Γραφείο Ευρεσιτεχνιών.

Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας όπως αναφέρει χαρακτηριστικά «αφορά ένα αυτοκίνητο με αμάξωμα “Targa Top”», το οποίο έχει «κουπέ αμάξωμα με άκαμπτη οροφή που είναι αφαιρούμενη και υποστηρίζεται εμπρός από τον ορθοστάτη του παρμπρίζ και στο πίσω μέρος από μια ισχυρή ράβδο πλήρους πλάτους». 

Δεν υπάρχει τίποτα ιδιαίτερα ξεχωριστό για το σχεδιασμό του top targa, αλλά θα μπορούσε να είναι ένα σημάδι ότι η Ferrari έχει στα σκαριά ένα νέο μοντέλο τύπου τάργκα. Η αίτηση για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας αναφέρει ρητώς ότι ο σχεδιασμός θα είναι οικονομικός και εύκολος στην κατασκευή, κάτι που υποδηλώνει ότι το συγκεκριμένο σχέδιο θα βρει το δρόμο του για κάποια Ferrari παραγωγής.

Τα σχέδια των διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας είναι σπάνια ενδεικτικά του ενδεχόμενου τελικού προϊόντος και χρησιμεύουν μόνο ως παραδείγματα. Αλλά η Ferrari F430 που χρησιμοποιείται σε αυτά τα σχέδια ευρεσιτεχνιών θα μπορούσε να είναι ένα σημάδι ότι αυτός ο σχεδιασμός top targa θα εμφανιστεί σε ένα κεντρομήχανο μοντέλο V8 της Ferrari. Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει δημιουργήσει κάποιο κεντρομήχανο μοντέλο κορυφαίας τεχνολογίας τύπου «τάργκα» από τότε που η Ferrari F355 GTS Targa λανσαρίστηκε το 1998. Οπότε αυτή η πατέντα θα μπορούσε να σηματοδοτήσει την αναβίωση μιας Ferrari V8 με αφαιρούμενο hardtop. Μια 488 GTB τύπου τάργκα, ας πούμε;
Ferrari Targa Top PatentΚι ενώ μια κεντρομήχανη Ferrari τάργκα δεν έχει κατασκευαστεί εδώ και 20 χρόνια, το Maranello έχει φτιάξει εν τω μεταξύ κάποια άλλα μοντέλα περιορισμένης παραγωγής με αφαιρούμενη οροφή. Η μπροστομήχανη 575 Superamerica με τον V12 είχε αφαιρούμενο hardtop, όπως το ίδιο είχε και η πολύ σπάνια LaFerrari Aperta. Η ακόμα πιο αποκλειστική J50 ήταν μια κεντρομήχανη Ferrari V8 με ανθρακονημάτινη αφαιρούμενη οροφή ουσιαστικά μια 488 Targa-, αλλά κατασκευάστηκαν μόνο δέκα αυτοκίνητα και όλα τους πουλήθηκαν στην Ιαπωνία.

Με δεδομένο ότι η πατέντα κατατέθηκε εφέτος και ότι εντάσσεται μέσα στο βιομηχανικό πρόγραμμα της εταιρείας, δεν θα ήταν παράλογο να περιμένουμε την παραγωγής μιας Ferrari τάργκα να ξεκινά μέσα στο 2019. 

[Πηγή AutoGuide]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube