node/37475

Πάνω 80.000 θέσεις εργασίας στην αυτοκινητοβιομηχανία «θυσία» στην ηλεκτροκίνηση

Στη Γερμανία οι μεγαλύτερες περικοπές με τους εργαζόμενους να έχουν ήδη ξεσηκωθεί.

Οι προοπτικές για το 2020 δεν είναι και τόσο καλές. Από τη μια έχουμε τις πωλήσεις του 2019 που δεν θα είναι και η καλύτερη χρονιά. Από την άλλη έχουμε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να πρέπει να επενδύσουν τεράστια ποσά στην ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση. Και τα δύο μαζί εξαναγκάζουν τις οικονομικές υπηρεσίες να αναζητούν μειώσεις λειτουργικού κόστους, που μεταφράζονται άμεσα σε περικοπή θέσεων εργασίας.

Ήδη, οι τρεις μεγάλες γερμανικές εταιρείες ανακοίνωσαν περικοπές θέσεων εργασίας.

Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία θα παραγάγει φέτος 88,8 εκατομμύρια αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά, σχεδόν 6% λιγότερα από το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την IHS Markit. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία προέβλεψε ότι η πτώση θα συνεχιστεί το επόμενο έτος, προβλέποντας παγκόσμιες παραδόσεις 78,9 εκατομμυρίων οχημάτων, το χαμηλότερο επίπεδο από το 2015.

Επιπλέον, οι σαφώς απλούστερες διαδικασίες στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιδεινώνουν ακόμη περισσότερο την κατάσταση. Η παραγωγή ενός ηλεκτροκινητήρα απαιτεί πολύ λιγότερες ώρες εργασίας και ακόμη λιγότερα ανταλλακτικά από αυτήν ενός συμβατικού. Αυτό μοιραία συνεπάγεται και την ανάγκη για λιγότερα εργατικά χέρια.

ig

Στις 22 Νοεμβρίου περίπου 15.000 άνθρωποι διέσχισαν στους δρόμους για να διαμαρτυρηθούν για τις περικοπές θέσεων εργασίας και το κλείσιμο εργοστασίων στη Στουτγάρδη, τη γερμανική πόλη που είναι έδρα της Daimler, της Porsche και του μεγαλύτερου προμηθευτή ανταλλακτικών, της Bosch.

Οι διαδηλώσεις οργανώθηκαν από το ισχυρό συνδικάτο μετάλλου IG Metall, το οποίο κατηγορεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες ότι εκμεταλλεύονται τη στροφή στην ηλεκτροκίνηση για να προωθήσουν βαθύτερες περικοπές και να αυξήσουν τα κέρδη τους.

«Δεν αφήνουμε τη δουλειά μας να χαθεί μόνο και μόνον επειδή κάποιοι διευθυντές δεν έχουν κάνει καλά τη δουλειά τους», δήλωσε ο Roman Zitzelsberger, περιφερειακός προϊστάμενος της IG Metall στην πολιτεία Baden-Wuerttemberg και εκπρόσωπος των εργαζομένων στο εποπτικό συμβούλιο της Daimler.

Με αυτά και με εκείνα, το 2020 προβλέπεται «θερμό» για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

node/40235

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

Παραποίησε και χρησιμοποίησε χωρίς την άδεια της Ferrari, αυτοκίνητά της σε επίδειξη μόδας. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

O Ελβετός σχεδιαστής μόδας, Philipp Plein, καλείται με δικαστική απόφαση να πληρώσει αποζημίωση ύψους €300.000 στη Ferrari, αλλά και €25.000 για αμοιβή δικηγόρων, καθώς δικαστήριο του Μιλάνο έκρινε ότι παρατύπως χρησιμοποίησε αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας σε επίδειξη μόδας. 

Ο Philipp Plein πραγματοποίησε το 2017 μια επίδειξη μόδας στα... εφέ της οποίας συμπεριέλαβε αρκετά supercars και μοτοσικλέτες, στα οποία για να τα κάνει πιο εντυπωσιακά τοποθέτησε φώτα LED, αλλοιώνοντας ουσιαστικά την εικόνα των οχημάτων.

Επιπλέον, όπως αναφέρεται στην αγωγή της Ferrari, ο σχεδιαστής μόδας χρησιμοποίησε τα αυτοκίνητα της εταιρείας χωρίς την άδειά της για διαφημιστικούς λόγους και για να προμοτάρει τις δημιουργίες του. 

Με βάση την απόφαση ο Plein υποχρεούται να αφαιρέσει από τον ιστότοπό του αλλά και από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όλες τις φωτογραφίες και τα βίντεο στα οποία μπορεί να εμφανίζεται αυτοκίνητο ή το σήμα της Ferrari του, απειλούμενος με πρόστιμο €10.000 για κάθε φωτογραφία ή βίντεο που θα εμφανίζεται μετά την έκδοση της απόφασης. 

Η απόφαση για τις φωτογραφίες και τα βίντεο είναι άμεσα εκτελεστή, παρόλο που ο Plein άσκησε έφεση η οποία θα εκδικαστεί την άνοιξη του 2021. 

node/40234

Στις εκθέσεις το νέο Audi A3 Sedan

Η γκάμα του νέου μικρομεσαίου Audi εμπλουτίζεται με την 4θυρη έκδοση.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Παναγιώτης Πανάγος Επικοινωνία

Στις εκθέσεις το νέο Audi A3 Sedan

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Audi ανακοίνωσε τον τιμοκατάλογο του νέου A3 Sedan, εμπλουτίζοντας έτσι την γκάμα αμαξωμάτων του νέου της μικρού οικογενειακού.

Αυτή είναι η δεύτερη από τις συνολικά τέσσερις γενιές του Audi A3 που αποκτά τετράθυρη παραλλαγή με αμάξωμα τριών όγκων. Σε σχέση με τον προκάτοχό του, το νέο A3 Sedan έχει +4 cm στο μήκος (4,50 μέτρα), +2 cm στο πλάτος (1,82 μέτρα) και +1 cm στο ύψος (1,43 μέτρα) με το μεταξόνιο να παραμένει σταθερό. Συγκριτικά με το A3 Sportback, το A3 Sedan έχει +15 cm σε μήκος.

Audi A3 Sedan Interior

Σύμφωνα με την Audi, η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων έχει θετικό αντίκτυπο και στους χώρους, με 2 cm επιπλέον χώρο για το κεφάλι των εμπρός επιβατών, ενώ ο χώρος αποσκευών παραμένει σταθερός στα 425 lt (όπως και στην προηγούμενη γενιά).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Audi A3 Sportback 35 TFSI MHEV S tronic

Η γκάμα κινητήρων του νέου Audi A3 Sedan απαρτίζεται για αρχή από τον 3κύλινδρο 1.0 TFSI των 110 PS (30 TFSI), με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο 7άρι S tronic, καθώς και με τον 4κύλινδρο 1.5 TFSI των 150 PS που συνδυάζεται με το 7τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη S tronic. Ακόμα, οι αυτόματες εκδόσεις εφοδιάζονται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα (MHEV 48V).

Audi A3 Sedan 2020 2

Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι τρία, Basic, Advanced και S Line, με το εύρος τιμής να κυμαίνεται από τις €23.060 μέχρι τις €31.710.

Έκδοση Basic Advanced S Line
30 TFSI €23.060 €23.830 €26.080
30 TFSI S tronic MHEV €26.000 €26.650 €28.600
35 TFSI S tronic MHEV €28.900 €29.620 €31.710

[Πηγή: Audi]