node/37475

Πάνω 80.000 θέσεις εργασίας στην αυτοκινητοβιομηχανία «θυσία» στην ηλεκτροκίνηση

Στη Γερμανία οι μεγαλύτερες περικοπές με τους εργαζόμενους να έχουν ήδη ξεσηκωθεί.

Οι προοπτικές για το 2020 δεν είναι και τόσο καλές. Από τη μια έχουμε τις πωλήσεις του 2019 που δεν θα είναι και η καλύτερη χρονιά. Από την άλλη έχουμε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να πρέπει να επενδύσουν τεράστια ποσά στην ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση. Και τα δύο μαζί εξαναγκάζουν τις οικονομικές υπηρεσίες να αναζητούν μειώσεις λειτουργικού κόστους, που μεταφράζονται άμεσα σε περικοπή θέσεων εργασίας.

Ήδη, οι τρεις μεγάλες γερμανικές εταιρείες ανακοίνωσαν περικοπές θέσεων εργασίας.

Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία θα παραγάγει φέτος 88,8 εκατομμύρια αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά, σχεδόν 6% λιγότερα από το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την IHS Markit. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία προέβλεψε ότι η πτώση θα συνεχιστεί το επόμενο έτος, προβλέποντας παγκόσμιες παραδόσεις 78,9 εκατομμυρίων οχημάτων, το χαμηλότερο επίπεδο από το 2015.

Επιπλέον, οι σαφώς απλούστερες διαδικασίες στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιδεινώνουν ακόμη περισσότερο την κατάσταση. Η παραγωγή ενός ηλεκτροκινητήρα απαιτεί πολύ λιγότερες ώρες εργασίας και ακόμη λιγότερα ανταλλακτικά από αυτήν ενός συμβατικού. Αυτό μοιραία συνεπάγεται και την ανάγκη για λιγότερα εργατικά χέρια.

ig

Στις 22 Νοεμβρίου περίπου 15.000 άνθρωποι διέσχισαν στους δρόμους για να διαμαρτυρηθούν για τις περικοπές θέσεων εργασίας και το κλείσιμο εργοστασίων στη Στουτγάρδη, τη γερμανική πόλη που είναι έδρα της Daimler, της Porsche και του μεγαλύτερου προμηθευτή ανταλλακτικών, της Bosch.

Οι διαδηλώσεις οργανώθηκαν από το ισχυρό συνδικάτο μετάλλου IG Metall, το οποίο κατηγορεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες ότι εκμεταλλεύονται τη στροφή στην ηλεκτροκίνηση για να προωθήσουν βαθύτερες περικοπές και να αυξήσουν τα κέρδη τους.

«Δεν αφήνουμε τη δουλειά μας να χαθεί μόνο και μόνον επειδή κάποιοι διευθυντές δεν έχουν κάνει καλά τη δουλειά τους», δήλωσε ο Roman Zitzelsberger, περιφερειακός προϊστάμενος της IG Metall στην πολιτεία Baden-Wuerttemberg και εκπρόσωπος των εργαζομένων στο εποπτικό συμβούλιο της Daimler.

Με αυτά και με εκείνα, το 2020 προβλέπεται «θερμό» για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

node/39457

Audi Sport: Τα μοντέλα RS θα παραμείνουν τετρακίνητα

Η Audi παραμένει πιστή στη μόνιμη τετρακίνηση quattro για τις κορυφαίες εκδόσεις επιδόσεων.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Audi Sport: Τα μοντέλα RS θα παραμείνουν τετρακίνητα

Η Audi Sport δεν σκοπεύει να προσφέρει πισωκίνητη λειτουργία στα μελλοντικά μοντέλα RS της γκάμας της, διατηρώντας τη λογική της μόνιμης τετρακίνησης quattro.

Η αλλαγή του ονόματος για το τμήμα σπορ μοντέλων της γερμανικής εταιρείας από Audi Quattro σε Audi Sport το 2016, έδωσε τροφή σε φήμες για πιθανή διεύρυνση της γκάμας. Παράλληλα, η πιθανή διάθεση πισωκίνητων εκδόσεων σε συνδυασμό με τον εξηλεκτρισμό, είναι κάτι που θα βοηθούσε την Audi Sport να μειώσει το μέσο όρο εκπομπών ρύπων.

Παρόλα αυτά, ο Rolf Michl, υπεύθυνος πωλήσεων και marketing της Audi Sport, ήταν ξεκάθαρος όσον αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα: «Έχουμε χρησιμοποιήσει πίσω κίνηση στο τελευταίο R8 V10 RWD. Όμως φυσιολογικά, το quattro είναι μέρος της κληρονομιάς μας. Συμβολίζει ασφάλεια, ευελιξία και ανταγωνιστικές επιδόσεις. Δεν έχω ακούσει διαφορετικές απόψεις πάνω σε αυτό το θέμα, ακόμα και με τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις στο μέλλον. Θα παραμείνουμε πιστοί στη δική μας προσέγγιση -  η τετρακίνηση quattro είναι ένα σημαντικό κομμάτι των εκδόσεων RS.»

Οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές της Audi Sport - BMW M GmbH και Mercedes-AMG - προσφέρουν τα τελευταία χρόνια τετρακίνητα μοντέλα επιδόσεων με δυνατότητα πισωκίνητης λειτουργίας, ένα χαρακτηριστικό που συναρπάζει μια μεγάλη μερίδα του κοινού των petrolheads. Παρόλα αυτά πρέπει να σημειώσουμε πως και οι δύο εταιρείες προέρχονται από ένα πισωκίνητο παρελθόν και μόλις πρόσφατα άρχισαν να χρησιμοποιούν τετρακίνηση, σε αντίθεση με την Audi που από την αρχή έχει ταυτιστεί με το quattro.

[Πηγή: Autocar]

node/39456

Drag Race: Η μάχη των ταχύτερων SUV του VW Group [video]

Porsche Cayenne Turbo S e-Hybrid, Lamborghini Urus, Audi RS Q8 και Bentley Bentayga.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Drag Race: Η μάχη των ταχύτερων SUV του VW Group [video]

Το Carwow κατάφερε να μαζέψει σε ένα αεροδιάδρομο τις ταχύτερες εκδόσεις των πολυτελών SUV του Volkswagen Group με στόχο να διαπιστώσει ποιο από αυτά είναι το ταχύτερο. Στην ευθεία παρατάχθηκαν τα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid, Lamborghini Urus, Audi RS Q8 και Bentley Bentayga W12, με συνολική ισχύ PS!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Top 5: Τα ταχύτερα SUV στον κόσμο

Όλα τα μοντέλα βασίζονται σε διαφορετικές εκδόσεις της πλατφόρμας MLB του VW Group, όμως παρότι αποτελούν πολυτελή SUV επιδόσεων, έχουν διαφορετικό προσανατολισμό. Πριν δούμε την κόντρα, ας εξετάσουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους:

  • Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: Υβριδικό σύστημα κίνησης που αποτελείται από κινητήρα twin-turbo V8 4,0 λίτρων (550 PS) και ηλεκτροκινητήρα (136 PS), με συνδυαστική απόδοση 680 PS και τα 900 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,8" και τελική ταχύτητα 295 km/h. Βάρος 2.565 kg.
  • Lamborghini Urus: Κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων με απόδοση 650 PS και 850 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,6” και τελική ταχύτητα 305 km/h. Βάρος 2.199 kg.
  • Audi RS Q8: Κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων, με ήπιο υβριδικό σύστημα, που αποδίδει 600 PS και 800 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,8" και τελική ταχύτητα 305 km/h. Βάρος 2.315 kg.
  • Bentley Bentayga W12: Κινητήρας twin-turbo W12 6,0 λίτρων με απόδοση 608 PS (635 PS για την έκδοση Speed) και 900 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,1" (3,9") και η τελική ταχύτητα 301 km/h (306 km/h). Βάρος 2.440 kg

Εσείς σε ποιο θα ποντάρατε;