O στόχος για το επόμενο hypercar της Porsche: 6’ 30” στο Nürburgring!

O στόχος για το επόμενο hypercar της Porsche: 6’ 30” στο Nürburgring!

Από αυτό ξεκινούν, και όλα τα άλλα έπονται – δηλώνει ο αγωνιστικός υπεύθυνος της φίρμας.

Η Porsche ξεκινά την εξέλιξη του hypercar που θα διαδεχτεί την 918 Spyder. Και η αφετηρία της μοιάζει παράξενη: ένας χρόνος 6’ 30” στο γύρο της κλασικής Nordschleife.

Αυτό δήλωσε στο Top Gear ο επικεφαλής της Porsche Motorsport, Frank-Steffen Walliser:

«Πρέπει να πετύχει χρόνο 6’ 30” στο Nürburgring. Δεν με νοιάζει το κινητήριο σύστημα, το 6’ 30”είναι ο στόχος», είπε ο Γερμανός. «Τα σπορ αυτοκίνητα καθορίζονται από τις επιδόσεις τους. Ύστερα πρέπει να δούμε πώς θα τις πετύχουμε. Το 6’ 30” από ένα ηλεκτρικό είναι πολύ δύσκολο. Οπότε, ένα υβριδικό μπορεί να είναι απίθανο κι ένα πλήρως ηλεκτρικό hypercar ακόμη περισσότερο».

Παρ’ όλα αυτά, ο Walliser πιστεύει πως το να κυνηγήσουν το ρεκόρ στο ’Ring με την απευθείας διάδοχο της 918 Spyder, είναι “must”:

«Επί 5.000 χρόνια, η ανθρωπότητα συγκρίνει επιδόσεις σε αθλοπαιδιές και αγώνες: στο ποδόσφαιρο, τα ράλι, τη ρίψη ακοντίου, οτιδήποτε. Δεν βλέπω να σταματάει να το κάνει».

H Porsche ήδη κατέχει το ρεκόρ στο ’Ring με την 919 Hybrid Evo, αλλά και με την «πειραγμένη» 911 GT2 RS MR. Αν όμως μιλάμε για αυτοκίνητα «παραγωγής, χωρίς μετατροπές», η Lamborghini Aventador SVJ, με 6’ 44” 97, έχει πάρει το ρεκόρ από τη «νορμάλ» 911 GT2 RS με διαφορά 2,3”.

Η 918 Spyder έχει γυρίσει τη Nordschleife σε 6’ 57”, το 2013 (φωτ. επάνω). Και είναι ένα αυτοκίνητο με 887 PS και 130,5 kgm ροπής από έναν πολύστροφο 4.6 V8 και δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Πράγμα που δείχνει πόσο δύσκολο θα είναι να πετύχει η Porsche το στόχο της για το επόμενό της hypercar. Η δυσκολία όμως είναι αυτή που κάνει ένα επίτευγμα σημαντικό.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube