node/27604

Επίσημο: Porsche 911 GT2 RS, 6' 47" 3 @ Nürburgring [video]

Η νέα κορυφαία 911 έσπασε το ρεκόρ της Lamborghini Huracán Performante για αυτοκίνητα παραγωγής – και το video το αποδεικνύει.

Οι Κινέζοι θα πουν ότι το ρεκόρ στη Nordschleife το κατέχει ακόμα το ηλεκτρικό NextEV Nio EP9 με 6’ 45” 90.

Όμως, το τετρακινητήριο και τετρακίνητο Nio των 1.360 ίππων είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο με άδεια κυκλοφορίας στο δρόμο, και δεν μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε «παραγωγής» αφού μόνο έξι θα κατασκευαστούν, όποτε κατασκευαστούν.

Εν πάση περιπτώσει, η GT2 RS είναι μόλις 1,4” πιο αργή από το Nio και καταρρίπτει το πισωκίνητο ρεκόρ που κατείχε έως τώρα η Huracán Performante με 6’ 52” 01, περνώντας επίσης το ακραίο Radical SR8LM, που είχε σημειώσει χρόνο 6’ 48” 00, το 2009.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To video με το προηγούμενο ρεκόρ, αυτό της Huracán Performante

«Στο ξεκίνημα της εξέλιξης, θέσαμε στους εαυτούς μας ένα στόχο για την GT2 RS: κάτω από 7 λεπτά και 5 δευτερόλεπτα», δήλωσε ο υπεύθυνος της Porsche για τα μοντέλα GT και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, Frank-Steffen Walliser. «Tα εύσημα για την υπέρβαση του στόχου κατά 17,7” πηγαίνουν στους μηχανολόγους εξέλιξης, τους μηχανικούς και τους οδηγούς μας, που επέδειξαν μια εξαιρετική ομαδική απόδοση».

Για το εγχείρημα κατάρριψης του ρεκόρ στο ’Ring, η Porsche χρησιμοποίησε δύο 911 GT2 RS, με οδηγούς τον Lars Kern και τον Nick Tandy. Τον εκπληκτικό χρόνο τον έγραψε ο πρώτος, στις 7:15 μ.μ. της 20ής Σεπτεμβρίου και σε «ιδανικές συνθήκες περιβάλλοντος», όπως λέει η Porsche.

O χρόνος 6’ 47” 3 στην πίστα των 20,832 km αντιστοιχεί σε μέση ταχύτητα 184,13 km/h.

TAGS
node/40201

Το VW Group αναζητά αγοραστές για την Ducati

Στο πλαίσιο της γενικότερης αναδιάρθρωσης που προβλέπει το νέο πενταετές της πρόγραμμα. 

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το VW Group αναζητά αγοραστές για την Ducati

Το Volkswagen Group αναζητά πιθανούς πλειοδότες για τη μάρκα Ducati σκοπεύοντας να την πουλήσει πριν προχωρήσει τον επόμενο μήνα στην ανακοίνωση του νέου πενταετούς προγράμματος αναδιάρθρωσης της πολιτικής του. 

Όπως αναφέρει το Reuters, στο πλαίσιο του παραπάνω προγράμματος, η VW θα επανεξετάσει το μέλλον της μάρκας Ducati καθώς και αυτό της Lamborghini και της Bugatti.

Η Volkswagen αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο στάδιο ενδελεχούς ανάλυσης των στοιχείων που αφορούν στο μέλλον των Lamborghini, Bugatti και Ducati στο πλαίσιο της ευρύτερης αναζήτησης οικονομιών κλίμακας καθώς μετατοπίζεται σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής.

Το αν η Volkswagen θα ξεκινήσει μια επίσημη διαδικασία πώλησης είναι ακόμα αβέβαιο, σημειώνει το δημοσίευμα. Να σημειώσουμε πως η Volkswagen επιχείρησε να πουλήσει τη Ducati το 2017, όταν η Bajaj Auto BAJA.NS σε συνεργασία με την KTM, καθώς και οι Polaris και ιδιωτικοί επενδυτικοί όμιλοι Bain, PAI και Investindustrial εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους να αγοράσουν την ιταλική μάρκα.
Η πώληση τότε σκόνταψε στην αντίδραση των εργαζομένων. 

node/40197

O Jorge Diez αναλαμβάνει διευθυντής σχεδιασμού σε SEAT και Cupra

Μετακομίζει από την Audi στη SEAT, στην οποία και παλαιότερα είχε υπηρετήσει από τη θέση του επικεφαλής του εξωτερικού σχεδιασμού. 

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

O Jorge Diez αναλαμβάνει διευθυντής σχεδιασμού σε SEAT και Cupra

Ο Jorge Diez αναλαμβάνει τη θέση του διευθυντή σχεδιασμού τόσο για τη SEAT όσο και για την Cupra από την 1η Δεκεμβρίου.
Ο Diez είχε διατελέσει επικεφαλής του εξωτερικού σχεδιασμού της SEAT μεταξύ 2011 και 2014.

Εργάστηκε τόσο για τη VW όσο και για την Audi στη Γερμανία, επιστρέφοντας στην τελευταία το 2014, προκειμένου να δουλέψει σε αυτήν αλλά και στις Lamborghini και Ducati ως διευθυντής του concept design. Κατά την πρώτη του περίοδο στο Audi, δημιούργησε μοντέλα όπως το TT δεύτερης γενιάς και το A7 Sportback της πρώτης γενιάς.

Όσο για την πρώτη του θητεία στη SEAT είχε «υπογράψει» μερικά από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως το Leon τρίτης γενιάς, το Ibiza τέταρτης γενιάς και το Ateca, το πρώτο SUV της SEAT.

«Ο Jorge Díez είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους σχεδιαστές στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η υπογραφή του είναι σε πολλά από τα βασικά μας αυτοκίνητα τηςτελευταίας δεκαετίας, όπως το Leon, το Ateca και το Ibiza, και είναι υπέροχο το ότι επιστρέφει στη SEAT. Η διεθνής του εμπειρία, η έμπνευση από τη Βαρκελώνη και οι αξίες των SEAT και CUPRA θα αντικατοπτρίζονται στα μοντέλα που θα παρουσιάσουμε τα επόμενα χρόνια », δήλωσε ο πρόεδρος της SEAT και της Cupra, Wayne Griffiths.

0 Jorge Díez (θα αναφέρεται στον Executive Vice-President for Research and Development της SEAT, Dr. Werner Tietz), είναι πτυχιούχος τεχνικός μηχανικός στο Industrial Design από το Cardenal Herrera University of Valencia και κάτοχος Master degree in Car Design από το Polytechnic University of Valencia καθώς και Master degree από το London Royal College of Art.

TAGS