node/24147

Ο Marchionne ανοίγει θέμα συγχώνευσης VW με FIAT

«Σεισμός» στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία μετά την εξαγορά της Opel από το γκρουπ PSA.

Τον ασκό του Αιόλου φαίνεται να άνοιξε η εξαγορά της Opel από το γκρουπ PSA. Έτσι, στο περιθώριο του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης και σε δηλώσεις που δεν αφορούσαν αποκλειστικά και μόνον τα νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν εκεί, τα μεγάλα αφεντικά των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών σχολίασαν, το καθένα με τον τρόπο του, το συγκεκριμένο γεγονός. 

Ο πρώτος που έσπευσε να σχολιάσει ήταν ο Carlos Ghosn, διευθύνων σύμβουλος της Renault, ο οποίος πρόσθεσε τη Mitsubishi Motors στην συμμαχία της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας με τη Nissan Motor Co. Ο Ghosn δήλωσε πως έχει ανοίξει ένας κύκλος συμμαχιών (απέφυγε έντεχνα τη λέξη «συγχώνευση»), κάτι που θεωρείται λογικό αφού όλο και περισσότεροι παίκτες στην αγορά προσπαθούν να κερδίσουν μέσα από οικονομίες κλίμακος. Οι κινήσεις σαν αυτή της PSA με την Opel στο άμεσο μέλλον, σχολίασε ο Ghosn, θα είναι όλο και πιο συχνές

Από την πλευρά του ο επικεφαλής της Opel, Karl-Thomas Neumann, ο οποίος θα παραμείνει και μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας στη θέση του, δήλωσε πως η συνεργασία με την PSA προσφέρει πολλές ευκαιρίες για να μοιραστούν το κόστος σε τομείς όπως η ανάπτυξη των οχημάτων και η αγορά. «Ξέρουμε ότι έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας», είπε.

Στο μεταξύ, η PSA είναι έτοιμη και για άλλες προσφορές, συμπεριλαμβανομένης μιας προσφοράς για ένα σημαντικό μερίδιο της Μαλαισιανής Proton Holdings, μιας άλλης αυτοκινητοβιομηχανίας που χάνει συνεχώς χρήματα και η οποία όμως είναι ιδιοκτήτης της βρετανικής Lotus.

Η «βόμβα» Marchionne
Την ίδια στιγμή ο Sergio Marchionne, αφεντικό της FCA (Fiat Chrysler), ήταν ακόμη πιο σαφής λέγοντας πως μετά την κίνηση του Ομίλου PSA που σχημάτισε πλέον τη δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης με την αγορά της Opel, το επόμενο βήμα θα μπορούσε να είναι μια προσφορά από τον όμιλο Volkswagen για την FCA.

Να θυμίσουμε πως και παλαιότερα είχαν ακουστεί πολλά σενάρια σχετικά, αλλά αφορούσαν κυρίως την εξαγορά της Alfa Romeo από τους Γερμανούς και όχι ολόκληρο το γκρουπ. 

«Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι στο προσεχές διάστημα μπορεί να εμφανιστεί η VW με μια πρόταση που θα μπορεί να συζητηθεί» τόνισε χαρακτηριστικά ο Marchionne. «Άλλωστε», συμπλήρωσε, «ο συνδυασμός PSA-Opel απειλεί τη VW δημιουργώντας έναν ισχυρό αντίπαλο μέσα στα πόδια της». 

Να σημειώσουμε πως ο Marchionne είχε από καιρό εκφραστεί με πολλούς τρόπους υπέρ των ενοποιήσεων, υποστηρίζοντας πως η αυτοκινητοβιομηχανία χάνει πολλά χρήματα αναπτύσσοντας και παράγοντας πολλαπλά προϊόντα με την ίδια τεχνολογία. 

Με δεδομένο ότι η  GM απέρριψε την ιδέα του για τη συγχώνευση πριν από δύο χρόνια, ο Marchionne σχολίασε πως «η πόρτα της GM δεν ήταν ποτέ ανοιχτή για μένα. Χτύπησα και κανείς δεν απάντησε. Το ερώτημα είναι τι θα γίνει αν θα ξαναχτυπήσω πάλι. Γιατί όχι, σε οποιαδήποτε άλλη πόρτα», κατέληξε με νόημα. 

Για τη Ferrari
Αναφερόμενος στη Ferrari, o Marchionne δήλωσε πως δεν είναι καθόλου ευχαριστημένος από την περίπτωση της California και πως αυτή πρέπει να επανεξεταστεί.

«Δεν είμαστε καθόλου ευτυχείς από την τοποθέτηση στην αγορά του entry-level, open-top σπορ αυτοκινήτου της Ferrari», είπε. «Και αυτό όσο και αν φαίνεται παράξενο, είναι το μεγαλύτερο θέμα συζήτησης στη Ferrari αυτή τη στιγμή. Η California είχε αρχικά σχεδιαστεί ως ένα μοντέλο της Maserati. Ωστόσο, η πολυπλοκότητα του αυτοκινήτου σήμαινε ότι το αυτοκίνητο θα ήταν ζημιογόνο αν έμπαινε στην αγορά με τιμή Maserati και για το λόγο αυτό αποφασίστηκε να φορέσει τα σήματα της Ferrari».

Ακόμη όμως και για την αναθεωρημένη California T δεν φάνηκε να μιλά με ενθουσιασμό. Μολονότι ο Marchionne δεν υπονοεί ότι το συγκεκριμένο μοντέλο πρέπει να αποσυρθεί, ο τρόπος με τον οποίο αναφέρθηκε στην California, δείχνει ότι για τη Ferrari αποτελεί μέγα θέμα και ότι βρίσκεται σε εξέλιξη μια σημαντική επανεκτίμηση του ρόλου της γενικότερα. 

TAGS
node/39651

Η Bowmore και η Aston Martin εμφιαλώνουν το συλλεκτικό ουίσκι Black Bowmore DB5 1964

Θα διατεθούν μόλις 25 συσκευασίες - Δείτε πόσο κάνει το single malt των 56 ετών.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η Bowmore και η Aston Martin εμφιαλώνουν το συλλεκτικό ουίσκι Black Bowmore DB5 1964

Η Bowmore και Aston Martin ανακοίνωσαν μια συνεργασία το 2019 για τη δημιουργία αποκλειστικών εμφιαλώσεων. Το Black Bowmore DB5 1964 είναι η πρώτη κυκλοφορία στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας.
Το 1964 είναι μια εμβληματική χρονολογία για την Bowmore, αφού τότε εγκατέστησε στο αποστακτήριό της έναν ολοκαίνουργιο λέβητα ατμού και παρόπλισε τον παλαιό που δούλευε με άνθρακα. 
Η πρώτη απόσταξη από αυτόν τον νέο λέβητα έφτιαξε το Black Bowmore, το οποίο αποστάχθηκε για πρώτη φορά στις 5 Νοεμβρίου 1964.

Ωστόσο η Bowmore δεν είναι μια τυχαία εταιρεία. Παράγει το μοναδικό δικό της single malt από το 1779 στο αποστακτήριο στις δυτικές ακτές της Σκωτίας.

Ο David Turner, διευθυντής αποστακτήρων της Bowmore, δήλωσε: «Το 1964 αντιπροσωπεύει μια σημαντική ημερομηνία στη σύγχρονη ιστορία του αποστακτηρίου. Όχι μόνο μια βασική στιγμή για το πώς αποστάξαμε το οινόπνευμα,  αλλά και πώς η διαδικασία αυτή  συνέχισε να δημιουργεί το Black Bowmore.
Για το λόγο αυτό επιλέξαμε και τη συνεργασία με την Aston Martin, που μας επέτρεψε να παρουσιάσουμε για άλλη μια φορά αυτό το εμβληματικό single malt με τον πιο απίστευτο τρόπο». 

Ωστόσο το 1964 είναι μια εξίσου εμβληματική χρονιά και για την Aston Martin. Μετά την κυκλοφορία της DB5 το 1963, το 1964 το αυτοκίνητο έκανε το ντεμπούτο του στη μεγάλη οθόνη σαν το αυτοκίνητο του James Bond στην ταινία Goldfinger.

ασ

Ο Marek Reichman, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin, δήλωσε: «Αυτή η συναρπαστική νέα συνεργασία με την Bowmore μας δίνει την τέλεια ευκαιρία να γιορτάσουμε ένα σημαντικό μέρος της ιστορίας μας συνδυάζοντας την εμβληματική DB5 με τις εκλεπτισμένες γεύσεις αυτού του παγκοσμίου φήμης single malt». 

Το Black Bowmore DB5 1964 θα εμφιαλωθεί μόνον σε 17 μπουκάλια από τα οποία τα 25 θα διατίθενται προς πώληση. Το Black Bowmore περιγράφεται ως ένα ουίσκι με «έντονες γεύσεις από μάνγκο, φρούτα του πάθους και μέλι ακακίας, που συνδυάζονται με έναν ισχυρό συνδυασμό καφέ και καπνού».

Το μπουκάλι Black Bowmore DB5 έχει κατασκευαστεί από τη Glasstorm, ένα στούντιο επεξεργασίας γυαλιού στη Σκωτία. Τα μπουκάλια διατίθενται σε ένα χειροποίητο κουτί παρουσίασης, ο σχεδιασμός του οποίος αναπαριστά τις εγκαταστάσεις του αποστακτηρίου, την ώρα που το κάτω μέρος του μπουκαλιού έχει σχήμα πιστονιού. 

Το Black Bowmore DB5 1964 θα είναι διαθέσιμο από τα τέλη του φθινοπώρου 2020 αντί του πόσου των  50.000 στερλινών (περίπου €55.000) ανά συσκευασία! 

node/39650

Εσείς πόσα θα δίνατε για αυτήν την Lancia Delta Integrale Martini 5 Evoluzione; [video]

Είναι μια από τις 400 που παρήχθησαν το 1992 και έχει μόλις 21.000 km στο οδόμετρο.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Εσείς πόσα θα δίνατε για αυτήν την Lancia Delta Integrale Martini 5 Evoluzione; [video]

Έχει μόλις 21.000 km και είναι το #374 από τα 400 αντίτυπα Martini 5 Evoluzione που δημιουργήθηκαν το 1992 για τον εορτασμό της πέμπτης συνεχόμενης επικράτησης της Lancia στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. 

Το αυτοκίνητο πωλήθηκε καινούργιο στην Ιαπωνία και εισήχθη από την Ισπανία στις ΗΠΑ. Στο οδόμετρό του έχει μόλις 21.000 km και φέρει όλα τα χαρτιά γνησιότητας, αλλά και τις ημερομηνίες που έχει κάνει την τακτική συντήρηση.

μαρτ

Τα ειδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου είναι η ειδική βαφή του αμαξώματος που παραπέμπει στα χρώματα της Martini, με τις χαρακτηριστικές ρίγες, καθώς και μαύρο ρυθμιζόμενο πίσω σπόιλερ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Lancia Delta HF Integrale 16v

Οι λευκοί τροχοί των 15 ιντσών φορούν ελαστικά Michelin Pilot Sport 205/50. Τόσο τα αμορτισέρ όσο και οι βάσεις του κινητήρα, αναφέρεται πώς αντικαταστάθηκαν τον Δεκέμβριο του 2019. Την ίδια χρονιά αντικαταστάθηκαν και το πλαίσιο της μπαταρίας και το κάλυμμα του ψυγείου, από την Dino Motors του San Mateo στην Καλιφόρνια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Lancia Delta HF Integrale Evo 2

Ο κινητήρας πέρασε από μεγάλο σέρβις το 2017, και φέρει νέο ιμάντα χρονισμού, ρουλεμάν, αντλία νερού, εύκαμπτους σωλήνες, μίζα και φλάντζα πολλαπλής εισαγωγής. Όλα αυτά αναφέρονται λεπτομερώς στα βιβλία συντήρησης.

martin

Το αυτοκίνητο είχε βγει σε δημοπρασία από μεγάλο ιστότοπο στην Καλιφόρνια η οποία ολοκληρώθηκε με ανώτατη προσφορά τα $ 112.000 στις 4 Αυγούστου, προσφορά όμως που ήταν σημαντικά χαμηλότερη από την ελάχιστη τιμή που είχε θέσει ως όριο ο πωλητής.

Να σημειώσουμε πως το αυτοκίνητο δεν μπορεί να ταξινομηθεί στην Καλιφόρνια, λόγω αυστηρών προδιαγραφών στις εκπομπές ρύπων που ισχύουν στη συγκεκριμένη πολιτεία.