node/35389

Mitsubishi: Αναθεωρεί την γκάμα των SUV

Ο στόχος είναι η καλύτερη τοποθέτηση τωαι Outlander που αυτή τη στιγμή βρίσκοντν ASX, Eclipse Cross και πολύ κοντά. Και τα τρία τους θα εξηλεκτρισθούν.

Το 2017, η Mitsubishi επεξέτεινε την γκάμα των SUV της με το Eclipse Cross. Αυτός ο αντίπαλος του Nissan Qashqai τοποθετήθηκε ανάμεσα στο ASX και στο Outlander. Το πρόβλημα όμως είναι ότι βρίσκεται πολύ κοντά στο μέγεθος τους, ειδικά του ASX. 

To Eclipse Cross έχει μήκους 4,4 m, τέσσερις μόλις πόντους περισσότερο από το ASX. Αντίθετα, το μεγαλύτερο Outlander το υπερβαίνει κατά 30 εκατοστά. Η Ιάπωνας κατασκευαστής έχει πλήρη επίγνωση του προβλήματος αυτών των μεγεθών. Πηγή που πρόσκειται στη Mitsubishi είπε στο Autocar ότι ο κατασκευαστής σκοπεύει να αποκαταστήσει την τάξη στην γκάμα των SUV. 

Η προσφορά της εταιρείας θα περιλαμβάνει πάντα και τα τρία μοντέλα, αλλά καλύτερα διαχωρισμένα. Μια διάταξη που θα είναι παρόμοια με εκείνη της Nissan, η οποία διαθέτει στον κατάλογό της το Juke, το Qashqai και το X-Trail. Σύγκριση που μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς η Nissan κατέχει το ένα τρίτο της Mitsubishi, η οποία έχει ενσωματωθεί με αυτόν τον τρόπο στη Συμμαχία με τη Renault.

Mitsubishi Engelberg Concept
Engelberg Tourer Concept 2019


Η επόμενη γενιά του Outlander, εμπνευσμένη από την πρωτότυπο Engelberg Tourer (φωτογραφίες) που παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, θα κερδίσει μερικά εκατοστά. Αλλά πρωτίστως, το ASX θα πρέπει αντίθετα να χάσει μήκος. Διάσταση που θα το φέρει με τα τσαρούχια να ανταγωνίζεται στην κατηγορία των B-SUV.

Η Mitsubishi θα επιταχύνει επίσης τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Και θα βασιστεί γι’ αυτό στην επιτυχία του επαναφορτιζόμενου υβριδικού Outlander, ενός από τα πιο δημοφιλή μοντέλα PHEV της Ευρώπης. Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Eclipse Cross βρίσκεται ήδη υπό εξέλιξη. Το επόμενο ASX πιθανότατα θα περιλαμβάνει στην γκάμα του και μια 100% ηλεκτρική εκδοχή. Ωστόσο, θα πρέπει να είμαστε υπομονετικοί, διότι προς το παρόν, η πρώτη γενιά θα συνεχίσει την καριέρα της για λίγα χρόνια ακόμη, ύστερα από την πρόσφατη ανανέωσή του.

node/39181

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Πώς μπορεί ένα μεταχειρισμένο Honda Civic Si εικοσαετίας να κοστίζει περισσότερο από το αντίστοιχο καινούριο;

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Οι δημοπρασίες του Bring a Trailer αρκετές φορές μας κάνουν εντύπωση με τα αψυχολόγητα αποτελέσματά τους, είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω. Μια τέτοια αγγελία αφορά το εικονιζόμενο Honda Civic Si (EM1) του 2000, το οποίο άλλαξε χέρια έναντι $50.000 (€44.281)! Η εξωφρενική αυτή τιμή παραπέμπει περισσότερο σε ένα καινούριο Civic Type R και λιγότερο σε ένα όχημα εικοσαετίας το οποίο μάλιστα δεν ήταν περιορισμένης παραγωγής.

Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο το 2000 έναντι $17.985 από την αντιπροσωπεία Pompano Honda στη Florida, και άλλαξε χέρια το 2004 όταν το αγόρασε ο δεύτερος ιδιοκτήτης του από την Washington. Μέσα σε 20 χρόνια, οι δύο ιδιοκτήτες έχουν καλύψει λίγο πάνω από 9.000 km όπως αποκαλύπτει το οδόμετρο. 

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο αθάνατος τετρακύλινδρος κινητήρας VTEC 1,6 λίτρων με απόδοση 160 PS, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων στέλνοντας τη δύναμη στον εμπρός άξονα. Όπως αναφέρει το ιστορικό του μοντέλου, δεν ενεπλάκη ποτέ σε ατύχημα ενώ το πιο πρόσφατο σέρβις έγινε το 2017.

 Honda Civic Si

Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε απόχρωση Electron Blue και όπως βλέπετε από τις φωτογραφίες βρίσκεται σε κατάσταση βιτρίνας. Η δίπορτη έκδοση Si διαθέτει ζάντες αλουμινίου 15" (ελαστικά Michelin XGT V4), τέσσερα δισκόφρενα, σπορ ανάρτηση, χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης, ηλιοροφή και αεροδυναμικές προεκτάσεις του εμπρός προφυλακτήρα και των μαρσπιέ. Στο εσωτερικό βρίσκουμε γκρι υφασμάτινες επενδύσεις με μοτίβα της εποχής, air condition, cruise control και ένα aftermarket ηχοσύστημα της Pioneer με έξι ηχεία.

Αν ακόμα απορείτε για την τιμή, ο λόγος είναι η εργοστασιακή κατάσταση του μοντέλου σε συνδυασμό με τα ελάχιστα χιλιόμετρα στο οδόμετρο - δύο στοιχεία που το καθιστούν πραγματικά σπάνιο στην εποχή μας. Ο αγοραστής προφανώς το βλέπει σαν επένδυση, και ποντάρει στο ότι η τιμή του θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο με την πάροδο των χρόνων. Μένει να δούμε αν οι εκτιμήσεις του βγουν αληθινές.

[Πηγή: Bring a Trailer]

node/39180

Drag Race: Mercedes-AMG E 63 S εναντίον BMW M5 Competition [video]

Δυο γερμανικά σπορ σεντάν με επιδόσεις που παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητα!

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Drag Race: Mercedes-AMG E 63 S εναντίον BMW M5 Competition [video]

Λίγο πριν παρουσιαστούν οι κορυφαίες εκδόσεις των ανανεωμένων premium E-Segment μοντέλων της Mercedes-Benz και της BMW, το κανάλι Full Throttle World οργάνωσε ένα Drag Race μεταξύ των απερχόμενων Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ και BMW M5 Competition.

Η BMW M5 Competition φορά twin-turbo V8 4,4 λίτρων με απόδοση 625 PS και 750 Nm ενώ ζυγίζει 1.865 kg. Αντίστοιχα, η Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ φορά twin-turbo V8 4,0 λίτρων με απόδοση 620 PS και 850 Nm, και ζυγίζει 1.880 kg. Και τα δύο μοντέλα έχουν τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Στα χαρτιά, η M5 επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,3" έναντι 3,4" της E 63. 

Όπως αποδεικνύει το βίντεο, οι μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες είναι ακόμα καλύτερες, με την BMW να ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε 2,95" και η Mercedes-AMG να χρειάζεται 3,25". Τα δύο γερμανικά σπορ σεντάν εντυπωσιάζουν με τους χρόνους στο 1/4 του μιλίου, οι οποίοι παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητα: 10,76" για την BMW και 11,2" για την Mercedes-AMG (!)

Περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε τις αντίστοιχες εκδόσεις επιδόσεων των ανανεωμένων Mercedes-Benz E-Class και BMW 5 Series που πιθανότατα θα παρουσιαστούν μέσα στο 2020.

[Πηγή: Full Throttle World μέσω Motor1]