node/34087

Επίσημο: Ανανεωμένο Mitsubishi ASX στη Γενεύη

Το μικρό SUV της Mitsubishi αποκτά τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας.

Η Mitsubishi Motors παρουσίασε το ανανεωμένο ASX το οποίο θα κάνει πρεμιέρα τον Μάρτιο στην 89η Έκθεση Γενεύης. Το μοντέλο δέχθηκε ένα εκτενές facelift έτσι ώστε να ταιριάζει καλύτερα με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας της Mitsubishi, υιοθετώντας τη σχεδιαστική ταυτότητα με τίτλο "robust & ingenious" (στιβαρό & έξυπνο).

Οι μεγαλύτερες αλλαγές εντοπίζονται στη μάσκα "Dynamic Shield" που έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, με προφυλακτήρα, καπό, γρίλια και LED φωτιστικά σώματα που παραπέμπουν στο Eclipse Cross. Στο προφίλ προστέθηκε μια επιπλέον εσοχή στα εμπρός φτερά, ενώ στο πίσω μέρος, οι επεμβάσεις αφορούν τα πιο μοντέρνα γραφικά LED στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων και το νέο προφυλακτήρα με πιο δυναμικές εισαγωγές αέρα και προστατευτική ποδιά. Επιπλέον, στην παλέτα των χρωμάτων προστέθηκαν οι αποχρώσεις Red Diamond, Sunshine Orange και Oak Brow.

Mitsubishi ASX facelift

Στο εσωτερικό, το ASX απέκτησε μια μεγαλύτερη οθόνη αφής 8" με βελτιωμένες λειτουργίες συνδεσιμότητας με smartphone και δυνατότητα αναπαραγωγής βίντεο από USΒ stick. Επιπλέον, ο εξοπλισμός ασφαλείας περιλαμβάνει πλέον το σύστημα Forward Collision Mitigation (FCM) για φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης ενώ το αμάξωμα έχει τεχνολογία RISE impact safety body.

Από πλευράς κινητήρων, στην Ευρώπη το ASX θα διατεθεί με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,0 λίτρων που θα συνεργάζεται είτε με το χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων είτε με το αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) σε προσθιοκίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις.

Η σημερινή γενιά του Mitsubishi ASX (γνωστή και ως Outlander Sport) βρίσκεται στην αγορά από το 2009 και έκτοτε έχει πουλήσει περίπου 1,32 εκατομμύρια μονάδες σε 90 χώρες με μεγαλύτερες αγορές αυτές της Βόρειας Αμερικής, της Ευρώπης, της Αυστραλίας και της Κίνας. Αυτό είναι το τέταρτο αισθητικό φρεσκάρισμα του μοντέλου μετά τις αντίστοιχες αλλά πιο διακριτικές ανανεώσεις του 2012, 2016 και 2017. Σύμφωνα με την εταιρεία, το μικρό SUV είναι το τρίτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο της γκάμας της.

node/39477
Porsche 911/992 Turbo

Επίσημο: Νέα Porsche 911 Turbo [video]

Μήπως η Turbo S παραείναι ισχυρή για τα χέρια σου; Η Porsche δίνει την απάντηση με την 992 Turbo ξεφουσκωμένη στα 580 άλογα. Πάντως, κανένας λόγος ανησυχίας. Πιάνει τα 100 από στάση σε λιγότερο από 3”!

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Νέα Porsche 911 Turbo [video]

Η εξέλιξη της γκάμας για την 911/992 συνεχίζεται. Τέσσερις μήνες ύστερα από το λανσάρισμα της Turbo S, η Porsche φέρνει στο προσκήνιο την Turbo. Το μοτέρ flat-six των 3.745 cc για την περίσταση αποδίδει 70 άλογα λιγότερα από την Turbo S ή, αν θέλετε, 40 παραπάνω από την παλιά Turbo. Όσον αφορά στη ροπή σε σχέση με την τελευταία, η βελτίωση είναι 40 Nm, φτάνοντας έτσι τα 750 Nm. 

Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι σασμάν PDK που στέλνει τη ροπή και στους τέσσερις τροχούς. Η 992 Turbo φορά δίσκους με διάμετρο 408 mm εμπρός (+28 mm από την παλιά) και 380 mm πίσω (+2 mm), με τις δαγκάνες τους βαμμένες κόκκινες.

Porsche 911/992 Turbo

Τα κεραμικά φρένα αποτελούν στοιχείο του καταλόγου των έξτρα, όπως επίσης οι ενεργές αντιστρεπτικές και η σπορ εξάτμιση. Στάνταρ όμως είναι το σασί PASM που προσαρμόζει συνεχώς την απόσβεση σε κάθε τροχό, ανάλογα με την κατάσταση του δρόμου και το στιλ οδήγησης.

Με όλα τα παραπάνω, σε φόρμα κουπέ ή κάμπριο, αυτή η 911 χρειάζεται μόλις 2,8” για το σπριντ των 0-100 km/h (0,2” ταχύτερα από την παλιά) και πιάνει στην ευθεία τα 320 km/h.

Όσον αφορά την εμφάνιση, ευτυχώς έχουμε να κάνουμε με το ίδιο κιτ αμαξώματος της Turbo S: Μεγάλη πτέρυγα πίσω και βράγχια πίσω από τις πόρτες. Στάνταρ είναι επίσης οι αλουμινένιες ζάντες των 20” και 21”, εμπρός πίσω αντίστοιχα.

Porsche 911/992 Turbo

Στην καμπίνα, η 992 Turbo δεν περνά φυσικά στο ντούκου την άνεση και τον εκσυγχρονισμό: Μεγάλη οθόνη αφής 10,9 ιντσών, καθίσματα με πολλές ηλεκτρικές ρυθμίσεις, ηχοσύστημα Bose... Ωστόσο, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει ένα πακέτο «Lightweight Design» που εξοικονομεί 30 kg, βάρος που κυρίως εξοικονομείται αφαιρώντας το πίσω κάθισμα.

Η τιμή της 911/992 Turbo δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί σε καμία αγορά.

node/39475

Επίσημο: Νέο Ariel Nomad R

Η ταχύτερη έκδοση του Ariel Nomad με ακόμη ισχυρότερο κινητήρα της Honda.

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Ariel Nomad R

Το Ariel Nomad, αυτό το πανάλαφρο διθέσιο κεντρομήχανο όχημα παντός εδάφους, το γνωρίζουμε εδώ και περίπου μια πενταετία, όμως τώρα η βρετανική Ariel Motor Company παρουσίασε την αναβαθμισμένη του έκδοση με το όνομα Nomad R.

Η μεγάλη είδηση είναι ο νέος κινητήρας 2,0 λίτρων που προέρχεται από το προηγούμενο Honda Civic Type R και χάρη στην προσθήκη μηχανικού υπερσυμπιεστή αποδίδει 340 PS και 330 Nm. Η δύναμη μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων της Sadev (όπως και στο Ariel Atom 3.5R), με τη βοήθεια ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Η ανάρτηση αποτελείται από ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Ohlins τα οποία συνδυάζονται με τροχούς 18" που φορούν ελαστικά επιδόσεων της Yokohama. Τα φρένα είναι της Alcon με τετραπίστονες δαγκάνες και ρυθμιζόμενη κατανομή.

Χάρη στο ιδιαίτερα χαμηλό βάρος των 670 kg, η επιτάχυνση 0-97 km/h ολοκληρώνεται σε 2,9" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 195 km/h.

Ariel Nomad R

Εξωτερικά, το Nomad διατηρεί την χαρακτηριστική του εμφάνιση με το εμφανές χωροδικτύωμα σε λευκή απόχρωση να υποστηρίζει το παρμπρίζ και να προστατεύει την ακάλυπτη καμπίνα. Τα μέρη του αμαξώματος είναι ελάχιστα, και περιορίζονται στα φτερά και το ρύγχος πάνω στο οποίο κουμπώνει η ακάλυπτη ανάρτηση, τα τριπλά στρογγυλά φώτα και η προστατευτική ποδιά από μέταλλο. Πίσω η εικόνα είναι παρόμοια με σχεδόν ακάλυπτο κινητήρα, ψηλά τοποθετημένες διπλές απολήξεις της εξάτμισης και τα απαραίτητα φώτα των φρένων και της όπισθεν.

Η Ariel Motor Company θα κατασκευάσει μόλις πέντε μονάδες του Nomad R, με τιμή £64.000 (€71.191). Πάντως όποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει ένα θα πρέπει να βιαστεί, καθώς τρία από τα πέντε έχουν πουληθεί ήδη!