Mercedes EQC: Δοκιμές στην παγωμένη Λαπωνία

Mercedes EQC: Δοκιμές στην παγωμένη Λαπωνία

Στους 35 βαθμούς υπό το μηδέν δοκιμάζεται η αξιοπιστία όλων των συστημάτων.

Η εμπορική καριέρα της Mercedes EQC αναμένεται να ξεκινήσει προς το τέλος της χρονιάς και μέχρι τότε το αυτοκίνητο υποβάλλεται σε εξαντλητικές δοκιμές. 
 
Αξιοποιώντας την εποχή, το EQC βρίσκεται στη Σουηδία σε συνθήκες ακραίου ψύχους. Όπως και οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της ανταγωνιστικής BMW με το iNext, η Mercedes δοκιμάζει εκεί το EQC για να διαπιστώσει πώς λειτουργούν στους 25 βαθμούς υπό το μηδέν τα συστήματα του αυτοκινήτου.
 
Για τη Mercedes, βασικός στόχος των χειμερινών είναι και ο έλεγχος της αυτονομίας της μπαταρίας, καθώς σε αυτές τις συνθήκες λειτουργούν στο φουλ όλα τα συστήματα και κυρίως αυτό της θέρμανσης.

Επισήμως, η αυτονομία της μπαταρίας των 80 kWh που είναι τοποθετημένη στο αυτοκίνητο είναι πάνω από 450 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τις τις προδιαγραφές του κύκλου NEDC. Η Mercedes δεν ανακοίνωσε τις επιδόσεις της μπαταρίας όταν αυτή εκτίθεται σε υπερβολικό κρύο.
Η Mercedes EQC χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες - ένας σε κάθε άξονα - που αποδίδουν συνδυαστική ισχύ 408 ίππων. 

Επίσης αξιολογείται ο τρόπος που ο χώρος του κινητήρα και οι άξονες αντιδρούν στον πάγο ή το χιόνι, αλλά και η αποτελεσματικότητα των αισθητήρων σε παγωμένες συνθήκες. 

Από το περασμένο έτος, η Mercedes λέει ότι χρησιμοποίησε περίπου 200 πρωτότυπα EQC για να δοκιμάσει όλα όσα μπορούν να δοκιμαστούν στις πιο συνηθισμένες αλλά και στις πιο ακραίες συνθήκες σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική, Ασία και Αφρική.

Τα αυτοκίνητα κάλυψαν «αρκετά εκατομμύρια χιλιόμετρα» σε θερμοκρασίες που κυμαίνονταν από μείον 35 έως πάνω από τους 50 βαθμούς Κελσίου. 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube