node/39857

Mercedes-Benz: Πιστεύουμε ακόμα στα σεντάν

Ο Ola Källenius είναι πεπεισμένος για την κερδοφορία της Mercedes-Benz S-Class.

Μπορεί οι πωλήσεις των SUV να κυριαρχούν σχεδόν σε κάθε κατηγορία, όμως η Mercedes-Benz συνεχίζει να πιστεύει πως υπάρχει ακόμα χώρος για τα τετραθέσια σεντάν.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW: Θα συνεχίσουμε να φτιάχνουμε σεντάν

Κατά τη διάρκεια της πρεμιέρας της νέας γενιάς S-Class, ο CEO της Mercedes-Benz, Ola Källenius, δήλωσε στους δημοσιογράφους: «Τα σεντάν τριών όγκων στην πολυτελή κατηγορία παραμένουν ιδιαίτερα επίκαιρα. Είμαι πολύ χαρούμενος που έχουμε την GLS, και που τώρα προσφέρουμε και την GLS Maybach, οπότε έχουμε την απάντηση όσον αφορά τα SUV που πολλοί πελάτες θέλουν.»

«Όμως το σεντάν τριών όγκων, ιδιαίτερα στο άνω τμήμα της πολυτελούς κατηγορίας, φαίνεται πως έχουν μια πάρα πολύ ισχυρή θέση. Και αρκετοί πελάτες, ιδιαίτερα εταιρικοί, θέλουν ακριβώς αυτό. Δεν προβλέπω μια ριζική αλλαγή σε σχέση με τα πολυτελή σεντάν στο προσεχές μέλλον.»

Mercedes-Benz

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Επίσημο: Νέα Mercedes-Benz S-Class [video]

Σύμφωνα με τον Ola Källenius, η νέα γενιά S-Class αναμένεται να πουλήσει αρκετά ώστε να δικαιολογήσει το κόστος εξέλιξης της: «Η S-Class πρέπει να αποφέρει κέρδη, όπως κάθε ένα μοντέλο στη γκάμα μας. Παρότι λατρεύουμε τα αυτοκίνητά μας - τα αισθανόμαστε περίπου σαν παιδιά μας - είμαστε επίσης ψυχροί άνθρωποι των επιχειρήσεων και κάνουμε υπολογισμούς. Η νέα S-Class δεν είναι μια άσκηση του marketing που κάναμε ως χόμπι, αλλά είναι πολύ σημαντική για εμάς - από επιχειρηματικής άποψης. Αισθάνομαι σιγουριά για τις πωλήσεις και την κερδοφορία αυτού του μοντέλου.»

Το 2019, η Mercedes-Benz πούλησε 71.700 μονάδες της S-Class, που αφορούν περίπου το 3,1% των συνολικών της πωλήσεων (2.339.562 μονάδες). Σημαντικό μερίδιο από αυτές πωλείται στην αγορά της Κίνας (περίπου 700 S-Class κάθε μήνα) όπου τα σεντάν παραμένουν ιδιαίτερα δημοφιλή.

Όσο για την πλούσια γκάμα των SUV της γερμανικής φίρμας (9 μοντέλα), αυτή καταλαμβάνει περίπου το 1/3 του όγκου πωλήσεων.

[Πηγή: CarsGuide]

node/40201

Το VW Group αναζητά αγοραστές για την Ducati

Στο πλαίσιο της γενικότερης αναδιάρθρωσης που προβλέπει το νέο πενταετές της πρόγραμμα. 

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το VW Group αναζητά αγοραστές για την Ducati

Το Volkswagen Group αναζητά πιθανούς πλειοδότες για τη μάρκα Ducati σκοπεύοντας να την πουλήσει πριν προχωρήσει τον επόμενο μήνα στην ανακοίνωση του νέου πενταετούς προγράμματος αναδιάρθρωσης της πολιτικής του. Όπως αναφέρει το Reuters, στο πλαίσιο του παραπάνω προγράμματος, η VW θα επανεξετάσει το μέλλον της μάρκας Ducati καθώς και αυτό της Lamborghini και της Bugatti.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volkswagen Group: Θα πουλήσει τις Lamborghini και Bugatti;

Η Volkswagen αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο στάδιο ενδελεχούς ανάλυσης των στοιχείων που αφορούν στο μέλλον των Lamborghini, Bugatti και Ducati στο πλαίσιο της ευρύτερης αναζήτησης οικονομιών κλίμακας καθώς μετατοπίζεται σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής.

Το αν η Volkswagen θα ξεκινήσει μια επίσημη διαδικασία πώλησης είναι ακόμα αβέβαιο, σημειώνει το δημοσίευμα. Να σημειώσουμε πως η Volkswagen επιχείρησε να πουλήσει τη Ducati το 2017, όταν η Bajaj Auto BAJA.NS σε συνεργασία με την KTM, καθώς και οι Polaris και ιδιωτικοί επενδυτικοί όμιλοι Bain, PAI και Investindustrial εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους να αγοράσουν την ιταλική μάρκα. Η πώληση τότε σκόνταψε στην αντίδραση των εργαζομένων. 

node/40197

O Jorge Diez αναλαμβάνει διευθυντής σχεδιασμού σε SEAT και Cupra

Μετακομίζει από την Audi στη SEAT, στην οποία και παλαιότερα είχε υπηρετήσει από τη θέση του επικεφαλής του εξωτερικού σχεδιασμού. 

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

O Jorge Diez αναλαμβάνει διευθυντής σχεδιασμού σε SEAT και Cupra

Ο Jorge Diez αναλαμβάνει τη θέση του διευθυντή σχεδιασμού τόσο για τη SEAT όσο και για την Cupra από την 1η Δεκεμβρίου.
Ο Diez είχε διατελέσει επικεφαλής του εξωτερικού σχεδιασμού της SEAT μεταξύ 2011 και 2014.

Εργάστηκε τόσο για τη VW όσο και για την Audi στη Γερμανία, επιστρέφοντας στην τελευταία το 2014, προκειμένου να δουλέψει σε αυτήν αλλά και στις Lamborghini και Ducati ως διευθυντής του concept design. Κατά την πρώτη του περίοδο στο Audi, δημιούργησε μοντέλα όπως το TT δεύτερης γενιάς και το A7 Sportback της πρώτης γενιάς.

Όσο για την πρώτη του θητεία στη SEAT είχε «υπογράψει» μερικά από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως το Leon τρίτης γενιάς, το Ibiza τέταρτης γενιάς και το Ateca, το πρώτο SUV της SEAT.

«Ο Jorge Díez είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους σχεδιαστές στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η υπογραφή του είναι σε πολλά από τα βασικά μας αυτοκίνητα τηςτελευταίας δεκαετίας, όπως το Leon, το Ateca και το Ibiza, και είναι υπέροχο το ότι επιστρέφει στη SEAT. Η διεθνής του εμπειρία, η έμπνευση από τη Βαρκελώνη και οι αξίες των SEAT και CUPRA θα αντικατοπτρίζονται στα μοντέλα που θα παρουσιάσουμε τα επόμενα χρόνια », δήλωσε ο πρόεδρος της SEAT και της Cupra, Wayne Griffiths.

0 Jorge Díez (θα αναφέρεται στον Executive Vice-President for Research and Development της SEAT, Dr. Werner Tietz), είναι πτυχιούχος τεχνικός μηχανικός στο Industrial Design από το Cardenal Herrera University of Valencia και κάτοχος Master degree in Car Design από το Polytechnic University of Valencia καθώς και Master degree από το London Royal College of Art.

TAGS