Mercedes-Benz, η ανοδική πορεία συνεχίζεται

Mercedes-Benz, η ανοδική πορεία συνεχίζεται

Για όγδοη συνεχή φορά, η Mercedes-Benz παραμένει ανάμεσα στις δέκα κορυφαίες μάρκες του κόσμου της λίστας που καταρτίζει η αμερικανική εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων Interbrand

Mercedes-Benz

Εξετάζοντας προσεκτικά τη λίστα θα διαπιστώσουμε πως η Mercedes-Benz, όχι μόνο παραμένει στην πρώτη δεκάδα, αλλά είναι το πρώτο ευρωπαϊκό brand, ανεξαρτήτως τομέα δραστηριοποίησης.

Η Mercedes Benz βελτίωσε ακόμα περισσότερο την ηγετική της θέση ως η πιο πολύτιμη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο στη φετινή κατάταξή της στα «Best Global Brands 2023».

Μετά από πέντε συνεχόμενα χρόνια στο νούμερο οκτώ, το αστέρι τώρα λάμπει από την έβδομη θέση των πιο σημαντικών εμπορικών σημάτων στον κόσμο. Η αύξηση της αξίας της μάρκας κατά 9%, υπογραμμίζει τη συνεπή μετατροπή της εταιρείας σε μια εμβληματική μάρκα που εντυπωσιάζει με την εξαιρετική της αισθητική, τις καινοτόμες τεχνολογίες και την βιωσιμότητα που την χαρακτηρίζουν.

Η Mercedes-Benz βρίσκεται στην έβδομη θέση των πιο επιτυχημένων brand, σύμφωνα με τη λίστα της Intrerbrand

Mercedes-Benz

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ποιες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι τα κορυφαία brand;

Με την αναπροσαρμογή της στρατηγικής της εταιρείας το 2021, άλλαξε και ο πυρήνας της μάρκας. Η μάρκα με το αστέρι πλέον εκφράζεται με το μότο «Desire for Iconic Luxury» («Επιθυμία για Εμβληματική Πολυτέλεια»). Έτσι, η εταιρεία συνδυάζει δύο ουσιώδη χαρακτηριστικά: τις ισχυρές της ρίζες ως κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων και δημιουργός εμβληματικών μοντέλων και το καινοτόμο πνεύμα με το οποίο η Mercedes-Benz οδηγεί τις εξελίξεις στην αυτοκίνηση.

Εστιάζει περισσότερο από ποτέ στη λάμψη της μάρκας, η οποία επιφέρει τη διαμόρφωση της κουλτούρας της και αναπτύσσεται προσεκτικά, ενώ εξακολουθεί να τιμά την κληρονομιά της μάρκας. Στόχος είναι να διαμορφώσει την ψηφιακή εποχή, δημιουργώντας τα πιο επιθυμητά οχήματα και υπηρεσίες στον κόσμο.

Η επιτυχία της λοιπόν, να βρεθεί στην έβδομη θέση μεταξύ των κορυφαίων brand του κόσμου μόνο αμελητέα δεν είναι. Η αμερικανική εταιρεία συμβούλων Interbrand ερευνά και αναλύει τις πιο πολύτιμες μάρκες του κόσμου από το 1999.

Mercedes-Benz GLC Coupe

Οι 100 κορυφαίες εμπορικές επωνυμίες περιλαμβάνονται στην ετήσια μελέτη «Best Global Brands», η οποία εξετάζει όλους τους υποψηφίους σύμφωνα με τρία κριτήρια: Οικονομική απόδοση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της μάρκας», ο ρόλος της μάρκας στη διαδικασία απόφασης αγοράς και η Ισχύς της μάρκας όσον αφορά στη διασφάλιση μελλοντικών εταιρικών κερδών.

Η Interbrand ήταν η πρώτη εταιρεία που ανέπτυξε μια μέθοδο αποτίμησης επωνυμίας πιστοποιημένη σύμφωνα με το ISO 10668. Αυτό το διεθνές πρότυπο θέτει σημεία αναφοράς για την αποτίμηση και πληροί τις απαιτήσεις για ακριβή χρηματική ταξινόμηση της εμπορικής επωνυμίας.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube