node/35179

Maserati: Θα υπάρχουν πάντα στην γκάμα της θερμικά μοτέρ

Ο εξηλεκτρισμός της ιταλικής φίρμας δεν θα είναι ποτέ ολοκληρωτικός.

Στα πλαίσια της αναδιοργάνωσης της Maserati, ο Al Gardner, υπεύθυνος για την αγορά της Βόρειας Αμερικής δήλωσε στο Motortrend πως η εταιρεία θα προσφέρει πάντα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, παρά τα σχέδια για εξηλεκτρισμό της γκάμας της.

Ο νέος CEO της Maserati, Herald Wester έχει ανακοινώσει πως όλη η γκάμα της εταιρείας θα ανανεωθεί μέχρι το τέλος του 2022, με την προσθήκη δύο νέων μοντέλων - ένα νέο sportscar (Alfieri) που θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Γενεύης το 2020 και ένα ακόμα μικρότερο SUV που θα τοποθετηθεί κάτω από την Levante. Επιπλέον, στα σχέδια της Maserati είναι η παρουσίαση υβριδικών, επαναφορτιζόμενων υβριδικών και πλήρως ηλεκτροκίνητων εκδόσεων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η Maserati Alfieri πιο κοντά στην παραγωγή

Maserati

Η ιταλική φίρμα πέρασε μια δύσκολη περίοδο μετά από πτώση των πωλήσεων κατά 28% για το 2018 και κατά 41% για το πρώτο τρίμηνο του 2019. Η άσχημη πορεία της Maserati είναι ένας από τους παράγοντες που οδήγησαν στην πτώση των κερδών του ομίλου FCA κατά 29% μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2019. Ο CEO του ομίλου, Mike Manley, δήλωσε στους μετόχους ότι η Maserati δέχεται βοήθεια σε επίπεδο marketing και πωλήσεων έτσι ώστε να ανακάμψει.

Ο Al Gardner πιστεύει πως το πρόβλημα δεν είναι τα μοντέλα της Maserati αλλά το πόσο το κοινό γνωρίζει για την ύπαρξή τους. Συγκεκριμένα, η Levante που παρουσιάστηκε πριν από τρία χρόνια, έχει 22% ποσοστό επίγνωσης στην αμερικανική αγορά, ενώ ανταγωνιστές της έχουν έως και τριπλάσια ποσοστά. Όπως αναφέρει ο Gardner, η Maserati πρέπει να μπει στο ραντάρ των αγοραστών και είναι πεπεισμένος πως ένα test drive με μια Levante Trofeo θα τους κάνει να την ερωτευτούν.

Maserati Engine

TAGS
node/40235

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

Παραποίησε και χρησιμοποίησε χωρίς την άδεια της Ferrari, αυτοκίνητά της σε επίδειξη μόδας. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

O Ελβετός σχεδιαστής μόδας, Philipp Plein, καλείται με δικαστική απόφαση να πληρώσει αποζημίωση ύψους €300.000 στη Ferrari, αλλά και €25.000 για αμοιβή δικηγόρων, καθώς δικαστήριο του Μιλάνο έκρινε ότι παρατύπως χρησιμοποίησε αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας σε επίδειξη μόδας. 

Ο Philipp Plein πραγματοποίησε το 2017 μια επίδειξη μόδας στα... εφέ της οποίας συμπεριέλαβε αρκετά supercars και μοτοσικλέτες, στα οποία για να τα κάνει πιο εντυπωσιακά τοποθέτησε φώτα LED, αλλοιώνοντας ουσιαστικά την εικόνα των οχημάτων.

Επιπλέον, όπως αναφέρεται στην αγωγή της Ferrari, ο σχεδιαστής μόδας χρησιμοποίησε τα αυτοκίνητα της εταιρείας χωρίς την άδειά της για διαφημιστικούς λόγους και για να προμοτάρει τις δημιουργίες του. 

Με βάση την απόφαση ο Plein υποχρεούται να αφαιρέσει από τον ιστότοπό του αλλά και από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όλες τις φωτογραφίες και τα βίντεο στα οποία μπορεί να εμφανίζεται αυτοκίνητο ή το σήμα της Ferrari του, απειλούμενος με πρόστιμο €10.000 για κάθε φωτογραφία ή βίντεο που θα εμφανίζεται μετά την έκδοση της απόφασης. 

Η απόφαση για τις φωτογραφίες και τα βίντεο είναι άμεσα εκτελεστή, παρόλο που ο Plein άσκησε έφεση η οποία θα εκδικαστεί την άνοιξη του 2021. 

node/40232

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η κοινή εταιρεία Stellantis που θα δημιουργηθεί θα είναι η 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η Fiat Chrysler και η PSA αναμένεται να πάρουν την οριστική έγκριση της ΕΕ για τη συγχώνευσή τους ύψους €38 δις, μια κίνηση που θα δημιουργήσει την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. 

Το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επισημοποιήσει τη δημιουργία της Stellantis, ενός ομίλου που προβλέπεται να αποκομήσει τεράστια κέρδη από κοινά δίκτυα πωλήσεων σε ΗΠΑ και Ευρώπη, ενώ τα σχέδια προβλέπουν και ευρεία ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Κϊνα και στη Γηραία Ήπειρο. 

Η συγχώνευση ανακοινώθηκε στα τέλη του περασμένου έτους και θα ενώσει μάρκες όπως οι FΙΑΤ, Jeep, Dodge, Ram και Maserati με τις Peugeot, Opel και DS - ενώ στοχεύει σε ετήσιες περικοπές κόστους € 5 δις χωρίς να κλείσει εργοστάσια.

Για να μετριάσει τις αντιμονοπωλιακές ανησυχίες της ΕΕ, η PSA προσφέρθηκε να ενισχύσει την ιαπωνική αντίπαλη Toyota Motor Corp, με την οποία έχει μια κοινή επιχείρηση van, αυξάνοντας την παραγωγή και πωλώντας τα φορτηγά σε τιμή κόστους.

Η FCA και η PSA θα επιτρέψουν επίσης στους αντιπροσώπους τους σε ορισμένες πόλεις να επισκευάσουν ανταγωνιστικές μάρκες.

FCA και PSA δήλωσαν ότι ελπίζουν να ολοκληρώσουν τη συγχώνευση το πρώτο τρίμηνο του 2021. Μόλις τον περασμένο μήνα, η FCA και η PSA αναδιάρθρωσαν τους όρους της συμφωνίας τους για να εξοικονομήσουν χρήματα και αύξησαν τη στοχευμένη εξοικονόμηση κόστους λόγω της οικονομικής κρίσης λόγω του κορωνοϊού.

Οι εταιρείες δήλωσαν ότι περίπου το 40% της εξοικονόμησης θα προέλθει από έξοδα που σχετίζονται με προϊόντα, 40% από αγορές και 20% από άλλους τομείς, όπως μάρκετινγκ, πληροφορική και logistics.