Maserati: Θα υπάρχουν πάντα στην γκάμα της θερμικά μοτέρ

Maserati: Θα υπάρχουν πάντα στην γκάμα της θερμικά μοτέρ

Ο εξηλεκτρισμός της ιταλικής φίρμας δεν θα είναι ποτέ ολοκληρωτικός.

Στα πλαίσια της αναδιοργάνωσης της Maserati, ο Al Gardner, υπεύθυνος για την αγορά της Βόρειας Αμερικής δήλωσε στο Motortrend πως η εταιρεία θα προσφέρει πάντα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, παρά τα σχέδια για εξηλεκτρισμό της γκάμας της.

Ο νέος CEO της Maserati, Herald Wester έχει ανακοινώσει πως όλη η γκάμα της εταιρείας θα ανανεωθεί μέχρι το τέλος του 2022, με την προσθήκη δύο νέων μοντέλων - ένα νέο sportscar (Alfieri) που θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Γενεύης το 2020 και ένα ακόμα μικρότερο SUV που θα τοποθετηθεί κάτω από την Levante. Επιπλέον, στα σχέδια της Maserati είναι η παρουσίαση υβριδικών, επαναφορτιζόμενων υβριδικών και πλήρως ηλεκτροκίνητων εκδόσεων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η Maserati Alfieri πιο κοντά στην παραγωγή

Maserati

Η ιταλική φίρμα πέρασε μια δύσκολη περίοδο μετά από πτώση των πωλήσεων κατά 28% για το 2018 και κατά 41% για το πρώτο τρίμηνο του 2019. Η άσχημη πορεία της Maserati είναι ένας από τους παράγοντες που οδήγησαν στην πτώση των κερδών του ομίλου FCA κατά 29% μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2019. Ο CEO του ομίλου, Mike Manley, δήλωσε στους μετόχους ότι η Maserati δέχεται βοήθεια σε επίπεδο marketing και πωλήσεων έτσι ώστε να ανακάμψει.

Ο Al Gardner πιστεύει πως το πρόβλημα δεν είναι τα μοντέλα της Maserati αλλά το πόσο το κοινό γνωρίζει για την ύπαρξή τους. Συγκεκριμένα, η Levante που παρουσιάστηκε πριν από τρία χρόνια, έχει 22% ποσοστό επίγνωσης στην αμερικανική αγορά, ενώ ανταγωνιστές της έχουν έως και τριπλάσια ποσοστά. Όπως αναφέρει ο Gardner, η Maserati πρέπει να μπει στο ραντάρ των αγοραστών και είναι πεπεισμένος πως ένα test drive με μια Levante Trofeo θα τους κάνει να την ερωτευτούν.

Maserati Engine

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube