Μασάει από 600 κιλά λάσπης το Ford Ranger Super Duty;

Μασάει από 600 κιλά λάσπης το Ford Ranger Super Duty;

Η Ford Αυστραλίας αποδεικνύει για ακόμη μια φορά ότι η λέξη «αντοχή» είναι συνώνυμη με το Ford Ranger Super Duty.

Ford Ranger Super Duty

Μέσα από ένα ακραίο τεστ που περισσότερο θυμίζει σκηνή από περιπέτεια παρά δοκιμή αξιοπιστίας, το Ford Ranger Super Duty φορτώθηκε με περισσότερα από 600 κιλά λάσπης και, αντί να λυγίσει, απλώς… συνέχισε.

Στο κέντρο δοκιμών You Yangs στη Βικτώρια της Αυστραλίας, οι μηχανικοί του Μπλε Οβάλ υπέβαλαν το Ford Ranger Super Duty σε ένα πρωτότυπο τεστ: να καλυφθεί από παχύ πηλό, να στεγνώσει, και να συνεχίσει να λειτουργεί με τον ίδιο ρυθμό.

Το αποτέλεσμα ήταν ένα pick-up με +600 kg βάρους λάσπης επάνω του, που όχι μόνο συνέχισε να κινείται, αλλά δοκιμάστηκε και σε συνθήκες ρυμούλκησης αντίστοιχες με το βάρος ενός ενήλικου ταύρου Brahman (έως και 1.100 κιλά)!

Παρά τα 600 kg λάσπης το Ford Ranger Super Duty δεν μάσησε συνεχίζοντας χωρίς κανένα πρόβλημα

Ford Ranger Super Duty

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Maxus T60 Max: Nέο ντίζελ pick-up για την Ευρώπη

Ο Rob Hugo, επικεφαλής ποιότητας προϊόντων της Ford Αυστραλίας, τόνισε χαρακτηριστικά: «Η λάσπη είναι ένας από τους μεγαλύτερους εχθρούς ενός pick-up. Προσθέτει βάρος, μπλοκάρει τη ροή αέρα, αυξάνει τη θερμοκρασία των εξαρτημάτων και τα διαβρώνει. Είναι μια πραγματική δοκιμασία για την αξιοπιστία ενός επαγγελματικού αυτοκινήτου».

Αξιοσημείωτο είναι πως η Ford ξεκαθάρισε ότι η διαδικασία αυτή δεν ήταν επικοινωνιακό τρικ ή stunt για τα social media. Δεν κυκλοφόρησε κανένα viral βίντεο, διότι ο στόχος ήταν καθαρά τεχνικός. Να προσομοιωθούν οι συνθήκες που αντιμετωπίζουν τα pick-up σε πραγματικά εργοτάξια και απομονωμένες περιοχές της Αυστραλίας, όπου η λάσπη μπορεί να καταστρέψει εξαρτήματα, να μπλοκάρει εναλλακτές και να δοκιμάσει τις αντοχές κάθε συστήματος τετρακίνηση.

Ford Ranger Super Duty

Το Ford Ranger Super Duty αποτελεί την ισχυρότερη και πιο επαγγελματική εκδοχή του δημοφιλούς μεσαίου pick-up. Έρχεται με ενισχυμένο πλαίσιο, κλείδωμα εμπρός και πίσω διαφορικού διαφορικού, ελαστικά παντός εδάφους 33 ιντσών, και έναν κορυφαίο 3λιτρο V6 τουρμποντίζελ κινητήρα, ικανό να ρυμουλκήσει έως και 4,5 τόνους. Πρόκειται για ένα εργαλείο που δεν φτιάχτηκε απλώς για να εντυπωσιάζει, αλλά για να ανταποκρίνεται στις πιο απαιτητικές αποστολές.

Το Super Duty έχει δοκιμαστεί επίσης σε πίστες με 300 διαφορετικά σχήματα εξογκωμάτων, προσομοιώνοντας χρόνια σκληρής χρήσης, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει επίσημα στην Αυστραλία το 2026. Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν σχέδια διάθεσης στη Βόρεια Αμερική. Τουλάχιστον όχι με αυτήν την εξειδικευμένη διαμόρφωση.

Ford Ranger Super Duty

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Isuzu D-Max Double Cab 1.9 TD, επετειακή αναβάθμιση

Το μήνυμα της Ford είναι ξεκάθαρο: το Ford Ranger Super Duty δεν είναι απλώς άλλο ένα pick-up. Είναι το εργαλείο που συνεχίζει, ακόμα και όταν όλα τα άλλα σταματούν.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube