Lancia
node/43406

Lancia: Κάν' το όπως και η Mercedes-Benz

Η Lancia θα εστιάσει στο κέρδος και όχι στους αριθμούς πωλήσεων υιοθετώντας την επιτυχημένη συνταγή της Mercedes-Benz

Είναι γνωστό εδώ και καιρό ότι η Lancia σχεδιάζει τη δυναμική επιστροφή της στις αγορές και εκτός Ιταλίας, δημιουργώντας υπό την επίβλεψη του ομίλου Stellantis μια νέα γκάμα μοντέλων. 

Η εξαγωγή των μοντέλων της θα ξεκινήσει προς τις αγορές της Aυστρίας, του Βελγίου, της Γαλλίας, της Γερμανίας και της Iσπανίας από το 2024, με τη Βρετανία να ακολουθεί το 2025.

Πρόσφατα, ο Ιταλός κατασκευαστής επέστρεψε με πληροφορίες γύρω από την στρατηγική που θα ακολουθήσει με σκοπό να εδραιωθεί εκ νέου στην αγορά.

Lancia

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον CEO της Lancia, Luca Napolitano, η ιταλική φίρμα θα εστιάσει στο κέρδος και όχι στους αριθμούς πωλήσεων με σκοπό να εξασφαλίσει μακροζωία καταφέρνοντας έτσι, να γίνει ένας σημαντικός παίχτης στην αγορά. 

Θυμίζουμε ότι προς το παρών, η μάρκα θρύλος διαθέτει μόλις ένα μοντέλο, την Υpsilon η οποία αυτή τη στιγμή πωλείται μόνο στην αγορά της Ιταλίας. 

Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, η επιστροφή της μάρκας στις αγορές θα γίνει με το λανσάρισμα τριών μοντέλων, τα οποία περιλαμβάνονται στο δεκαετές σχέδιο που κατέθεσε ο Napolitano στον Carlos Tavares, το αφεντικό της Stellantis. 

Τα ερχόμενα μοντέλα είναι ένα ηλεκτρικό crossover που θα κάνει ντεμπούτο το 2026, η νέα γενιά της Ypsilon που θα διατίθεται τόσο σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση όσο και με θερμικό μοτέρ από το 2024 και ένα ηλεκτρικό χάτσμπακ, το οποίο θα αναβιώσει το όνομα της Delta το 2028.

Ο ισχυρός άντρας της Lancia δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του ότι «τα νούμερα πωλήσεων είναι σημαντικά, αλλά ο κύριος μας στόχος είναι το κέρδος».

Lancia

Ο ίδιος πρόσθεσε πως το ιδανικό ορόσημο για την εξέλιξη της μάρκας είναι η Mercedes-Benz, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι θέλει να ανταγωνιστεί άμεσα τον Γερμανό κολοσσό.

Επιπροσθέτως, με την επιστροφή της, η Lancia θα προσπαθήσει να προσδώσει στα αυτοκίνητά της και έναν οικολογικό χαρακτήρα, κατασκευάζοντας τα με υψηλό ποσοστό ανακυκλώσιμων υλικών.

Τέλος, στόχος της είναι το δίκτυο της στην Ευρώπη να αποτελείται από 100 σημεία πώλησης, τα οποία και θα μοιράζεται με άλλες μάρκες της Stellantis σε περίπου 60 πόλεις. Παράλληλα, η Lancia θα δώσει έμφαση και στην δυνατότητα αγοράς αυτοκινήτου από το διαδίκτυο. O Napolitano φάνηκε αρκετά αισιόδοξος για τις online αγορές μοντέλων ευελπιστώντας ότι στο μέλλον θα χρειάζονται μόλις τρία κλικ για κάνει κάποιος δικιά του μια Lancia.