
Lamborghini: Γιατί χρεώνει $800 επιπλέον για τις ποτηροθήκες;
Μπορεί οι ποτηροθήκες να θεωρούνται αυτονόητες σε κάθε φθηνό μοντέλο, αλλά στις Lamborghini Huracán and Temerario χρεώνονται έξτρα.

Απίστευτο κι όμως αληθινό. Οι ποτηροθήκες θεωρούνται εκ των ων ουκ άνευ στο κάθε οικονομικό, μαζικό μοντέλο, αλλά αν επιλέξεις μια Lamborghini των 300 χιλιάδων, πρέπει να τις πληρώσεις ένα ενοίκιο.
Σε μια εποχή που οι ποτηροθήκες χρησιμεύουν για να βολέψεις ένα ποτήρι, ένα μπουκαλάκι ή το κινητό σου, οι Lamborghini Huracán και Temerario δεν τις έχουν ενσωματωμένες. Όσοι αγοραστές τις επιθυμούν, πρέπει να επιλέξουν το «Cupholder and Smoker» πακέτο για να προσθέσουν δύο μικρές υποδοχές στο ταμπλό.
Γιατί το κάνει αυτό η Lamborghini; Η απάντηση είναι πολύ απλή: Επειδή μπορεί!
Φυσικά, δεν το λέει επίσημα. Αντιθέτως, υποστηρίζει ότι τα μοντέλα της έχουν ως στόχο μόνο την απόλυτη απόδοση και το μικρότερο δυνατό βάρος. Η απουσία ποτηροθηκών ταιριάζει σε αυτή τη φιλοσοφία, ακόμα κι αν αντιβαίνει στις προσδοκίες των οδηγών από ένα καινούργιο μοντέλο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η παραπάνω προσέγγιση δεν είναι σταθερή σε όλη την γκάμα. Η κορωνίδα της Sant'Agata, η Revuelto, περιλαμβάνει ποτηροθήκες σε κάθε έκδοση χωρίς χρέωση. Τοποθετημένες στην ίδια θέση στο ταμπλό με τις Huracán και Temerario.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα φανάρια της Bugatti Chiron κοστίζουν όσο ένα διαμέρισμα
Προφανώς δεν θα μπορούσαν να λείψουν από το crossover Urus, η οποία έχει σχεδιαστεί για καθημερινή χρήση. Δύο ποτηροθήκες βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα ανάμεσα στον οδηγό και τον συνοδηγό. Διατίθενται στάνταρ σε κάθε έκδοση, συμπεριλαμβανομένων των SE, S και Performante.
Δεν είναι πρωτόγνωρο για μια εξωτική μάρκα να προσπαθεί να απομυζήσει όσο περισσότερο γίνεται τους αγοραστές. Άλλωστε, οι εύποροι ιδιοκτήτες έχουν αναπτύξει μια κουλτούρα εξατομίκευσης, ώστε να επιδεικνύουν περισσότερο τον πλούτο τους.
Βάσει των πιο πρόσφατων στοιχείων από την ίδια την Bentley, περίπου το 70-75% των αγοραστών επιλέγουν να προσθέσουν ειδικές εξατομικεύσεις μέσω του τμήματος Mulliner.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti Veyron, του ζητούσαν €13.500, έλυσε το πρόβλημα με €1!
Στις Ferrari, ο πελάτης συνηθίζεται να ξοδεύει 10% έως 20% της βασικής αξίας του αυτοκινήτου σε έξτρα εξοπλισμό. Και δεν αναφερόμαστε στις περιορισμένες ειδικές εκδόσεις, αλλά στα τυπικά της μοντέλα.
Αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι αγοραστές νιώθουν άνετα με τις υπέρογκες χρεώσεις. Θα θυμάσαι βέβαια εκείνον που έβαλε κινεζικές ζάντες στην Bugatti Veyron του.