node/37435

Audi e-tron quattro: Έκδοση S line και μεγαλύτερη αυτονομία

Το BEV SUV της Audi υιοθετεί τις τεχνικές βελτιώσεις του αμαξώματος «Sportback», η έκδοση 55 κερδίζει 25 km σε αυτονομία και η εμφάνιση βελτιώνεται με ένα νέο πακέτο S line.

Λίγους μήνες ύστερα από εμπορικό λανσάρισμά του, το ηλεκτρικό SUV της Audi εξελίσσεται. Το e-tron quattro επωφελείται από την τεχνική βελτίωση που εγκαινιάστηκε με το αμάξωμα Sportback που παρουσιάστηκε πριν από λίγες ημέρες στο Los Angeles Auto Show. Αναβάθμιση που επέτρεψε στην Audi να ανακοινώσει αυξημένη αυτονομία κατά 25 km.

Το Audi e-tron quattro πωλείται πλέον με την επισήμανση ότι πετυχαίνει αυτονομία 436 km σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, χάρη κυρίως στην αύξηση της πραγματικής χωρητικότητας της μπαταρίας, η οποία κυμαίνεται από 84 έως 86,5 kWh -η μικτή χωρητικότητα είναι 95 kWh. Η Audi βελτίωσε επίσης το σύστημα φρένων για να περιορίσει την τριβή των τακακιών όταν δεν χρησιμοποιούνται. Η διαχείριση του κινητήρα (μία σε κάθε άξονα) έχει βελτιωθεί, με αυτή του εμπρός να αποσυνδέεται περισσότερο από τη μετάδοση.

Audi e-tron quattro S line

Οι παραπάνω τιμές αφορούν την έκδοση 55, η οποία αποδίδει έως και 408 PS και στην Ελλάδα ξεκινά από τις €84.890. Το e-tron να θυμίσουμε ότι προσφέρει επίσης μια πιο προσιτή έκδοση, την «50» (δεν εισάγεται προς το παρόν στην Ελλάδα), της οποίας η ισχύς είναι 313 άλογα. Αυτή η έκδοση έχει και μικρότερη μπαταρία, 71 kWh (64,7 kWh νετ), ενώ η αυτονομία της κατά WLTP είναι 336 km.

Η άλλη καινοτομία της γκάμας e-tron είναι η άφιξη του body kit «S Line». H κοσμητική αυτή έκδοση είναι αναγνωρίσιμη από τον ειδικά σχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, με τις μεγάλες τριγωνικές πλευρικές εισαγωγές αέρα. Μια ένθεση στον πίσω προφυλακτήρα είναι επίσης μοναδική για την γκάμα, με εμφάνιση που μοιάζει με διάχυτη, αλλά πάντα -προφανώς!- χωρίς την ύπαρξη εξάτμισης.

node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS
node/39672

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Η επόμενη διετία αναμένεται ιδιαίτερα παραγωγική για την γκάμα της γαλλικής εταιρείας.

Σάββατο, 08 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Με την γκάμα της αυτήν τη στιγμή να περιλαμβάνει δύο μοντέλα, τα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback και η επερχόμενη ναυαρχίδα DS 9 να προστεθεί σε αυτά στις αρχές του 2021.

Ωστόσο μιλώντας στο βρετανικό Auto Express, ο επικεφαλής της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε πως το πλάνο περιλαμβάνει έξι μοντέλα συνολικά. Χωρίς να το επιβεβαιώσει συγκεκριμένα, ο Alain Descat δήλωσε πως σαφώς θα ήθελε ένα τέτοιο συμπλήρωμα στην γκάμα.

Μάλιστα θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο πως μιλάμε για ουσιαστικά για δύο εκδόσεις του μοντέλου, μια συμβατική χάτσμπακ και μια με crossover χαρακτήρα. Το πιθανότερο είναι επίσης πως το μοντέλο θα βασιστεί στην νέα γενιά της πλατφόρμας EMP2, η οποία θα έχει χώρο για μεγαλύτερη μπαταρία άρα και συμβατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αντί μόνο για την plug-in δυνατότητα που έχει η σημερινή.

Όσο για το έκτο μοντέλο, αυτό όλα δείχνουν πως θα είναι ένα μεγάλο SUV. Αν και ο Descat δεν επιβεβαίωσε καθαρά ούτε αυτή την είδηση λέγοντας πως η γκάμα δεν είναι ακόμα αυστηρά αποφασισμένη, συμφώνησε πως «Ένα τέτοιο μοντέλο έχει ιδιαίτερο νόημα όταν μιλάς για μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε παγκόσμια βάση».