node/39209

Ηλεκτροκίνηση: Οι κατασκευαστές πιέζουν την ΕΕ για περισσότερα σημεία φόρτισης

Αν δεν φτιαχτούν αυτά οι καταναλωτές δεν πρόκειται να εμπιστευτούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. 

«Μας αναγκάζετε να κάνουμε την επανάσταση, αλλά να κάνετε κι εσείς τη δική σας»! Αυτό είναι στην ουσία το μήνυμα που έστειλαν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων στις ευρωπαϊκές αρχές, οι οποίες πιέζουν για τον μαζικό εξηλεκτρισμό του στόλου των αυτοκινήτων.

Ωστόσο, σύμφωνα με τον ACEA (Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων), οι Βρυξέλλες σήμερα είναι υπερβολικά δειλές σε ό,τι αφορά στους στόχους για την ανάπτυξη σταθμών φόρτισης, χωρίς τους οποίους θα είναι αδύνατο να ενθαρρυνθεί το κοινό να στραφεί στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

«Πρέπει να δράσουμε γρήγορα στην ανάπτυξη υποδομών για να εμπνεύσουμε στους καταναλωτές εμπιστοσύνη για την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος, διασφαλίζοντας έτσι ότι ο στόλος μπορεί να ανανεωθεί με φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο», υποστηρίζει ο Eric-Mark Huitema , Γενικός Διευθυντής του ACEA.

ev

Ο ACEA υποστηρίζει το στόχο της χρηματοδότησης 1 εκατομμυρίου δημόσιων σημείων φόρτισης που αναφέρονται στο σχέδιο. Ωστόσο, σημειώνει ότι αυτός ο στόχος ήταν ήδη μέρος της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας, και ότι είναι πολύ πιο χαμηλός από αυτόν που θα απαιτηθεί στην πραγματικότητα. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Επιτροπής, θα χρειαστούν περίπου 2,8 εκατομμύρια σημεία δημόσιας φόρτισης έως το 2030 - περίπου 15 φορές περισσότερα από ό, τι ισχύει επί του παρόντος σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας και της ηλεκτρικής ενέργειας έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους για να τονίσουν την αυξανόμενη επείγουσα ανάγκη αναθεώρησης της ξεπερασμένης οδηγίας για την υποδομή εναλλακτικών καυσίμων της ΕΕ (AFID). Αυτή η οδηγία, η οποία εγκρίθηκε το 2014, δεν συμβαδίζει με την ραγδαία ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων.

Επομένως, ο ACEA καλεί την Επιτροπή να επισπεύσει τα σχέδιά της για την αναθεώρηση AFID στο πλαίσιο του σχεδίου ανάκαμψης για την Ευρώπη. Αυτή η αναθεωρημένη οδηγία θα πρέπει να εισαγάγει μια πολύ πιο φιλόδοξη προσέγγιση για την ανάπτυξη σημείων φόρτισης και σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση. 

Την ίδια στιγμή επισημαίνει πως τα φορτηγά και τα λεωφορεία, έχουν διαφορετικές ανάγκες από τα αυτοκίνητα σε ό, τι αφορά την υποδομή, λόγω της υψηλότερης ζήτησης ισχύος και ενέργειας, καθώς και του συγκεκριμένου χώρου, στάθμευσης (για ολονύκτια χρέωση) και απαιτήσεων πρόσβασης.

node/39651

Η Bowmore και η Aston Martin εμφιαλώνουν το συλλεκτικό ουίσκι Black Bowmore DB5 1964

Θα διατεθούν μόλις 25 συσκευασίες - Δείτε πόσο κάνει το single malt των 56 ετών.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η Bowmore και η Aston Martin εμφιαλώνουν το συλλεκτικό ουίσκι Black Bowmore DB5 1964

Η Bowmore και Aston Martin ανακοίνωσαν μια συνεργασία το 2019 για τη δημιουργία αποκλειστικών εμφιαλώσεων. Το Black Bowmore DB5 1964 είναι η πρώτη κυκλοφορία στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας.
Το 1964 είναι μια εμβληματική χρονολογία για την Bowmore, αφού τότε εγκατέστησε στο αποστακτήριό της έναν ολοκαίνουργιο λέβητα ατμού και παρόπλισε τον παλαιό που δούλευε με άνθρακα. 
Η πρώτη απόσταξη από αυτόν τον νέο λέβητα έφτιαξε το Black Bowmore, το οποίο αποστάχθηκε για πρώτη φορά στις 5 Νοεμβρίου 1964.

Ωστόσο η Bowmore δεν είναι μια τυχαία εταιρεία. Παράγει το μοναδικό δικό της single malt από το 1779 στο αποστακτήριο στις δυτικές ακτές της Σκωτίας.

Ο David Turner, διευθυντής αποστακτήρων της Bowmore, δήλωσε: «Το 1964 αντιπροσωπεύει μια σημαντική ημερομηνία στη σύγχρονη ιστορία του αποστακτηρίου. Όχι μόνο μια βασική στιγμή για το πώς αποστάξαμε το οινόπνευμα,  αλλά και πώς η διαδικασία αυτή  συνέχισε να δημιουργεί το Black Bowmore.
Για το λόγο αυτό επιλέξαμε και τη συνεργασία με την Aston Martin, που μας επέτρεψε να παρουσιάσουμε για άλλη μια φορά αυτό το εμβληματικό single malt με τον πιο απίστευτο τρόπο». 

Ωστόσο το 1964 είναι μια εξίσου εμβληματική χρονιά και για την Aston Martin. Μετά την κυκλοφορία της DB5 το 1963, το 1964 το αυτοκίνητο έκανε το ντεμπούτο του στη μεγάλη οθόνη σαν το αυτοκίνητο του James Bond στην ταινία Goldfinger.

ασ

Ο Marek Reichman, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin, δήλωσε: «Αυτή η συναρπαστική νέα συνεργασία με την Bowmore μας δίνει την τέλεια ευκαιρία να γιορτάσουμε ένα σημαντικό μέρος της ιστορίας μας συνδυάζοντας την εμβληματική DB5 με τις εκλεπτισμένες γεύσεις αυτού του παγκοσμίου φήμης single malt». 

Το Black Bowmore DB5 1964 θα εμφιαλωθεί μόνον σε 17 μπουκάλια από τα οποία τα 25 θα διατίθενται προς πώληση. Το Black Bowmore περιγράφεται ως ένα ουίσκι με «έντονες γεύσεις από μάνγκο, φρούτα του πάθους και μέλι ακακίας, που συνδυάζονται με έναν ισχυρό συνδυασμό καφέ και καπνού».

Το μπουκάλι Black Bowmore DB5 έχει κατασκευαστεί από τη Glasstorm, ένα στούντιο επεξεργασίας γυαλιού στη Σκωτία. Τα μπουκάλια διατίθενται σε ένα χειροποίητο κουτί παρουσίασης, ο σχεδιασμός του οποίος αναπαριστά τις εγκαταστάσεις του αποστακτηρίου, την ώρα που το κάτω μέρος του μπουκαλιού έχει σχήμα πιστονιού. 

Το Black Bowmore DB5 1964 θα είναι διαθέσιμο από τα τέλη του φθινοπώρου 2020 αντί του πόσου των  50.000 στερλινών (περίπου €55.000) ανά συσκευασία! 

node/39650

Εσείς πόσα θα δίνατε για αυτήν την Lancia Delta Integrale Martini 5 Evoluzione; [video]

Είναι μια από τις 400 που παρήχθησαν το 1992 και έχει μόλις 21.000 km στο οδόμετρο.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Εσείς πόσα θα δίνατε για αυτήν την Lancia Delta Integrale Martini 5 Evoluzione; [video]

Έχει μόλις 21.000 km και είναι το #374 από τα 400 αντίτυπα Martini 5 Evoluzione που δημιουργήθηκαν το 1992 για τον εορτασμό της πέμπτης συνεχόμενης επικράτησης της Lancia στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. 

Το αυτοκίνητο πωλήθηκε καινούργιο στην Ιαπωνία και εισήχθη από την Ισπανία στις ΗΠΑ. Στο οδόμετρό του έχει μόλις 21.000 km και φέρει όλα τα χαρτιά γνησιότητας, αλλά και τις ημερομηνίες που έχει κάνει την τακτική συντήρηση.

μαρτ

Τα ειδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου είναι η ειδική βαφή του αμαξώματος που παραπέμπει στα χρώματα της Martini, με τις χαρακτηριστικές ρίγες, καθώς και μαύρο ρυθμιζόμενο πίσω σπόιλερ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Lancia Delta HF Integrale 16v

Οι λευκοί τροχοί των 15 ιντσών φορούν ελαστικά Michelin Pilot Sport 205/50. Τόσο τα αμορτισέρ όσο και οι βάσεις του κινητήρα, αναφέρεται πώς αντικαταστάθηκαν τον Δεκέμβριο του 2019. Την ίδια χρονιά αντικαταστάθηκαν και το πλαίσιο της μπαταρίας και το κάλυμμα του ψυγείου, από την Dino Motors του San Mateo στην Καλιφόρνια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Lancia Delta HF Integrale Evo 2

Ο κινητήρας πέρασε από μεγάλο σέρβις το 2017, και φέρει νέο ιμάντα χρονισμού, ρουλεμάν, αντλία νερού, εύκαμπτους σωλήνες, μίζα και φλάντζα πολλαπλής εισαγωγής. Όλα αυτά αναφέρονται λεπτομερώς στα βιβλία συντήρησης.

martin

Το αυτοκίνητο είχε βγει σε δημοπρασία από μεγάλο ιστότοπο στην Καλιφόρνια η οποία ολοκληρώθηκε με ανώτατη προσφορά τα $ 112.000 στις 4 Αυγούστου, προσφορά όμως που ήταν σημαντικά χαμηλότερη από την ελάχιστη τιμή που είχε θέσει ως όριο ο πωλητής.

Να σημειώσουμε πως το αυτοκίνητο δεν μπορεί να ταξινομηθεί στην Καλιφόρνια, λόγω αυστηρών προδιαγραφών στις εκπομπές ρύπων που ισχύουν στη συγκεκριμένη πολιτεία.