node/37385

Το ηλεκτρικό StreetScooter της DHL πάει Αμερική

Η StreetScooter είναι θυγατρική της DHL και αναζητά εταίρους ανά τον κόσμο για να αυξήσει την παραγωγή της.

Η μονάδα ηλεκτρικών οχημάτων StreetScooter της DHL Group θα εισέλθει στην αγορά των ΗΠΑ το επόμενο έτος, καθώς πολλές εταιρείες ταχυμεταφορών αλλά και δήμους θέλουν να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα των οχημάτων τους.  

Η DHL θα κάνει το ντεμπούτο του πλήρους ηλεκτρικού van του StreetScooter σε δύο αστικές αγορές στις ΗΠΑ, μία στην κάθε ακτή, αρχής γενομένης από την άνοιξη του 2020, χωρίς να διευκρινίζει ποιες θα είναι αυτές.

Η πλήρης ανάπτυξη θα μπορούσε να γίνει το 2022 και το 2023, δήλωσε ο Ulrich Stuhec, επικεφαλής της τεχνολογίας StreetScooter, ο οποίος προσχώρησε στην εταιρεία από τη Ford Motor τον Οκτώβριο. Η DHL αποτελεί μέρος του Γερμανικού ταχυδρομικού γίγαντα Deutsche Post.

Το Λος Άντζελες, το Λονδίνο, το Βερολίνο, το Τόκιο και άλλες 30 πόλεις σε όλο τον κόσμο εργάζονται για τη δημιουργία ζωνών με μηδενικές εκπομπές μέχρι το 2030. Οι πόλεις αυτές ελπίζουν να περιορίσουν τη συσσώρευση αερίων θερμοκηπίου που συμβάλλουν στην κλιματική αλλαγή.

Ο κλάδος των μεταφορών - ο οποίος περιλαμβάνει πλοία, τρένα, φορτηγά και αεροπλάνα που καίνε ορυκτά καύσιμα - αντιπροσώπευε το 14% των παγκόσμιων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου το 2010, σύμφωνα με την Επιτροπή των Ηνωμένων Εθνών για την Κλιματική αλλαγή.

Τα τελευταία τρία χρόνια, η DHL έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια για «μεταφορές με μηδενικό CO2» σε Βερολίνο, Αμβούργο και Μόναχο με τα  ηλεκτρικά οχήματα StreetScooter.

Συνολικά έχουν παραχθεί 12.000 τέτοια οχήματα, από τα οποία τα 10.000 έχουν ήδη ενταχθεί στο στόλο της DHL. Κυκλοφορούν στο Άμστερνταμ, τη Βιέννη και σε πόλεις στη Γερμανία - εξοικονομώντας περίπου 36.000 μετρικούς τόνους CO2 ανά φορτηγό κάθε χρόνο.

«Έχουμε την μεγαλύτερη εμπειρία στο δρόμο, την ώρα άλλοι εξακολουθούν να εργάζονται για τα πρώτα πρωτότυπα οχήματά τους», ανέφερε ο Stuhec της StreetScooter.

Η DHL απέκτησε πλήρως την StreetScooter το 2014. Η μη κερδοφόρα θυγατρική αναζητά νέους επενδυτές και πελάτες για την ανάπτυξή της. 

Τον Σεπτέμβριο, το StreetScooter άρχισε να εισέρχεται στη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο - υπογράφοντας μνημόνιο συμφωνίας με την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Chery για να ξεκινήσει την παραγωγή ηλεκτρικών φορτηγών το 2021.

node/39457

Audi Sport: Τα μοντέλα RS θα παραμείνουν τετρακίνητα

Η Audi παραμένει πιστή στη μόνιμη τετρακίνηση quattro για τις κορυφαίες εκδόσεις επιδόσεων.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Audi Sport: Τα μοντέλα RS θα παραμείνουν τετρακίνητα

Η Audi Sport δεν σκοπεύει να προσφέρει πισωκίνητη λειτουργία στα μελλοντικά μοντέλα RS της γκάμας της, διατηρώντας τη λογική της μόνιμης τετρακίνησης quattro.

Η αλλαγή του ονόματος για το τμήμα σπορ μοντέλων της γερμανικής εταιρείας από Audi Quattro σε Audi Sport το 2016, έδωσε τροφή σε φήμες για πιθανή διεύρυνση της γκάμας. Παράλληλα, η πιθανή διάθεση πισωκίνητων εκδόσεων σε συνδυασμό με τον εξηλεκτρισμό, είναι κάτι που θα βοηθούσε την Audi Sport να μειώσει το μέσο όρο εκπομπών ρύπων.

Παρόλα αυτά, ο Rolf Michl, υπεύθυνος πωλήσεων και marketing της Audi Sport, ήταν ξεκάθαρος όσον αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα: «Έχουμε χρησιμοποιήσει πίσω κίνηση στο τελευταίο R8 V10 RWD. Όμως φυσιολογικά, το quattro είναι μέρος της κληρονομιάς μας. Συμβολίζει ασφάλεια, ευελιξία και ανταγωνιστικές επιδόσεις. Δεν έχω ακούσει διαφορετικές απόψεις πάνω σε αυτό το θέμα, ακόμα και με τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις στο μέλλον. Θα παραμείνουμε πιστοί στη δική μας προσέγγιση -  η τετρακίνηση quattro είναι ένα σημαντικό κομμάτι των εκδόσεων RS.»

Οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές της Audi Sport - BMW M GmbH και Mercedes-AMG - προσφέρουν τα τελευταία χρόνια τετρακίνητα μοντέλα επιδόσεων με δυνατότητα πισωκίνητης λειτουργίας, ένα χαρακτηριστικό που συναρπάζει μια μεγάλη μερίδα του κοινού των petrolheads. Παρόλα αυτά πρέπει να σημειώσουμε πως και οι δύο εταιρείες προέρχονται από ένα πισωκίνητο παρελθόν και μόλις πρόσφατα άρχισαν να χρησιμοποιούν τετρακίνηση, σε αντίθεση με την Audi που από την αρχή έχει ταυτιστεί με το quattro.

[Πηγή: Autocar]

node/39456

Drag Race: Η μάχη των ταχύτερων SUV του VW Group [video]

Porsche Cayenne Turbo S e-Hybrid, Lamborghini Urus, Audi RS Q8 και Bentley Bentayga.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Drag Race: Η μάχη των ταχύτερων SUV του VW Group [video]

Το Carwow κατάφερε να μαζέψει σε ένα αεροδιάδρομο τις ταχύτερες εκδόσεις των πολυτελών SUV του Volkswagen Group με στόχο να διαπιστώσει ποιο από αυτά είναι το ταχύτερο. Στην ευθεία παρατάχθηκαν τα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid, Lamborghini Urus, Audi RS Q8 και Bentley Bentayga W12, με συνολική ισχύ PS!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Top 5: Τα ταχύτερα SUV στον κόσμο

Όλα τα μοντέλα βασίζονται σε διαφορετικές εκδόσεις της πλατφόρμας MLB του VW Group, όμως παρότι αποτελούν πολυτελή SUV επιδόσεων, έχουν διαφορετικό προσανατολισμό. Πριν δούμε την κόντρα, ας εξετάσουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους:

  • Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: Υβριδικό σύστημα κίνησης που αποτελείται από κινητήρα twin-turbo V8 4,0 λίτρων (550 PS) και ηλεκτροκινητήρα (136 PS), με συνδυαστική απόδοση 680 PS και τα 900 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,8" και τελική ταχύτητα 295 km/h. Βάρος 2.565 kg.
  • Lamborghini Urus: Κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων με απόδοση 650 PS και 850 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,6” και τελική ταχύτητα 305 km/h. Βάρος 2.199 kg.
  • Audi RS Q8: Κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων, με ήπιο υβριδικό σύστημα, που αποδίδει 600 PS και 800 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,8" και τελική ταχύτητα 305 km/h. Βάρος 2.315 kg.
  • Bentley Bentayga W12: Κινητήρας twin-turbo W12 6,0 λίτρων με απόδοση 608 PS (635 PS για την έκδοση Speed) και 900 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,1" (3,9") και η τελική ταχύτητα 301 km/h (306 km/h). Βάρος 2.440 kg

Εσείς σε ποιο θα ποντάρατε;