node/39525

Η Shelby GT350R του Ken Miles είναι η ακριβότερη Mustang

Η πρώτη αγωνιστική GT350R του 1965 έσπασε όλα τα ρεκόρ με τιμή $3,85 εκατομμύρια!

Η εικονιζόμενη Shelby Mustang GT350R του 1965 έσπασε το ρεκόρ της ακριβότερης Mustang όλων των εποχών αφού δημοπρατήθηκε από την Mecum Auctions έναντι $3,85 εκατομμυρίων (€3,36 εκατομμύρια). Να θυμίσουμε πως το προηγούμενο ρεκόρ είχε το γνήσιο Mustang Bullitt του 1968 που άλλαξε χέρια έναντι $3,4 εκατομμυρίων τον περασμένο Ιανουάριο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mustang Bullitt: Έσπασε το ρεκόρ της ακριβότερης Mustang [video]

Η νέα ακριβότερη Mustang έχει πλούσια ιστορία καθώς πίσω από το τιμόνι της κάθισε μεταξύ άλλων και ο οδηγός αγώνων και μηχανικός Ken Miles που έγινε ευρέως γνωστός από την ταινία "Ford v Ferrari" του 2019. Εκτός από αυτόν, τη συγκεκριμένη GT350R οδήγησαν οι Bob Bondurant, Chuck Cantwell, Peter Brock και Jerry Titus. Το αυτοκίνητο με κωδική ονομασία 5R002 και ψευδώνυμο "Flying Mustang", ήταν το πρωτότυπο δοκιμών εξέλιξης της εργοστασιακής ομάδας Shelby American, και η πρώτη Shelby Mustang που κέρδισε αγώνα. Με βάση αυτήν κατασκευάστηκαν 34 μονάδες αγωνιστικών GT350R για ιδιώτες.

Shelby GT350R

Η σημαντικότερη Shelby GT350R είχε μια άκρως επιτυχημένη αγωνιστική πορεία, και εμφανίστηκε στα εξώφυλλα των περιοδικών Sports Car Graphic (Μάρτιος 1965) και Road & Track (Μάιος 1965) αλλά και σε πολλά ακόμη έντυπα. Μετά το τέλος της εργοστασιακής αγωνιστικής της καριέρας, η Shelby American πούλησε το μοντέλο σε ένα μηχανικό που συνέχισε να τρέχει στους αγώνες. Στα χρόνια που ακολούθησαν η GT350R άλλαξε αρκετούς ιδιοκτήτες και έγραψε πολλά ακόμα χιλιόμετρα σε πίστες. Μόλις "συνταξιοδοτήθηκε", κατέληξε ως έκθεμα στο Shelby American Museum στο Colorado όπου παρέμεινε για 14 ολόκληρα χρόνια.

Το 2010, η GT350R πουλήθηκε στο συλλέκτη John Atzbach ο οποίος ζήτησε από την εταιρεία John Brown of Thoroughbred Restorations να το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση. Η διαδικασία κράτησε 4 χρόνια και περιλάμβανε ενδελεχή έρευνα για κάθε εξάρτημα του μοντέλου. Το τελικό αποτέλεσμα εμφανίστηκε στις εκδηλώσεις Amelia Island Concours 2014 και Pebble Beach Concours d'Elegance 2015 κερδίζοντας βραβεία Best in Class.

Δεν ξέρουμε αν ο νέος ιδιοκτήτης θα οδηγήσει το μοντέλο στην πίστα ή αν θα το αντιμετωπίσει ως επένδυση, όμως τα $3,85 εκατομμύρια που κατέβαλε είναι σίγουρα ένα αξιοσέβαστο ποσό - ειδικά αν το συγκρίνουμε με τα $3.500 που ήταν η τιμή του συγκεκριμένου οχήματος το 1970.

[Πηγή: Mecum Auctions]

node/39677

Porsche 911 GT3 RS MR: Το καλό έγινε ακόμα καλύτερο [video]

Η Manthey-Racing βελτιώνει την κορυφαία έκδοση πίστας της Porsche 991.2 στη δύση της καριέρας της.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Porsche 911 GT3 RS MR: Το καλό έγινε ακόμα καλύτερο [video]

Μετά από τη βελτιωμένη Porsche 911 GT2 RS MR που το 2018 έκανε ρεκόρ γύρου 6’ 40” 33 στο Nürburgring (7" πιο γρήγορη από την εργοστασιακή 911 GT2 RS), η Manthey-Racing επιστρέφει με ένα πλήρες βελτιωτικό πακέτο για την Porsche 911 GT3 RS το οποίο απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν ένα όχημα απόλυτα στημένο για την πίστα.

Το μοντέλο βασίζεται στην GT3 RS της γενιάς 991.2 καθώς αυτή βρίσκεται στη δύση της καριέρας της λίγο πριν από την πρεμιέρα της αντίστοιχης έκδοσης της 992.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την 991.2 Porsche 911 GT3 RS [video]

Αισθητικά, η 911 GT3 RS MR ξεχωρίζει χάρη στους προαιρετικούς τροχούς από μαγνήσιο με αεροδυναμικά καλύμματα από ανθρακονήματα, τα επιπλέον πτερύγια στον προφυλακτήρα, τις προεκτάσεις των μαρσπιέ, τη μεγάλη σταθερή φτερούγα στην ουρά από ανθρακονήματα και το νέο ανθρακονημάτινο κάλυμμα του κινητήρα.

Porsche 911 GT3 RS MR

Όλα αυτά προστέθηκαν με γνώμονα τη βελτίωση της παραγωγής κάθετης δύναμης στην πίστα και τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα, όμως οι επεμβάσεις δε σταματούν εκεί. Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ρυθμιζόμενη ανάρτηση MR coilover kit με σφιχτότερα ελατήρια και αναβαθμισμένα τακάκια των φρένων. Η Manthey-Racing εξέλιξε τα εν λόγω εξαρτήματα μετά από δοκιμές σε διάφορες πίστες ανά τον κόσμο, χρησιμοποιώντας την εμπειρία της από τους αγώνες.

Όσοι ενδιαφέρονται για αναβάθμιση της δικής τους GT3 RS μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία για αγορά και τοποθέτηση του kit. Δε γνωρίζουμε το κόστος του πακέτου αλλά αν κρίνουμε από την 911 GT2 RS MR δεν θα είναι φθηνό καθώς εκεί οι επεμβάσεις κόστιζαν €95.000!

[Πηγή: Manthey-Racing]

node/39674

Τι θα λέγατε για ένα Peugeot 508 coupé;

Το Peugeot Palladium είναι μια ανεξάρτητη σχεδιαστική μελέτη για δίπορτο γαλλικό coupé με αρκετά στοιχεία από muscle car.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Τι θα λέγατε για ένα Peugeot 508 coupé;

Μπορεί οι εποχές των 406 coupé (1996) και 407 coupé (2005) να έχουν περάσει προπολού και το νέο Peugeot 508 να μην ακολούθησε την παράδοση με μια αντίστοιχη έκδοση, όμως ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Ali Shoghimojarad οραματίστηκε ένα δίθυρο premium coupé με τα σήματα της γαλλικής φίρμας - το Peugeot Palladium.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Peugeot μας εξηγεί γιατί έχουν πεθάνει τα coupé

Ο Ιρανός σχεδιαστής ολοκλήρωσε το project κατά τη διάρκεια του master του στο αμερικανικό College for Creative Studies. Στόχος ήταν να σχεδιάσει ένα μοντέλο που θα βοηθούσε την Peugeot να επιστρέψει υποθετικά στην αγορά της Βόρειας Αμερικής από το 2026.

Όπως βλέπουμε από τις εικόνες, ο Ali συνδύασε στοιχεία από τη σχεδιαστική γλώσσα των μοντέλων παραγωγής της Peugeot με στοιχεία από muscle cars, εμπνευσμένος από την επερχόμενη συγχώνευση Groupe PSA και FCA Group στον όμιλο Stellantis.

Πιο συγκεκριμένα, η γρίλια, το αιχμηρό ρύγχος, τα επιθετικά εμπρός φώτα με τις χαρακτηριστικές κάθετες προεκτάσεις, η ενιαία εισαγωγή αέρα χαμηλά στον προφυλακτήρα και τα τριπλά γραφικά στα πίσω φώτα, είναι όλα στοιχεία που συναντάμε στα σύγχρονα Peugeot.

Peugeot Palladium

Το προφίλ έχει αναλογίες τριών όγκων πισωκίνητου, εμπροσθιομήχανου μοντέλου με μακρύ καπό, τροχούς μεγάλης διαμέτρου, μεγάλες πόρτες, "αόρατα" πλευρικά παράθυρα βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος, αυξημένη κλίση της οροφής προς τα πίσω και μακριά ουρά με έντονες πτυγχώσεις. Επιπλέον, οι δυναμικές γραμμές στο καπό, η οριζόντια character line που διατρέχει όλο το μήκος του αμαξώματος, το μυώδες προφίλ και τα όμορφα τονισμένα φτερά είναι στοιχεία που προσδίδουν δυναμισμό.

Ιδανικά, το Peugeot Palladium θα βασιζόταν σε μια ηλεκτρική ή υβριδική πισωκίνητη πλατφόρμα η οποία θα του επέτρεπε να κινηθεί σε premium μονοπάτια και να τοποθετηθεί απέναντι σε μοντέλα όπως το Polestar 1.

Γνωρίζουμε πως η Peugeot δεν μπορεί να διαθέσει τα κεφάλαια που απαιτούνται για την εξέλιξη ενός τέτοιου νέου μοντέλου το οποίο πιθανότατα δεν θα ήταν κερδοφόρο στην αγορά λόγω της μεγάλης προτίμησης που δείχνει ο κόσμος σε SUV. Παρόλα αυτά, δεν μπορούμε παρά να δεχτούμε πως ένα γαλλικό coupé θα ήταν ευπρόσδεκτο από το σύνολο της αυτοκινητιστικής κοινότητας. Οπότε θα κλείσουμε με ένα "ποτέ μη λες ποτέ" και θα συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε κάθε σχέδιο - ανεξάρτητου σχεδιαστή ή μη - το οποίο διευρύνει τους ορίζοντες της κάθε εταιρείας και εξάπτει τη φαντασία μας.

Σημείωση: Το Peugeot Palladium είναι μια δημιουργία του ανεξάρτητου σχεδιαστή Ali Shoghimojarad και δεν σχετίζεται με την Peugeot ή το σχεδιαστικό της κέντρο.

[Πηγή: CarExpert]