node/36015

Η Lotus θέλει να φτιάξει SUV στην Κίνα

Παράλληλα στοχεύει να αυξήσει την παραγωγή της στη Βρετανία με ένα ακόμη εργοστάσιο.

H Lotus ετοιμάζεται να φτιάξει ένα νέο εργοστάσιο στο Ηνωμένο Βασίλειο για να αυξήσει την παραγωγή της και παράλληλα να μπει σε νέες αγορές κατασκευάζοντας στην Κίνα αυτοκίνητα «μεγαλύτερου όγκου».
Αυτά θα μπορούσαν αν είναι Αυτό ένα SUV μέσω ενός μοντέλου crossover σε ένα sedan και να στοχεύσει σε νέες αγορές κατασκευάζοντας μοντέλα υψηλότερου όγκου στην Κίνα.

Η Lotus σχεδιάζει να τριπλασιάσει την παραγωγή της στη βάση της στο Hethel της ανατολικής Αγγλίας σε λίγο περισσότερο από 5.000 αυτοκίνητα ετησίως και θα μπορούσε να φτάσει τα 10.000 αν υιοθετήσει ένα σχέδιο εργασίας διπλής βάρδιας, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος σε συνέντευξή του. Όμως, περαιτέρω αυξήσεις στην παραγωγή ενδέχεται να απαιτήσουν τη δημιουργία μιας νέας μονάδας στη χώρα, είπε.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Lotus Evija: Το ισχυρότερο υπεραυτοκίνητο στον κόσμο

Το αναπτυξιακό σχέδιο της Lotus για 10 χρόνια περιλαμβάνει την επέκταση σε νέα τμήματα, δήλωσε ο Popham αφού παρουσίασε το Evija σε εκδήλωση στο Λονδίνο, όπου υπήρχαν και εμβληματικά μοντέλα της μάρκας όπως η Elan της δεκαετίας του 1960 και η Esprit.

Στην ίδια εκδήλωση, ο επικεφαλής τεχνικός της Geely, Feng Qingfeng και διευθύνων σύμβουλος του Group Lotus (μετά από εξαγορά του από την αυτοκινητοβιομηχανία της Zhejiang το 2017), δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι ενώ η βασική σειρά σπορ αυτοκινήτων της Lotus θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο, θα μπορούσαν να κατασκευαστούν μοντέλα μεγαλύτερου όγκου στην Κίνα .

«Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι καλό στο να κατασκευάζει χειροποίητα αυτοκίνητα, σπορ και supercars. Στην Κίνα, μπορούμε έχουμε περισσότερα πλεονεκτήματα στο να δημιουργήσουμε υποδομές για αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής», είπε.
Τέλος, ο Feng απέκλεισε μια επιστροφή στη Formula 1, όπου η Lotus ήταν κάποτε κυρίαρχη δύναμη.

node/39105

Συνεργασία VW-Ford και με τη βούλα

Το ΔΣ της VW έδωσε το «πράσινο φως» και πλέον η συνεργασία των δύο εταιρειών είναι γεγονός - Σε ποιους τομείς θα συνεργαστούν.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Συνεργασία VW-Ford και με τη βούλα

Ένα χρόνο περίπου πριν, η VW και η Ford είχαν ανακοινώσει ότι προτίθενται να συνεργαστούν και να χαράξουν μια κοινή πορεία στους τομείς της ηλεκτροκίνησης, της αυτόνομης οδήγησης αλλά και στα επαγγελματικά οχήματα. 
Πλέον αυτή η πρόθεση μετουσιώνεται σε πράξη, καθώς το ΔΣ της VW ενέκρινε τα βασικά σημεία της συμφωνίας που θα ανοίξει νέους ορίζοντες και στις δύο μεγάλες εταιρείες. 

ΜΕΒ

Βασικότερο σημείο της συμφωνίας είναι ότι η VW θα παραχωρήσει στη Ford το δικαίωμα χρήσης της πλατφόρμας ΜΕΒ για τα ηλεκτρικά οχήματα. Στην πλατφόρμα αυτή που βασίζεται το ID.3 της VW θα «πατήσει» και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της Ford που θα διατίθεται στην Ευρώπη. 
Από την πλευρά της η Ford θα δώσει στη VW ένα μεσαίου μεγέθους pick-up που θα ενσωματώνει όλη την τεχνογνωσία της Ford στην κατηγορία (που είναι σημαντικότατη) και το οποίο βέβαια θα κυκλοφορήσει με τα σήματα της VW.
Τέλος, στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης, οι δύο εταιρείες θα εξελίξουν από κοινού ανάλογη τεχνολογία μέσω της Argo AI, εταιρείας που η Ford χρησιμοποιεί ήδη για το σκοπό αυτό. 
 

node/39102

Drag Race: BMW M8 Competition εναντίον S1000RR [video]

Το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής της BMW σε μια κόντρα με το ισχυρότερο δίκυκλο της βαυαρικής φίρμας.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Drag Race: BMW M8 Competition εναντίον S1000RR [video]

Το αυστραλέζικο CarExpert οργάνωσε μια αντισυμβατική κόντρα μεταξύ αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας, θέλοντας να διαπιστώσει πόση διαφορά έχουν στις επιδόσεις δύο κορυφαία μοντέλα του ίδιου κατασκευαστή - η BMW M8 Competition και η BMW S1000RR!

H M8 Competition είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής της BMW με 625 PS και 750 Nm από τον twin-turbo V8 4,4 λίτρων. Όλη αυτή η δύναμη μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου Steptronic 8 σχέσεων, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,2" και τελική ταχύτητα έως 305 km/h.

Αντίστοιχα, στον κόσμο των δύο τροχών, η S1000RR είναι η ισχυρότερη πρόταση από τη βαυαρική φίρμα με τον τετρακύλινδρο κινητήρα 999 cc να αποδίδει 207 PS και 113 Nm. Το χαμηλό βάρος των 193,3 kg επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 2,6" και τελική ταχύτητα 303 km/h σε ιδανικές συνθήκες. 

Συνοψίζοντας, το αυτοκίνητο έχει το πλεονέκτημα της τετρακίνησης (ειδικά σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης), ενώ το δίκυκλο έχει το πλεονέκτημα της ασυναγώνιστης αναλογίας kg/hp. Μπορεί λοιπόν στα χαρτιά η διαφορά να είναι χαοτική, όμως σε πραγματικές συνθήκες τα δεδομένα μπορεί να αλλάξουν.

Εκτός από το drag race, οι Αυστραλοί υπέβαλαν τα δύο οχήματα σε μια σειρά από ενδιαφέρουσες δοκιμασίες όπως sound check, μετρήσεις επιτάχυνσης και φρένων. Πριν σας αφήσουμε να δείτε το βίντεο, να πούμε πως τα δύο μοντέλα έχουν τεράστια διαφορά στην τιμή, καθώς η M8 Competition κοστίζει στην Αυστραλία $352.900 (€211.655) ενώ η S1000RR ξεκινά από τα $30.990 (€18.585).

[Πηγή: CarExpert]