Η Hyundai θα περιορίσει τους συμβατικούς κινητήρες, έναντι των EV

Η Hyundai θα περιορίσει τους συμβατικούς κινητήρες, έναντι των EV

Η απόφαση αυτή, για τη μείωση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, αναμένεται για την ακρίβεια να περιορίσει κατά 50% τα μοντέλα που χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα.

Το ότι ο όμιλος Hyundai κινείται επιθετικά προς την ηλεκτρική μετάβαση, είναι γνωστό. Οι Κορεάτες έχουν εδώ και καιρό καταρτίσει τα πλάνα τους, έχουν παρουσιάσει πλατφόρμα ειδικά σχεδιασμένη για ηλεκτρικά οχήματα, καθώς επίσης και μία νέα θυγατρική, την Ioniq, που θα προσφέρει αποκλειστικά μοντέλα BEV.  

Τώρα έρχεται μία νέα πληροφορία, σύμφωνα με την οποία η εταιρία αποφάσισε να περιορίσει τον αριθμό των διαθέσιμων κινητήρων εσωτερικής καύσης της γκάμας της. Προφανώς με σκοπό να εξοικονομήσει χρήματα για την περαιτέρω ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Η είδηση αυτή δημοσιεύτηκε αρχικά από το πρακτορείο Reuters, το οποίο επικαλέστηκε δύο ανεπίσημες αλλά καλά πληροφορημένες πηγές. 

Μάλιστα στο κείμενο αναφέρεται από τη μία εξ αυτών όχι μόνο η περαιτέρω έρευνα για ηλεκτρικά κυκλώματα και συσσωρευτές αλλά και η παράλληλη εξέλιξη συστημάτων κυψελών καυσίμου, ένα πεδίο στο οποίο η Hyundai έχει επενδύσει επίσης πολλά. Πρόθεση των ανθρώπων της φίρμας είναι να επιταχύνουν τις διαδικασίες, ώστε να φέρουν νωρίτερα τα νέα, οικολογικά μοντέλα στο προσκήνιο. 

Φυσικά, παραμένει ο υφιστάμενος στόχος, του πλήρους εξηλεκτρισμού της γκάμας μέχρι το 2040, τουλάχιστον για τις μεγαλύτερες αγορές του πλανήτη, την Ευρώπη, την Αμερική και την Κίνα. Σε πιο βραχυπρόθεσμο σχεδιασμό, μέχρι το 2025 θα πρέπει ολόκληρος ο όμιλος (συμπεριλαμβανομένων των Kia και Genesis) να διαθέτει ένα εκ. μονάδες ετησίως, καλύπτοντας έτσι το 10% της παγκόσμιας ζήτησης σε αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube