Η Ford πουλάει στην BYD μονάδα παραγωγής στην Γερμανία

Η Ford πουλάει στην BYD μονάδα παραγωγής στην Γερμανία

Η BYD θέλει να «πατήσει πόδι» στην Ευρώπη αγοράζοντας το εργοστάσιο της Ford στο Saarlouis της Γερμανίας.

H Ford βρίσκεται σε συζητήσεις για την πώληση στην κινεζική BYD του εργοστασίου της στο Saarlouis της Γερμανίας. Αυτό αναφέρει σε δημοσίευμά της η Wall Street Journal, επικαλούμενη αξιόπιστες πηγές. 

Η Ford είχε ανακοινώσει τον περασμένο Ιούνιο ότι το 2025 θα τερματίσει την παραγωγή στο συγκεκριμένο εργοστάσιο όπου κατασκευάζει το Ford Focus. Η εταιρεία έχει θέσει ως προτεραιότητα τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση, όμως σύμφωνα με την ανακοίνωση του Ιουνίου η μετάβαση αυτή στην Ευρώπη θα στηριχθεί στην κεντρική της μονάδα στην Κολονία στη Γερμανία και στη Βαλένθια στην Ισπανία.

Στο Saarlouis απασχολούνται περί τους 4.600 εργαζόμενοι με τους εκπροσώπους των εργατικών συνδικάτων να δηλώνουν ότι έχουν λάβει εγγυήσεις από τη Ford πως 700 από αυτούς θα εξακολουθήσουν να εργάζονται και μετά το 2025. Ωστόσο για τους υπολοίπους δεν υπάρχει κάποια αναφορά, με το εργασιακό τους μέλλον να παραμένει αβέβαιο.

Σύμφωνα με τις πηγές, άνθρωποι της Ford θα μεταβούν την Κίνα την επόμενη εβδομάδα προκειμένου να συζητήσουν για την πώληση, για την οποία όμως καμία λεπτομέρεια δεν έχει γίνει γνωστή. 

Σε κάθε περίπτωση μια συμφωνία θα ήταν επικερδής και για τα δύο μέρη, καθώς η Ford θα επιταχύνει τα σχέδιά της για τη στροφή στην ηλεκτροκίνηση και η BYD θα ισχυροποιήσει την παρουσία της στην Ευρώπη.

Η BYD είναι η μεγαλύτερη κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα, στη χώρα με τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων στον κόσμο και ήδη έχει αρχίσει και πουλάει κάποια οχήματα στη Γηραιά Ήπειρο, μεταξύ αυτών και λεωφορεία που κατασκευάζονται στην Ουγγαρία. Πέρυσι πούλησε συνολικά 1,86 εκατ. οχήματα, τριπλασιάζοντας τις πωλήσεις της σε σχέση με το 2021.

Στόχος της BYD είναι από τη μια να επεκταθεί στην ευρωπαϊκή αγορά και από την άλλη να καταστεί ευθέως ανταγωνιστική της Tesla η οποία έχει ήδη ένα εργοστάσιο στη Γερμανία. Για το λόγο αυτό και η κινεζική εταιρεία φαίνεται να επιλέγει τη Γερμανία για το δικό της εργοστάσιο. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube