node/34226

Η EE θέλει να μειώσει κατά 30% τις εκπομπές CO₂ των φορτηγών έως το 2030

Παράλληλα έθεσε και έναν ενδιάμεσο στόχο για το 2025 με μείωση κατά 15%. 

Η Ευρωπαϊκή Ένωση συμφώνησε σήμερα Τρίτη 19/2 να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από νέα φορτηγά και λεωφορεία κατά 30% μέχρι το 2030, ως μέρος της δέσμευσής της να μειώσει την παραγωγή αερίων θερμοκηπίου.

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και η Επιτροπή, που εκπροσωπούν τα 28 κράτη μέλη της ΕΕ, κατέληξαν σε συμβιβασμό τις πρώτες πρωινές ώρες για να μειώσουν τις μέσες εκπομπές CO2 σε σύγκριση με τo επίπεδo του 2019.

Υπάρχει επίσης ένας ενδιάμεσος στόχος μείωσης 15% έως το 2025, καθώς και κίνητρα για τους κατασκευαστές να κατασκευάζουν φορτηγά χαμηλής και μηδενικής εκπομπής ρύπων. Ο στόχος του 2030 υπόκειται επίσης σε επανεξέταση το 2022.

«Για πρώτη φορά τίθενται δεσμευτικοί στόχοι μείωσης των εκπομπών CO2 για φορτηγά σε επίπεδο ΕΕ, περιλαμβανομένου ενός σαφούς κινήτρου για φορτηγά με μηδενικές και χαμηλές εκπομπές», δήλωσε ο Bas Eickhout των Πρασίνων που είχε διαπραγματευτεί εξ ονόματος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Η ΕΕ δεν έχει επί του παρόντος κανένα όριο για τις εκπομπές από βαρέα οχήματα, σε αντίθεση με τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Κίνα, την Ιαπωνία και τον Καναδά. Τα φορτηγά αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ένα τέταρτο των εκπομπών που σχετίζονται με τις μεταφορές.

node/39457

Audi Sport: Τα μοντέλα RS θα παραμείνουν τετρακίνητα

Η Audi παραμένει πιστή στη μόνιμη τετρακίνηση quattro για τις κορυφαίες εκδόσεις επιδόσεων.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Audi Sport: Τα μοντέλα RS θα παραμείνουν τετρακίνητα

Η Audi Sport δεν σκοπεύει να προσφέρει πισωκίνητη λειτουργία στα μελλοντικά μοντέλα RS της γκάμας της, διατηρώντας τη λογική της μόνιμης τετρακίνησης quattro.

Η αλλαγή του ονόματος για το τμήμα σπορ μοντέλων της γερμανικής εταιρείας από Audi Quattro σε Audi Sport το 2016, έδωσε τροφή σε φήμες για πιθανή διεύρυνση της γκάμας. Παράλληλα, η πιθανή διάθεση πισωκίνητων εκδόσεων σε συνδυασμό με τον εξηλεκτρισμό, είναι κάτι που θα βοηθούσε την Audi Sport να μειώσει το μέσο όρο εκπομπών ρύπων.

Παρόλα αυτά, ο Rolf Michl, υπεύθυνος πωλήσεων και marketing της Audi Sport, ήταν ξεκάθαρος όσον αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα: «Έχουμε χρησιμοποιήσει πίσω κίνηση στο τελευταίο R8 V10 RWD. Όμως φυσιολογικά, το quattro είναι μέρος της κληρονομιάς μας. Συμβολίζει ασφάλεια, ευελιξία και ανταγωνιστικές επιδόσεις. Δεν έχω ακούσει διαφορετικές απόψεις πάνω σε αυτό το θέμα, ακόμα και με τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις στο μέλλον. Θα παραμείνουμε πιστοί στη δική μας προσέγγιση -  η τετρακίνηση quattro είναι ένα σημαντικό κομμάτι των εκδόσεων RS.»

Οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές της Audi Sport - BMW M GmbH και Mercedes-AMG - προσφέρουν τα τελευταία χρόνια τετρακίνητα μοντέλα επιδόσεων με δυνατότητα πισωκίνητης λειτουργίας, ένα χαρακτηριστικό που συναρπάζει μια μεγάλη μερίδα του κοινού των petrolheads. Παρόλα αυτά πρέπει να σημειώσουμε πως και οι δύο εταιρείες προέρχονται από ένα πισωκίνητο παρελθόν και μόλις πρόσφατα άρχισαν να χρησιμοποιούν τετρακίνηση, σε αντίθεση με την Audi που από την αρχή έχει ταυτιστεί με το quattro.

[Πηγή: Autocar]

node/39456

Drag Race: Η μάχη των ταχύτερων SUV του VW Group [video]

Porsche Cayenne Turbo S e-Hybrid, Lamborghini Urus, Audi RS Q8 και Bentley Bentayga.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Drag Race: Η μάχη των ταχύτερων SUV του VW Group [video]

Το Carwow κατάφερε να μαζέψει σε ένα αεροδιάδρομο τις ταχύτερες εκδόσεις των πολυτελών SUV του Volkswagen Group με στόχο να διαπιστώσει ποιο από αυτά είναι το ταχύτερο. Στην ευθεία παρατάχθηκαν τα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid, Lamborghini Urus, Audi RS Q8 και Bentley Bentayga W12, με συνολική ισχύ PS!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Top 5: Τα ταχύτερα SUV στον κόσμο

Όλα τα μοντέλα βασίζονται σε διαφορετικές εκδόσεις της πλατφόρμας MLB του VW Group, όμως παρότι αποτελούν πολυτελή SUV επιδόσεων, έχουν διαφορετικό προσανατολισμό. Πριν δούμε την κόντρα, ας εξετάσουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους:

  • Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: Υβριδικό σύστημα κίνησης που αποτελείται από κινητήρα twin-turbo V8 4,0 λίτρων (550 PS) και ηλεκτροκινητήρα (136 PS), με συνδυαστική απόδοση 680 PS και τα 900 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,8" και τελική ταχύτητα 295 km/h. Βάρος 2.565 kg.
  • Lamborghini Urus: Κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων με απόδοση 650 PS και 850 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,6” και τελική ταχύτητα 305 km/h. Βάρος 2.199 kg.
  • Audi RS Q8: Κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων, με ήπιο υβριδικό σύστημα, που αποδίδει 600 PS και 800 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,8" και τελική ταχύτητα 305 km/h. Βάρος 2.315 kg.
  • Bentley Bentayga W12: Κινητήρας twin-turbo W12 6,0 λίτρων με απόδοση 608 PS (635 PS για την έκδοση Speed) και 900 Nm. Επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,1" (3,9") και η τελική ταχύτητα 301 km/h (306 km/h). Βάρος 2.440 kg

Εσείς σε ποιο θα ποντάρατε;