Η Aston Martin Rapide E κάνει βόλτες στο Μονακό

Η Aston Martin Rapide E κάνει βόλτες στο Μονακό

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο του Gaydon «πάτησε πίστα» στους δρόμους του Πριγκιπάτου.

Η νέα Aston Martin Rapide E, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο από το Gaydon, έκανε την πρώτη του δυναμική εμφάνιση στο Μονακό, στο περιθώριο του αγώνα της Formula E που έγινε στο Πριγκιπάτο.

Ένα μήνα μετά την αποκάλυψη της Rapide E, το αυτοκίνητο βρέθηκε στο Πριγκιπάτο έχοντας στο τιμόνι τον Βρετανό Darren Turner, επίσημο οδηγό της ομάδας στους αγώνες αντοχής.

Η Rapide E φοράει δύο ηλεκτρομοτέρ, τοποθετημένα στο πίσω μέρος. Αθροιστικά αποδίδουν ισχύ 610 PS και ροπή 950 Nm. Έτσι, η βρετανική ηλεκτρική σπορ μπερλίνα μπορεί να φτάσει τα 250 km/h και να γράψει 4” στο σπριντ των 0-100 km/h. Η Rapide E υιοθετεί μια 800βολτη ηλεκτρική αρχιτεκτονική, η οποία της επιτρέπει να γυρίζει ακόμα και στην πίστα χωρίς κίνδυνο υπερθέρμανσης.

Το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με μια σχετικά μικρή μπαταρία 65kWh που παίρνει τη θέση του μοτέρ V12, του κιβωτίου ταχυτήτων και του ρεζερβουάρ. Με αυτά και με αυτά, σε κύκλο μέτρησης WLTP, η αυτονομία είναι περίπου 320 km, απόσταση σαφώς μικρή για μια μπερλίνα πολυτελείας.

ast

Σχεδιαστικά, η Rapide Ε μπορεί να είναι ηλεκτρική, αλλά διατηρεί τη μεγάλη κυψελωτή μάσκα του θερμικού μοντέλου. Η ηλεκτρική εξατομίκευση επιτυγχάνεται με τους ειδικού σχεδιασμού προφυλακτήρες και πλευρικά μαρσπιέ, αλλά και τα διακοσμητικά στοιχεία σε μπλε χρώμα. Τα νέα στοιχεία της καροσερί δεν βρίσκονται εκεί για το θεαθήναι, αλλά βελτιώνουν την αεροδυναμική του αυτοκινήτου κατά 8% σε σχέση με την έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Όπως εξάλλου και οι νέες ζάντες με τα ειδικά λάστιχα με τη μικρότερη αντίσταση κύλισης.

Σε ότι αφορά στις επιδόσεις, η Aston Martin υπόσχεται τελική ταχύτητα 250 km/h, ενώ για τα 0-100 km/h χρειάζονται 4’’. Το αυτοκίνητο έχει τρεις επιλογές  λειτουργίας, GT, Sport και Sport+ και όπως είναι αναμενόμενο η κατανάλωση ενέργειας (άρα και η αυτονομία) διαφοροποιείται ανάλογα με το mode που θα επιλέξει ο οδηγός. 

inte

Στο εσωτερικό, η πιο σημαντική αλλαγή είναι η υιοθέτηση ενός 100% ψηφιακού πίνακα οργάνων μέσω μιας οθόνης με διαγώνιο στις δέκα ίντσες. Ένα στοιχείο νεωτερισμού που κάνει τα κλασικά όργανα της συμβατικής Rapide με μιάς ντεμοντέ. Η ταπετσαρία με τις μπλε ενθέσεις που ντύνει την καμπίνα είναι επίσης νέας σχεδίασης.

Η Rapide E θα συναρμολογείται στο νέο εργοστάσιο στο St Athan στην Ουαλίας, όπου θα κατασκευάζονται επίσης τα μοντέλα της Lagonda. Εταιρεία που στο άμεσο μέλλον θα εξελιχθεί σε κατασκευαστή που θα ειδικεύεται στα πολυτελή ηλεκτρικά μοντέλα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube