node/37890

Η Abarth λέει πως ηλεκτροκίνηση μπορεί να είναι διασκεδαστική

Τι ζήτησε από τους φοιτητές του Πολυτεχνείου του Τορίνο στο πλαίσιο του e-Mobility by FCA .

Στo πλαίσιo του προγράμματος e-Mobility by FCA που σαν στόχο έχει την προώθηση της ηλεκτροκίνησης και των σχετικών με αυτή υποδομών, η Abarth φιλοξένησε τους φοιτητές του Πολυτεχνείου του Τορίνο σε ένα διαγωνισμό, με τους φοιτητές να αποδεικνύουν ότι ηλεκτροκίνηση εκτός από φιλική προς το περιβάλλον μπορεί να είναι και διασκεδαστική.

Το εργοστάσιο της Abarth στο Τορίνο φιλοξένησε την τελική φάση της νέας «πρόκλησης» που έθεσε η Fiat Chrysler Automobiles στους φοιτητές του Πολυτεχνείου του Τορίνο, η οποία ήταν να προτείνουν πρωτοποριακές ιδέες που θα κάνουν πιο εύκολη, προσιτή, αλλά και διασκεδαστική τη χρήση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Τριάντα συμμετέχοντες από διάφορες χώρες και πεδία μάθησης, όπως μηχανολόγοι μηχανικοί, ηλεκτρολόγοι μηχανικοί και μηχανικοί λογισμικού, δημιούργησαν 5 ομάδες που είχαν 3 μήνες για να προτείνουν τις λύσεις τους. Η εστίαση των προσπαθειών έγινε σε τομείς όπως ο υπολογισμός του βέλτιστου επιπέδου φόρτισης ανάλογα με τις καθημερινές μετακινήσεις, το κόστος φόρτισης, το ωφέλιμο εύρος ζωής των μπαταριών, αλλά και τη διαχείριση της ενέργειας ώστε ο χρήστης να απολαμβάνει τη μέγιστη απόδοση με τη μικρότερη κατανάλωση.

Η βελτίωση της χωρητικότητας των μπαταριών και η μείωση του χρόνου φόρτισης αποτελούν βασικούς παράγοντες που θα κάνουν ελκυστική τη χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το τμήμα e-Mobility της FCA εδώ και καιρό έχει εστιάσει σε αυτά τα σημεία, ενώ ήδη σχεδιάζει και δοκιμάζει οικοσυστήματα που θα προσφέρουν την ιδανική λύση για τους χρήστες των οχημάτων, το περιβάλλον και συνολικά την κοινωνία.

Η «πρόκληση» που έθεσε η FCA στους φοιτητές δημιούργησε ένα νέο θεσμό που φιλοξενείται στο εργαστήριο CLIK (Contamination Lab Innovation Kitchen) του Πολυτεχνείου του Τορίνο, όπου νέοι άνθρωποι θα επεξεργάζονται και θα προτείνουν λύσεις σε τεχνικά-τεχνολογικά προβλήματα. Από τις 5 προτάσεις που κατατέθηκαν από τις αντίστοιχες ομάδες οι κριτές, μηχανολόγοι και τεχνικοί της FCA, επέλεξαν εκείνη της ομάδα InFusion, η οποία πρότεινε μια πρωτοποριακή ιδέα μείωσης του άγχους που προκαλεί στους οδηγούς η ανάγκη φόρτισης του οχήματος τους. Οι κριτές επέλεξαν την πρόταση με βάση την υψηλή πολυπλοκότητα του προβλήματος, τη μοναδικότητα της προτεινόμενης λύσης και την ποιότητα της παρουσίασης. Η ιδέα θα επεξεργαστεί περαιτέρω με τη βοήθεια των ειδικών της Fiat Chrysler Automobiles ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα εφαρμογής της.

Αυτή η πρωτοβουλία της FCA ενισχύει τόσο τον τομέα της έρευνας, όσο και την προώθηση νέων μεθόδων διδασκαλίας που θα οδηγούν στη λύση προβλημάτων της καθημερινότητας. Το αποτέλεσμα θα είναι πιο αποδοτικά αυτοκίνητα, τα οποία θα απολαμβάνουν καθημερινά οι χρήστες τους.

[Πηγή: Abarth]

node/40004

Τον χρέωσαν €170.392 για 4 ώρες πάρκινγκ!

Αυτό είναι το ακριβότερο πάρκινγκ στην ιστορία.

Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Τον χρέωσαν €170.392 για 4 ώρες πάρκινγκ!

Ένας άντρας 62 ετών από την περιοχή Seine et Marne στο Παρίσι, κλήθηκε να πληρώσει €170.392 ως αντίτιμο για πάρκινγκ διάρκειας 4 ωρών!

Το περιστατικό έγινε την Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου στο πάρκινγκ Indigo κοντά στην εκκλησία Saint-Sulpice. Ο Roland επέστρεψε στο αυτοκίνητό του μετά από 4 ώρες και έπαθε ένα σοκ όταν είδε το εξαψήφιο νούμερο στην απόδειξη.

Προφανώς η εξωφρενική χρέωση προήλθε από κάποιο λάθος στον υπολογιστή. Τα πράγματα ξεκαθάρισαν όταν ο Roland επικοινώνησε με την εταιρεία Indigo και ζήτησε επανεξέταση της υπόθεσης. Αφού περίμενε 45 ολόκληρα λεπτά, ο φύλακας του άνοιξε την πόρτα επιτρέποντάς του να φύγει από το πάρκινγκ.

Όπως αναφέρουν τα τοπικά μέσα, δύο μέρες μετά η εταιρεία έστειλε μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο του 62χρονου ζητώντας του να πληρώσει το πραγματικό αντίτιμο που ήταν €15,90.

[Πηγή: Parisian μέσω RTL

node/39977

Το Tesla Model S Plaid με τους 1.100 ίππους θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του 2021 [video]

Το ανακοίνωσε επισήμως ο Elon Musk με την τιμή του να καθορίζεται στα $135.000.

Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το Tesla Model S Plaid με τους 1.100 ίππους θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του 2021 [video]

Το είχαμε δει για πρώτη φορά το 2019 να κάνει δοκιμές στο Ring με τη μορφή πρωτοτύπου
Τότε η Tesla είχε πει ότι ετοιμάζει το πιο δυνατό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατασκυεάστηκε ποτέ με στόχο να καταλάβει την κορυφή της κατηγορίας. 
Τώρα, ο Elon Musk ανακοίνωσε πως το Model S Plaid θα είναι έτοιμο στα τέλη του 2021 για να παραδωθεί στους πρώτους τυχερούς πελάτες που θα είναι έτοιμοι να εκταμιεύσουν περίπου $135.000 για να μπορούν να υπερηφανεύονται ότι οδηγούν κάτι πολύ πιο γρήγορο από την Porsche Taycan. Οι παραγγελίες μάλιστα - σύμφωνα με την ανακοίνωση του Musk - έχουν ήδη ανοίξει και μπορεί κάποιος να το «κλείσει» με μια προκαταβαολή $1.000 όπως αναφέρεται στον ιστότοπο της Tesla. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: H Tesla μάλλον διέλυσε το ρεκόρ της Porsche Taycan στο Nürburgring

H εταιρεία περά από την ισχύ των 1.100 ίππων ανακοινώνει επιτάχυνση της τάξης των 2'' για το 0-96 km/h και τελική ταχύτητα 322 km/h. 
Το αυτοκίνητο θα έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες και σαφώς πιοεπιθετικό σχεδιασμό αλλά και στήσιμο, με την αυτονομία του να φτάνει τα 835 km με μια πλήρη φόρτιση. 

Πέρυσι, ο Musk είχε δηλώσει ότι ο κινητήρας Plaid θα ήταν επίσης διαθέσιμος στο Model X αλλά και στο επερχόμενο Roadster. Τώρα όμως ο Musk δεν έκανε καμία αναφορά για το αν αυτά τα μοντέλα θα φορέσουν το πιο ισχυρό αυτό σύστημα, και αρκε΄στηκε να πει πως το Model S Plaid στην πίστα Laguna Sega, έγραψε χρόνο 1:30.3, χρόνος που είναι κατά 6'' μικρότερος από αυτόν που είχε κάνει πέρυσι, στις αρχικές δοκιμές του μοντέλου.