node/35332

Honda: Κοψοχρονιά το NSX στις ΗΠΑ

Οι πωλήσεις του NSX πάτωσαν και η Honda κόβει 20 χιλιάρικα, χώρια από τη διαπραγμάτευση του υποψήφιου αγοραστή με τον ντίλερ.

Προφανώς και το τελευταίο NSX δεν είναι κακό αυτοκίνητο, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι βρίσκεται σε μια υπέρ το δέον ανταγωνιστική κατηγορία, αντιμετωπίζοντας μοντέλα όπως οι Mercedes-AMG GT, Aston Martin Vantage, Porsche 911... 

Ακόμη κι έτσι όμως, ακόμα και όταν τέτοια αυτοκίνητα μπαίνουν στη ζυγαριά των Αμερικανών καταναλωτών απέναντι στο Acura NSX (Acura, ο premium βραχίονας της Honda στις ΗΠΑ) δεν ίδρωνε το αυτί του τελευταίου. Η καθεστώς αυτό όμως δείχνει ότι ανατράπηκε το 2018. Έτσι ενώ η Acura πούλησε 581 αυτοκίνητα το 2017, το 2018 περιορίστηκε μόλις σε 170 NSX.

Τα αποτελέσματα του 2018 ήταν κακός οιωνός για τη συνέχεια και η Honda φαίνεται ήδη έτοιμη να κάνει κάτι προκειμένου να αναθερμάνει τις πωλήσεις του υβριδικού σούπερκαρ. Έτσι ο ιαπωνικός γίγαντας δίνει επιπλέον έκπτωση 20.000 δολαρίων πάνω στην τιμή που διαπραγματεύτηκε ο αγοραστής με τον ντίλερ. Κάτι που σημαίνει ότι αυτή η τεράστια έκπτωση είναι επιπλέον της έκπτωσης που θα μπορούσε να έχει ο πελάτης με το σύμβουλο πωλήσεων του. Κάτι που έρχεται με πολύ κακό τάιμινγκ, καθώς εφέτος η Honda γιορτάζει τα 30 χρόνια του NSX.

Γνωρίζοντας ότι η τιμή καταλόγου του Acura NSX είναι $159.000 στη χώρα του θείου Σαμ, φανταζόμαστε ότι η τελική τιμή που εμφανίζεται στη φόρμα παραγγελίας μπορεί να κατέβει ακόμη και κάτω από τα 130 χιλιάρικα. Σαν να λέμε, 116 χιλιάδες ευρώ! Σχεδόν η μισή τιμή από τα περίπου 200 χιλιάρικα που κοστίζει ένα Honda NSX στην Ευρώπη!

Και για να φρεσκάρουμε στη μνήμη μας δύο τρία πραγματάκια για το Acura NSX 2019 (που σημαίνει πλέον «New Sports Experience») να πούμε ότι αποδίδει 580 άλογα και 650 Νm. Νούμερα που προέρχονται από ένα διτούρμπινο 3,5λιτρο μοτέρ V6 και τρία ηλεκτρομοτέρ (δύο εμπρός και ένα πίσω) που συνδυάζονται με ένα διπλοσύμπλεκτο σασμάν με εννέα σχέσεις. Έτσι το NSX χρειάζεται μόλις 3” για τα 0-60 mph και φτάνει τα 307 km/h. Η τυποποιημένη κατανάλωση του NSX είναι 21 μίλια στο γαλόνι στην πόλη και 22 στον αυτοκινητόδρομο, που σημαίνουν 11,2 lt/100 km και 10,7 lt/100 αντίστοιχα.

node/39646

To ηλεκτρικό FIAT 500 εγκαινίασε τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα

Στις 14 Αυγούστου 2018 η γέφυρα είχε καταρρεύσει στέλνοντας στο θάνατο 43 ανθρώπους. 

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To ηλεκτρικό FIAT 500 εγκαινίασε τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα

Tο νέο ηλεκτρικό FIAT 500 ήταν το αυτοκίνητο που εγκαινίασε ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο με ιδιαίτερο συμβολισμό για την Ιταλία, τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα, την οποία έχει σχεδιάσει ο διάσημος αρχιτέκτονας Renzo Piano.

Το νέο έργο αντικατέστησε τη γέφυρα Ponte Morandi μετά την τραγική κατάρρευση της τον Αύγουστο του 2018. Το νέο 500, διέσχισε την μήκους 1.067 μέτρων γέφυρα, πριν αυτή δοθεί στην κυκλοφορία.

fiat

Η εικόνα του FIAT 500 la Prima cabrio να φέρει τις σημαίες της Ιταλίας και του Δήμου της Γένοβας περνώντας πάνω από τη γέφυρα αποτελεί ένα σύμβολο της δύναμης που γεννά η συνεργασία των ανθρώπων με στόχο τη δημιουργία νέων δρόμων προς το μέλλον.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Εντυπωσιακή κατεδάφιση της φονικής γέφυρας Morandi στη Γένοβα [video]

Όπως το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της FIAT αντιπροσωπεύει το μέλλον μιας φιλικής προς το περιβάλλον αυτοκίνησης, έτσι και η νέα γέφυρα πάνω από τον ποταμό Polcevera –η οποία κατασκευάστηκε σε χρόνο ρεκόρ- αντιπροσωπεύει μια κορυφαία έκφραση της αρχιτεκτονικής, η οποία δημιούργησε ένα νέα σύμβολο για τη Γένοβα. Για την κατασκευή της San Giorgio απαιτήθηκαν μόλις 596 ημέρες, με τα συνεργεία να εργάζονται πυρετώδης σε 24ωρες βάρδιες για να ολοκληρώσουν αυτό το πολύ σημαντικό έργο. 

[Πηγή: FIAT]

node/39640

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin βγάζει τις SLR του για βόλτα και για μια αναμνηστική φωτογραφία.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin, γνωστός επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στον κλάδο του real estate, τα τελευταία χρόνια αρέσκεται στο να παρουσιάζει μέσω YouTube την πανάκριβη συλλογή υπεραυτοκινήτων που διατηρεί στο γκαράζ του. Ανάμεσα σε σπάνια μοντέλα όπως ειδικές εκδόσεις των Bugatti Veyron, Bugatti Chiron, Pagani Huayra κ.α., είναι και κάτοχος όχι μίας, αλλά πέντε (!) Mercedes-Benz SLR McLaren.

Στο τελευταίο του βίντεο, ο Khoshbin έβγαλε τις πέντε SLR από το γκαράζ με σκοπό να τις τραβήξει μια ομαδική φωτογραφία σε διπλανή αλάνα. Με αφορμή τη φωτογράφιση, κάθε SLR έκανε μια σύντομη βόλτα ώστε να λειτουργήσει ο κινητήρας καθώς από ότι καταλαβαίνουμε τα αυτοκίνητα περνούν το μεγαλύτερο χρόνο της ζωής τους σε ακινησία. Όπως λέει και ο ίδιος «Λοιπόν παιδιά, έχω πέντε από αυτές και πρέπει να τις οδηγώ!».

Να θυμίσουμε πως η Mercedes-Benz SLR McLaren ήταν ο πρώτος καρπός συνεργασίας των δύο εταιρειών που για πολλά χρόνια συμμάχησαν στην Formula 1. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου το 1999 ενώ η έκδοση παραγωγής ακολούθησε το 2003 με ανθρακονημάτινο αμάξωμα. Κάτω από το μακρύ καπό βρίσκεται ένας supercharged κινητήρας V8 5,4 λίτρων με απόδοση 626 PS και 780 Nm (στην "απλή" έκδοση). Μεταξύ 2003 και 2010, κατασκευάστηκαν συνολικά 2.157 μονάδες της SLR.

SLR

Οι δύο από τις SLR του Kohoshbin είναι εκδόσεις Roadster και οι υπόλοιπες τρεις Coupe, ενώ έχουν διαφοροποιήσεις όσον αφορά το συνδυασμό εξωτερικών και εσωτερικών αποχρώσεων. Αν και έχουν αρκετά χρόνια στην πλάτη τους, τα μοντέλα έχουν διατηρήσει τον εξωτικό τους χαρακτήρα. Το μόνο πρόβλημα που φαίνεται να ισχύει για όλες τις SLR είναι το υδραυλικό σύστημα με το οποίο ανοίγουν οι πόρτες, το οποίο δε λειτουργεί το ίδιο αποδοτικά μετά από 15 χρόνια.

Αν αναρωτιέστε γιατί ο Manny Khoshbin αγόρασε 5 SLR, όπως έχει αποκαλύψει σε παλαιότερο βίντεο λόγος είναι απλός - εκτός του ότι είναι ένα από τα αυτοκίνητα που του αρέσουν πολύ και ήθελε να το έχει σε διαφορετικά χρώματα, πιστεύει πως η αξία του θα ανέβει στο χρηματιστήριο των υπεραυτοκινήτων (όπως έγινε με τις ανταγωνιστικές Porsche Carrera GT και Ferrari Enzo από την ίδια χρονική περίοδο) οπότε βλέπει την αγορά τους ως επένδυση. Πάντως για να ξέρετε, η αγαπημένη του SLR είναι η λευκή Roadster.