Honda: Κοψοχρονιά το NSX στις ΗΠΑ

Οι πωλήσεις του NSX πάτωσαν και η Honda κόβει 20 χιλιάρικα, χώρια από τη διαπραγμάτευση του υποψήφιου αγοραστή με τον ντίλερ.

Προφανώς και το τελευταίο NSX δεν είναι κακό αυτοκίνητο, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι βρίσκεται σε μια υπέρ το δέον ανταγωνιστική κατηγορία, αντιμετωπίζοντας μοντέλα όπως οι Mercedes-AMG GT, Aston Martin Vantage, Porsche 911... 

Ακόμη κι έτσι όμως, ακόμα και όταν τέτοια αυτοκίνητα μπαίνουν στη ζυγαριά των Αμερικανών καταναλωτών απέναντι στο Acura NSX (Acura, ο premium βραχίονας της Honda στις ΗΠΑ) δεν ίδρωνε το αυτί του τελευταίου. Η καθεστώς αυτό όμως δείχνει ότι ανατράπηκε το 2018. Έτσι ενώ η Acura πούλησε 581 αυτοκίνητα το 2017, το 2018 περιορίστηκε μόλις σε 170 NSX.

Τα αποτελέσματα του 2018 ήταν κακός οιωνός για τη συνέχεια και η Honda φαίνεται ήδη έτοιμη να κάνει κάτι προκειμένου να αναθερμάνει τις πωλήσεις του υβριδικού σούπερκαρ. Έτσι ο ιαπωνικός γίγαντας δίνει επιπλέον έκπτωση 20.000 δολαρίων πάνω στην τιμή που διαπραγματεύτηκε ο αγοραστής με τον ντίλερ. Κάτι που σημαίνει ότι αυτή η τεράστια έκπτωση είναι επιπλέον της έκπτωσης που θα μπορούσε να έχει ο πελάτης με το σύμβουλο πωλήσεων του. Κάτι που έρχεται με πολύ κακό τάιμινγκ, καθώς εφέτος η Honda γιορτάζει τα 30 χρόνια του NSX.

Γνωρίζοντας ότι η τιμή καταλόγου του Acura NSX είναι $159.000 στη χώρα του θείου Σαμ, φανταζόμαστε ότι η τελική τιμή που εμφανίζεται στη φόρμα παραγγελίας μπορεί να κατέβει ακόμη και κάτω από τα 130 χιλιάρικα. Σαν να λέμε, 116 χιλιάδες ευρώ! Σχεδόν η μισή τιμή από τα περίπου 200 χιλιάρικα που κοστίζει ένα Honda NSX στην Ευρώπη!

Και για να φρεσκάρουμε στη μνήμη μας δύο τρία πραγματάκια για το Acura NSX 2019 (που σημαίνει πλέον «New Sports Experience») να πούμε ότι αποδίδει 580 άλογα και 650 Νm. Νούμερα που προέρχονται από ένα διτούρμπινο 3,5λιτρο μοτέρ V6 και τρία ηλεκτρομοτέρ (δύο εμπρός και ένα πίσω) που συνδυάζονται με ένα διπλοσύμπλεκτο σασμάν με εννέα σχέσεις. Έτσι το NSX χρειάζεται μόλις 3” για τα 0-60 mph και φτάνει τα 307 km/h. Η τυποποιημένη κατανάλωση του NSX είναι 21 μίλια στο γαλόνι στην πόλη και 22 στον αυτοκινητόδρομο, που σημαίνουν 11,2 lt/100 km και 10,7 lt/100 αντίστοιχα.