Ψάχνουν λάστιχα για την Bugatti Chiron

Ψάχνουν λάστιχα για την Bugatti Chiron

Δεν υπάρχουν λάστιχα στο εμπόριο που να μπορούν να υποστηρίξουν τα 420+ km/h της Chiron.

Η τελική ταχύτητα της Bugatti Chiron θα παραμείνει ένα μυστήριο, μέχρι η τεχνολογία να μπορέσει να υποστηρίξει το hypercar με τα ανάλογα λάστιχα.

Με ηλεκτρονικό περιοριστή τελικής ταχύτητας στα 420 km/h κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι η Bugatti Chiron είναι ένα δαιμονισμένα γρήγορο αυτοκίνητο. Αλλά για να ξέρουμε στα πόσα χιλιόμετρα τελικά μπορεί να ανέβει, ο κόφτης πρέπει να βγει «off». To κοντέρ της προφανώς και δεν έχει θέμα να τα μετρήσει, καθώς το εργοστάσιο έχει προβλέψει αυτό να γράφει στην ανώτατη τιμή του το νούμερο «500». Και αν εμείς δεν έχουμε βάσιμες αμφιβολίες ότι το 8λιτρο μοτέρ W16 με τα 1.500 άλογα θα μπορούσε να το τερματίσει, αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να γίνει για τεχνικούς λόγους. Διότι δεν υπάρχει λάστιχο δρόμου που να μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτή την ταχύτητα –τουλάχιστον μέχρι σήμερα.

Και αυτό είναι κάτι που δεν το βάλαμε από την κοιλιά μας. Ο Andy Wallace, οδηγός-δοκιμαστής της Bugatti, ό ίδιος που πέτυχε το ρεκόρ ταχύτητας των 386 km/h με τη McLaren F1, είναι αυτός που το δήλωσε στο Popular Mechanics. Ο Wallace εξήγησε ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει λάστιχο δρόμου στην παραγωγή που να μπορέσει να αντέξει την ακραία καταπόνηση και τις δυνάμεις που αναπτύσσονται στα 500 km/h. «Ακόμη και στα 420 km/h, ο τροχός και το λάστιχο χρειάζεται να αντέχουν σε ακραίες δυνάμεις», γράφει το Popular Mechanics. «Το κάλυμμα της βαλβίδας σε κάθε τροχό ζυγίζει 2,5 γραμμάρια, αλλά ισοδυναμεί με 16 kg στα 420 km/h. Και όσο η ταχύτητα ανεβαίνει, τα φορτία αυξάνουν εκθετικά».

Σύμφωνα με τον Wallace, η Michelin εξελίσσει τεχνολογία ελαστικών για τη Chiron που θα της επιτρέπουν να ξεπερνά τα 450 km/h, αλλά ακόμα κι αυτή δεν επαρκεί.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Bugatti Chiron των 420 km/h [video]

Η Bugatti θα δοκιμάσει τελικά ένα run για τελική ταχύτητα της  Chiron χωρίς τον περιοριστή τον επόμενο χρόνο, προκειμένου να δείξει το δυναμικό του αυτοκινήτου. Αλλά μέχρι να υπάρξει η απαραίτητη τεχνολογία στα λάστιχα, το πλήρες δυναμικό του αυτοκινήτου θα παραμείνει ένα μυστήριο. Είναι ίσως ακόμα μια απόδειξη πως η Chiron βρίσκεται εμπρός από την εποχή της, όπως εξάλλου και η Veyron όταν λανσαρίστηκε εδώ και πάνω από δέκα χρόνια.

 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube