node/36468

H Porsche αυξάνει το μερίδιο της στη Rimac στο 15,5%

Στενότερη η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών.

Η Porsche ανέβασε το μερίδιο της στη Rimac στο 15,5% (από 10% που απέκτησε το 2018) ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τη μεταξύ τους συνεργασία για τα ηλεκτρικά μοντέλα του μέλλοντος.

Ο Lutz Mesche, αντιπρόεδρος και CFO της Porsche, δήλωσε: "Η Porsche βρίσκεται στο πλευρό της Rimac καθώς εκείνη αναπτύσσεται εδώ και ένα χρόνο. Από πολύ νωρίς έγινε ξεκάθαρο για εμάς το ότι η Porsche και η Rimac μπορούν να μάθουν πολλά η μία από την άλλη. Έχουμε πειστεί για τον Mate Rimac και την εταιρεία του για αυτό και αυξήσαμε το μερίδιό μας σε αυτήν και επεκτείναμε τη συνεργασία μας στον τομέα της τεχνολογίας μπαταριών."

Στόχος της Porsche είναι καθώς η γκάμα ηλεκτροκίνητων και υβριδικών μοντέλων της πληθαίνει, να έχει πρόσβαση στην τεχνογνωσία της Rimac στον τομέα των ηλεκτροκινητήρων, των μπαταριών και άλλων εξαρτημάτων.

mate rimac

Ο Mate Rimac, CEO της Rimac δήλωσε: "Ήταν ένα από τα σημαντικότερα ορόσημα στην ιστορία μας το να κερδίσουμε την υποστήριξη της Porsche ως συνεργάτη. Το ότι η Porsche σήμερα ανεβάζει το μερίδιό της είναι η καλύτερη απόδειξη της καλής συνεργασίας μας και μια βάση για ακόμα στενότερη σχέση."

Τα χρήματα από την επένδυση θα συμβάλλουν στην εξέλιξη εξαρτημάτων για ηλεκτρικά και υβριδικά υπεραυτοκίνητα υψηλής απόδοσης, μιας και η Rimac είναι ένας από τους σημαντικότερους προμηθευτές άλλων κατασκευαστών στο χώρο. Αυτή την περίοδο η εταιρεία ετοιμάζει την έκδοση παραγωγής του C_Two που θα κυκλοφορήσει το 2020 με απόδοση 1.914 PS και επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 1,85"!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Το Rimac C_Two πιο κοντά στην παραγωγή [video]

node/40251
Porsche Cayenne E-Hybrid

Μεγαλύτερες μπαταρίες για τις Porsche Cayenne E-Hybrid

Η Porsche ανακοίνωσε την αύξησης της ενεργειακής πυκνότητας των μπαταριών για τις επαναφορτιζόμενες υβριδικές Cayenne που πλησιάζουν πλέον τις 20 kWh.

Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Μεγαλύτερες μπαταρίες για τις Porsche Cayenne E-Hybrid

Σιγά σιγά, οι δυνατότητες των επαναφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων αυξάνονται στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο. Από 5 kWh, ανέβηκαν στις δέκα, ύστερα στις 15 για τα μεγαλύτερα μοντέλα και πλέον στις 17,9 kWh στην Porsche, που μόλις ανακοίνωσε αυτό το νούμερο για την Cayenne E-Hybrid. Μέχρι τώρα το επαναφορτιζόμενο υβριδικό μεγάλο SUV του Zuffenhausen φορούσε μπαταρία 14,1 kWh.

Μπορεί να μην έχουμε φτάσει ακόμη στο ψυχολογικό (και ουσιαστικό) όριο των 20 kWh, αλλά οι 17,9 kWh έχουν άμεσες θετικές επιπτώσεις στην ηλεκτρική αυτονομία των Cayenne. Έτσι, η E-Hybrid μπορεί να καλύψει έως και 48 km αμιγώς ηλεκτρικά και η Cayenne Turbo S E-Hybrid έως και 42 km. Η ιπποδύναμη για τα δύο μοντέλα παραμένει απαράλλαχτη, 462 και 680 PS αντίστοιχα. 

Προσώρας η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ανακοινώσει την τιμή των αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες μπαταρίες. Η τιμή των υφιστάμενων μοντέλων ξεκινά από τις €108.200 για την Cayenne E-Hybrid, από €113.200 για την Cayenne E-Hybrid Coupé, από €202.900 για την Cayenne Turbo S E-Hybrid και από €207.200 για την Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé.

node/40250
Polestar logo

Η Citroën μπλόκαρε το λανσάρισμα της Polestar!

Η Citroën μήνυσε την Polestar, την ηλεκτρική φίρμα της Volvo, λόγω του «παρόμοιου» σήματός της με της γαλλικής φίρμας. Και δικαστήριο του Παρισιού απεφάνθη υπέρ της Citroën.

Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Η Citroën μπλόκαρε το λανσάρισμα της Polestar!

Αυτό το καλοκαίρι, η Polestar, πρώην σπορ βραχίονας της Volvo που έγινε ανεξάρτητη εταιρεία το 2017, ξεκίνησε στην Ευρώπη τις παραδόσεις του πρώτου 100% ηλεκτρικού μοντέλου της, του Polestar 2. Παραδόξως, η Γαλλία δεν ήταν ανάμεσα στις ευρωπαϊκές αγορές που ξεκίνησαν να εξυπηρετούνται, παρότι αυτό είχε ανακοινωθεί μόλις το Polestar 2 παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το 2019.

Αυτή η καθυστέρηση θα μπορούσε να εξηγηθεί από τα τεχνικά προβλήματα που αντιμετώπισε το αυτοκίνητο, το οποίο έχει ήδη αποτελέσει αντικείμενο εκστρατείας ανάκλησης! Αλλά τελικά δεν ήταν αυτό. Η καθυστέρηση του λανσαρίσματος είχε νομική προέλευση, καθώς η άφιξη του Polestar στη Γαλλία εμποδιζόταν από άλλη φίρμα.

Όπως αναφέρουν οι συνάδελφοί μας από το περιοδικό L’Automobile Magazine, η Citroën μήνυσε την Polestar, κατηγορώντας την για παραχάραξη και παραβίαση εμπορικών σημάτων! Το πρόβλημα; Ο λογότυπος της Polestar. Που σχηματίζεται από δύο σιρίτια, τα οποία βρίσκονται αντιμέτωπα για να σχηματίσουν ένα αστέρι –μιας και Polestar είναι ο Πολικός Αστέρας.

Polestar logo

Η γαλλική φίρμα είναι προφανώς γνωστή για τη χρήση των σιριτιών στον λογότυπό της. Επομένως, της γύρισε το μάτι, θεωρώντας ότι η ομοιότητα είναι ισχυρή, με τα σιρίτια να είναι παρόμοιου σχήματος και χρώματος, και τα οποία διαφοροποιούνται σε ένα Polestar μόνο από τη διάταξή τους. 

Η Citroën υπογράμμισε επίσης ότι τα «chevrons» της αποτελούν επίσης η βάση του λογότυπου «DS», με τη λογική της δημιουργίας μιας σύνδεσης με την premium φίρμα της. Ως εκ τούτου υπογράμμισε ότι υπάρχει κίνδυνος σύγχυσης με την Polestar, για την οποία κάποιοι μπορεί να πιστέψουν ότι συνδέεται με τη Citroën. Οι Γάλλοι προς ενίσχυση των ισχυρισμών τους προσκόμισαν σχόλια από χρήστες του ίντερνετ που εξεπλάγησαν από την ομοιότητα των δύο λογότυπων.

Citroën logo

Το δικαστήριο, ωστόσο, απέρριψε ως αβάσιμους τους ισχυρισμούς της Citroën για παραχάραξη εμπορικών σημάτων, κρίνοντας ότι οι λογότυποι έχουν μεν μια, αλλά αδύναμη ομοιότητα, με πολύ διαφορετική διάταξη των σιριτιών τους. Το δικαστήριο τόνισε ότι τα προϊόντα, ακόμη και αν αυτά είναι αυτοκίνητα και για τις δύο πλευρές, στοχεύουν σε ένα «σχετικό κοινό», το οποίο επομένως έχει γνώση των λογότυπων και δύσκολα θα μπερδευτεί.

Από την άλλη πλευρά, το δικαστήριο απεφάνθη υπέρ της Citroën για παραβίαση εμπορικού σήματος. Το γεγονός ότι ο λογότυπος της Polestar συντίθεται από σιρίτια παρόμοιου σχήματος δημιουργεί πρόβλημα, την ίδια στιγμή που η Citroën είναι παγκοσμίως γνωστή και ως «η φίρμα με τα chevrons» -σσ. «la marque aux chevrons» στα γαλλικά. Επομένως, η Polestar μπορεί να επωφεληθεί έμμεσα από τη φήμη των σιριτιών της Citroën. Η γαλλική δικαιοσύνη υπενθύμισε επίσης ότι ο παλιός λογότυπος της Polestar είχε ένα πολύ διαφορετικό αστέρι και ότι ο νέος που δημιουργήθηκε το 2017, ήρθε πολύ αργότερα από την τελευταία ανανέωση του αντίστοιχου της Citroën, ο οποίος κατατέθηκε το 2007.

DS Automobiles logo

Ως εκ τούτου, η Polestar καταδικάστηκε να καταβάλει €150.000 στη Citroën ως αποζημίωση για την παραβίαση του διακριτικού χαρακτήρα των σημάτων της. Πάνω απ’ όλα όμως, το δικαστήριο απαγόρευσε στην Polestar να χρησιμοποιεί τον λογότυπό της στη Γαλλία ύστερα από περίοδο τριών μηνών μετά την επίδοση της απόφασης (4 Ιουνίου 2020) και για περίοδο έξι μηνών! Επομένως, γι’ αυτό το Polestar 2 δεν λανσαρίστηκε στη Γαλλία.