Mirafiori Stellantis factory
node/42956

H ηλεκτρική μεταστροφή της Maserati ξεκίνησε!

Η αναδιοργάνωση βρίσκεται σε εξέλιξη στον Stellantis που θα χρησιμοποιήσει το τορινέζικο εργοστάσιό του για να δημιουργήσει έναν ηλεκτρικό hub που προορίζεται για τον αναπροσανατολισμό της Maserati.

Οι μεγάλες αλλαγές συνεχίζονται στον όμιλο Stellantis. Στη Γερμανία, μόλις ανακοίνωσε το κλείσιμο του εργοστασίου της Opel στο Eisenach έως το 2022. Επισήμως, ο λόγος είναι απλός: Η έλλειψη ορισμένων εξαρτημάτων.

Αλλά τα συνδικάτα φοβούνται ότι πρόκειται κυρίως για την αρχική φάση του κλεισίματος αυτής της βιομηχανικής μονάδας. Επιπλέον, φημολογείται πως ο Stellantis θα προσπαθήσει να ανεξαρτητοποιήσει νομικά τα δύο εργοστάσια της Opel, κάτι που θα τα έκανε να εξαρτηθούν άμεσα από την κεντρική διοίκηση του Stellantis στην Ολλανδία και όχι πλέον από την Opel. Ο μη ομολογούμενος στόχος είναι η αναζήτηση της «ευελιξίας»… Πώς λέμε εδώ στην Ελλάδα, «μεταρρυθμίσεις»;

Mirafiori Stellantis factory
To Automotive News αναφέρει ότι το τορινέζικο εργοστάσιο του Mirafori, όπου τώρα κατασκευάζονται το ηλεκτρικό FIAY 500 και η Maserati Levante, θα κατασκευάζει την επόμενη γενιά των Ghibli και Quattroporte.


Ο παγκόσμιος όμιλος κάνει επίσης κάποιες αλλαγές στην Ιταλία. Μέχρι το 2024, ένας μεγάλος ιταλικός ηλεκτρικός «κόμβος» θα δημιουργηθεί στο εργοστάσιο του Mirafiori, γύρω από το Τορίνο, όπου συναρμολογούνται ήδη το ηλεκτρικό FIAT 500 και η Maserati Levante. Σε αυτήν την αναδιοργάνωση, οι εργαζόμενοι της μονάδας του Grugliasco θα μεταφερθούν στο Mirafiori για να ενισχύσουν το εργατικό δυναμικό. Και μαζί τους, η Ghibli και η Quattroporte.

Ένας από τους στόχους είναι η δημιουργία των κατάλληλων ομάδων για τη σταδιακή μετάβαση της Maserati σε 100% ηλεκτρική φίρμα, αρχικά με την άφιξη της αντικαταστάτριας της GranTurismo, η οποία θα είναι μόνο BEV. Εκτός από το δίδυμο GranTurismo/GranCabrio, ένα νέο ηλεκτρικό SUV θα λανσαριστεί επίσης από τη Maserati στο εγγύς μέλλον.