H Bloodhound αναζητά νέο οδηγό-χρηματοδότη

H Bloodhound αναζητά νέο οδηγό-χρηματοδότη

Εδώ και 15 χρόνια, η Bloodhound προσπαθεί να σημειώσει ένα νέο ρεκόρ ταχύτητας ξηράς με ένα αυτοκίνητο που κινείται με πυραύλους.

Bloodhound LSR

Η Bloodhound, θέλοντας να πετύχει το απόλυτο ρεκόρ ταχύτητας LSR (ρεκόρ ταχύτητας γης) αναζητά τον νέο (τολμηρό) οδηγό και χρηματοδότη του πρότζεκτ.

Η καμπάνια με τίτλο «Race to Greatnes» βρίσκεται σε αναζήτηση οδηγού, μετά την αποχώρηση του Andy Green. Ο πρώην πιλότος της πολεμικής αεροπορίας που έγινε οδηγός τζετ οχήματος είναι ο κάτοχος του συγκεκριμένου ρεκόρ από το 1997 (έπιασε ταχύτητα 1.228 km/h με το Thrust SSC) αποφάσισε να μην επιχειρήσει να σπάσει το δικό του ρεκόρ. Θα παραμείνει όμως κοντά στο πρότζεκτ, καθώς θα αναλάβει τον ρόλο του εκπαιδευτή του ανθρώπου που θα τον διαδεχτεί.

Έτσι λοιπόν, το αυτοκίνητο που κινείται από τον τζετ κινητήρα Rolls Royce EJ200 που φορά το μαχητικό αεροσκάφος Eurofighter Typhoon συνολικής απόδοσης, 90 κΝ ώσης ή 54.000(!) PS αναζητά τον νέο του οδηγό ή μάλλον πιλότο.

Η Bloodhound αναζητά τον επόμενο ριψοκίνδυνο (και ζάμπλουτο) οδηγό που θα θελήσει να κινηθεί με ταχύτητα που θα προσεγγίζει τα 1.300 km/h

 

Bloodhound LSR

Το εγχείρημα αυτό μόνο εύκολο δεν είναι. Η Bloodhound σε πρώτη φάση επιδιώκει να φτάσει τα 1.287 km/h, ενώ ευσεβής της πόθος είναι να αγγίξει τα 1.609 km/h. Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, Ian Warhurst εκτιμά πως για να ολοκληρωθεί η προσπάθεια χρειάζονται περί τα 14 εκατομμύρια ευρώ, ένα μέρος εκ των οποίων θα πρέπει να βάλει και ο επόμενος οδηγός.

Επί του παρόντος, η εταιρεία πραγματοποιεί περιοδεία στο Ηνωμένο Βασίλειο με ένα αντίγραφο πλήρους μεγέθους του πυραύλου της για να βοηθήσει στην αύξηση του ενδιαφέροντος για το έργο.

Andy Greens

Όταν λοιπόν βρεθεί ο κατάλληλος οδηγός, η απόπειρα για το ρεκόρ θα ολοκληρωθεί σε μια ειδικά προετοιμασμένη πίστα στη Νότια Αφρική. Αξίζει τέλος να αναφέρουμε πως το Bloodhound LSR θα χρησιμοποιήσει συνθετικά καύσιμα, φιλικά προς το περιβάλλον. Ελπίδα της εταιρείας είναι να φέρει επανάσταση στην αεροδιαστημική βιομηχανία, η οποία δεν είναι καθόλου εύκολο να εξηλεκτριστεί.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube