Groupe Renault: Αποκλειστικά ηλεκτρική φίρμα η Alpine

Groupe Renault: Αποκλειστικά ηλεκτρική φίρμα η Alpine

Η Alpine σύμφωνα με το στρατηγικό πλάνο Renaulution θα γίνει το αποκλειστικό σπορ σήμα του Groupe Renault, με 100% ηλεκτρική γκάμα και με ένα νέο μοντέλο εξελιγμένο σε συνεργασία με τη Lotus.

Alpine, Renaulution

Είναι πλέον επίσημο: Η Alpine θα γίνει 100% ηλεκτρική φίρμα. Αλλά θα παραμείνει ένα από τα εμπορικά σήμα του Groupe Renault. Θα είναι επίσης και η μόνη σπορ φίρμα του ομίλου, με νέο επικεφαλής, ο οποίος θα διαχειρίζεται μαζί τα αυτοκίνητα της Alpine, της Renault Sport Cars και της Renault Sport Racing διά μέσου μιας νέας αυτόνομης εταιρικής οντότητας.

Ένα teaser που αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του στρατηγικού σχεδίου Renaulution από τον Luca de Meo, τον Ιταλό CEO της Groupe Renault, δείχνει μια γκάμα από τρία μοντέλα, με αυτές τις εξηγήσεις: Ένα «για μένα», ένα «για εμάς» κι ένα «για το σαββατοκύριακο».

Αυτό το τελευταίο θα είναι η αντικαταστάτρια της A110, προφανώς με ηλεκτροκινητήρα. Και η έκπληξη στην εξίσωση είναι ότι θα εξελιχτεί σε συνεργασία με τη Lotus, προκειμένου να μοιραστεί το κόστος. Πρόκειται για μια εκ νέου αναζήτηση της Alpine στην άλλη όχθη της Μάγχης καθώς, όπως θυμόμαστε, το σχέδιο επιστροφής της Α110 είχε ξεκινήσει με την Caterham, αλλά τελικά οι Βρετανοί και η Renault στη διαδρομή χώρισαν τα τσανάκια τους.

Alpine, Renaulution

Όπως επισημάνθηκε, «οι ομάδες των Alpine και Lotus θα πραγματοποιήσουν μια ολοκληρωμένη μηχανολογική μελέτη σκοπιμότητας, για τον σχεδιασμό και την εξέλιξη ενός τέτοιου μοντέλου με βάση τους πόρους, την εμπειρογνωμοσύνη και τις εγκαταστάσεις τους στη Γαλλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο».

Το μοντέλο «για εμάς» θα είναι ένα κόμπακτ crossover, ένα αυτοκίνητο που θα ενισχύσει τις πωλήσεις της Alpine. Τέλος, το μοντέλο «για μένα» θα είναι ένα αυτοκίνητο πόλης. Επιπλέον, ο Luca de Meo ανέφερε την πλατφόρμα CMF-B, αυτή των αστικών μοντέλων της Billancourt (Clio και Captur). Και θα μπορούσε να είναι ένα παράγωγο του νέου ηλεκτρικού R5.

Η Alpine στοχεύει σε κερδοφορία από το 2025, προσμετρώντας μάλιστα το κόστους για τους αγώνες.

Alpine, Renaulution

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube